החשיבות של עקביות בבניית מדיה חברתית חזקה

אם אתה חדש במדיה החברתית, אולי אתה תוהה מדוע כל כך חשוב לפרסם באופן עקבי. אחרי הכל, אם אף אחד לא עוקב אחריך, האם זה משנה אם תפרסם כל יום או לא? התשובה היא כן - אבל יש יותר מזה. אתה מבין, עקביות במדיה החברתית היא לא רק לבנות עוקבים או להשאיר את הקהל הקיים שלך מעוניין במה שיש לך לומר. זה גם על לעזור לאנשים להבין על מי הם יכולים לסמוך כשהם צריכים משהו ספציפי ממך (או מכל אחד אחר).

הקדמה: אם אתה חדש במדיה החברתית?

אולי אתה תוהה מדוע כל כך חשוב לפרסם באופן עקבי. אחרי הכל, אם אף אחד לא עוקב אחריך, האם זה משנה אם תפרסם כל יום או לא? התשובה היא כן - אבל יש יותר מזה. אתה מבין, עקביות במדיה החברתית היא לא רק לבנות עוקבים או להשאיר את הקהל הקיים שלך מעוניין במה שיש לך לומר. זה גם על לעזור לאנשים להבין על מי הם יכולים לסמוך כשהם צריכים משהו ספציפי ממך (או מכל אחד אחר). אם מישהו מוצא את עצמו מחפש תשובות באתר החברה שלך פעם בחודש במקום כל שבוע או שבועיים, אז הוא כנראה יוותר לפני שימצא את מה שהוא צריך כי זה כבר לא נראה כמו נושא כל כך דחוף. אבל אם אותם אנשים ידעו שהם יכולים לצפות לפחות לשלושה פוסטים בבלוג בשבוע בשעות העבודה הרגילות (ואולי אפילו בשעות לא שעות העבודה), אז הם היו יודעים טוב יותר כמה פעמים בחודש הם צריכים לבדוק שוב בערוצים שלך כדי למצוא את כל מה שהכי חשוב להם מתחילתו ועד סופו - מה שאומר פחות בזבוז זמן ומאמץ לכל המעורבים במחקר שלהם!

מדיה חברתית היא משחק של עקביות

אם אתה רוצה לבנות נוכחות חזקה במדיה החברתית, חשוב להיות עקביים. עקביות היא המפתח לבניית מערכות יחסים עם הקהל שלך, להיראות כמקור מידע מהימן ודמות סמכות בתחום בו אתה עובד, ולהיות ידוע כמוביל מחשבה.

אתה רוצה אנשים שיבקרו באתר שלך או עוקבים אחריך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר או פייסבוק כי הם יודעים למה לצפות כשהם רואים ממך משהו: תוכן איכותי שרלוונטי לצרכים שלהם.

עקביות עוזרת להם להרגיש בנוח עם מעקב/לייק/חברות/הירשם/וכו', מכיוון שהם יודעים באיזו תדירות (ואיך) הם יקבלו ממך עדכונים - ומתי העדכונים האלה יתרחשו (למשל, פעם בשבוע).

אם אין לך משהו לפרסם, נסה לפרסם תמונה

תמונות הן דרך מצוינת לפצל את הטקסט.

אפשר להשתמש בהם כדי לספר סיפור.

הם יכולים להציג מוצר או שירות.

הם יכולים לקדם אירוע, כמו פתיחה או מכירה, שאתה מקיים בעסק שלך (או כל סוג אחר של אירוע).

 

זכור לשנות את התוכן שלך

זכור לשנות את התוכן שלך. חשוב לא לפרסם את אותו הדבר שוב ושוב, וחשוב גם לא לפרסם יותר מדי מכל דבר אחד. אתה רוצה לוודא שאתה מפרסם מגוון תוכן שרלוונטי הן לקהל שלך והן למותג שלך..

אל תשכח את האפליקציות שהופכות את חייך לקלים יותר

יש הרבה אפליקציות לניהול מדיה חברתית, אבל הנה כמה מהמועדפים שלנו:

Hootsuite ו-Buffer מאפשרים לך לתזמן פוסטים מראש. זה מועיל אם אתה יודע שאתה עסוק ביום שלישי בערב או רוצה לקפוץ על סיפורי אינסטגרם לפני שהם ייעלמו לאחר 24 שעות!

לאינסטגרם יש ניתוח מובנה שיכול לעזור לך לראות איזה תוכן עובד הכי טוב עבור הקהל שלך, אז השתמש בו!

Canva מאפשרת למשתמשים ליצור גרפיקה במהירות ובקלות (ובחינם!). יש גם אפשרויות בתשלום זמינות אם הכלים החינמיים שלהם לא עונים על כל הצרכים שלך.

Google Drive מאפשר לצוותים בכל הגדלים - מעסקים קטנים ועד לתאגידים גדולים - לשתף קבצים בקלות בין פלטפורמות כגון Microsoft Office 365; Dropbox; קופסא; OneDrive; iCloud Drive/iCloud Photo Library (עבור מכשירי Apple); Evernote Business (שנודע בעבר בשם EverNote); OneNote Online Plus

אל תנסה יותר מדי

נסה לא לפחד מלהיות עצמך ואל תנסה להיות מישהו שאתה לא. זה בסדר אם מדי פעם הפוסטים שלך לא סופר שנונים או חכמים, כל עוד הם משקפים את מי שאתה ואת מה שהכי חשוב לך. כמו כן, הימנע מלהשתדל מדי בכל הנוגע להומור, מכיוון שהבדיחות הטובות ביותר הן בדרך כלל אלו שבאות באופן טבעי ברגע (ולרוב על חשבון אנשים אחרים).

חשוב להיות עקבי במדיה החברתית כדי שאנשים ידעו למה לצפות ממך

עקביות חשובה מכיוון שהיא בונה אמון, נאמנות והכרה במותג. אם אתה לא עקבי עם הפוסטים שלך, אנשים ישכחו מי אתה ולמה לצפות ממך.

הנה כמה דוגמאות לאופן שבו עקביות יכולה לעזור:

עקביות בונה קהל עוקבים עבור החברה או המותג שלך על ידי יצירת ציפייה במוחותיהם של אנשים לגבי מה שהם יראו ממך בעתיד. לדוגמה, אם מישהו רואה שבכל יום שני בבוקר בשעה 08:00 שעון המזרח יש פוסט חדש בחשבון המדיה החברתית של חברת XYZ (וזה קורה באופן עקבי), אז אותו אדם יודע מתי הוא או היא צריכים לכוון לערוץ הזה בפעם הבאה. . זה נותן להם זמן להתכונן לכל מסר שעלול להופיע בהמשך - ומקל עליהם לנקוט בפעולה בכל בקשה שתוגש בבוא הזמן!

סיכום

מדיה חברתית היא דרך מצוינת לבנות את המותג שלך ולהתחבר לאנשים. חשוב להיות עקביים כדי שאנשים ידעו למה לצפות ממך. אם אינך בטוח מאיפה להתחיל, נסה לפרסם תמונה כל יום או לשנות את התוכן שלך בדרך כלשהי. אתה יכול גם להשתמש באפליקציות כמו Buffer ו-Hootsuite שמקלים עליך!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים