כיצד ליצור תוכן מרתק בטיקטוק כדי לקבל יותר צפיות

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת לך לפרסם סרטונים קצרים עם מוזיקה ואפקטים מיוחדים. אתה יכול לשתף אותם, לעקוב אחר משתמשי TikTok אחרים, ולגרום לאחרים לאהוב ולהגיב על התוכן שלך. אם אתה רוצה להגדיל את הקהל שלך ב-TikTok, אז חשוב לדעת איך ליצור תוכן מרתק שיקבל יותר צפיות בטיקטוק. הנה כמה טיפים ליצירת סרטוני TikTok מרתקים

מבוא

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת לך לפרסם סרטונים קצרים עם מוזיקה ואפקטים מיוחדים. אתה יכול לשתף אותם, לעקוב אחר משתמשי TikTok אחרים, ולגרום לאחרים לאהוב ולהגיב על התוכן שלך. אם אתה רוצה להגדיל את הקהל שלך ב-TikTok, אז חשוב לדעת איך ליצור תוכן מרתק שיקבל יותר צפיות בטיקטוק. הנה כמה טיפים ליצירת סרטוני TikTok מרתקים

מצא את קהל היעד שלך

הצעד הראשון ליצירת תוכן מרתק הוא להכיר את הקהל שלך. אתה צריך לדעת מי הם ומה הם אוהבים, כמו גם מה הם לא אוהבים. לדוגמה, אם אתה מכוון לבני נוער, זה יעזור לך לדעת שיוטיוברים האהובים עליהם נוטים להיות אלה עם הרבה מנויים (כמו PewDiePie) וכאלה עם אישיות מצחיקה (כמו Jacksfilms). אם למישהו יש יותר ממיליון מנויים ב-TikTok, רוב הסיכויים שהוא לא יהיה מעוניין לעקוב אחר מישהו שיש לו רק כמה אלפי עוקבים.

עם הידע הזה בהישג יד, הגיע הזמן שאנחנו כיוצרים ומשווקים כאחד - ובמיוחד אם אנחנו רוצים שהסרטונים/התמונות/וכו'... יקבלו יותר צפיות! - להתחיל לחשוב איך נוכל ליצור תוכן מרתק שמושך מספיק חזק עבור אנשים שצופים ב-TikTok או בכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת שבה אנשים עשויים לראות אותם!

תכנן את התוכן שלך

תכנון התוכן שלך הוא חיוני. תכנון התוכן שלך יחסוך לך זמן, כסף ואנרגיה.

תכנון התוכן שלך גם יעזור לך להימנע ממתח וחרדה.

  • תכנון התוכן שלך יעזור לך להישאר על המסלול. אתה תדע מה לכתוב ואיך לכתוב את זה, כך שלא תצטרך לבזבז זמן במחשבה על זה מאוחר יותר. -תכנון התוכן שלך יעזור לך להימנע מחסימה של כותבים.

  • תכנון התוכן שלך יעזור לך לייצר תוכן טוב יותר. אתה תדע מה לכתוב ואיך לכתוב את זה, כך שלא תצטרך לבזבז זמן במחשבה על זה מאוחר יותר. -תכנון התוכן שלך יעזור לך להישאר על המסלול.

צור קשר עם משפיענים, לא מעריצים

כדי לקבל יותר צפיות, אתה צריך לתקשר עם משפיענים. זו הדרך הקלה ביותר לבנות עוקבים ולהשיג חשיפה ב-TikTok.

ישנן מספר סיבות מדוע זה עובד:

  • למשפיענים יש קהל גדול משלך - מה שאומר שיש סיכוי גבוה יותר שישתפו את התוכן שלך עם המעריצים שלהם, שסביר שגם הם יתעניינו במה שאתה עושה!

  • הם מגיבים לעתים קרובות יותר מאשר מעריצים - כי הם יודעים שהם יכולים לעזור זה לזה על ידי חיזוק הפרופילים של זה וצמיחה ביחד כקהילה של יוצרים.

  • סביר להניח שתקבל מהם תגובה אם תפנה ישירות (בניגוד לרוב המעריצים שעלולים להתעלם מהודעות של זרים).

למשפיענים יש יותר הזדמנויות - מכיוון שיש להם קהל גדול יותר, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקבלו תוכן ממומן ועסקאות מותג ממך. הם יכולים גם ליצור מוצרים משלהם ולמכור אותם ישירות דרך הערוצים שלהם.

השתמש בהאשטאגים רלוונטיים

כדאי גם להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים. זה אומר שאתה צריך לבחור את המתאימים עבור התוכן והקהל שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בחירת האשטאגים פופולריים בנישה שלך, אך גם אצל משפיענים בנישה זו. לדוגמה, אם אתה עושה מם על חתולים וכלבים, השתמש ב-#petmemes או #funnyanimals במקום רק ב-#memes כי אין ערובה שאנשים שמחפשים את המונחים האלה ימצאו את שלך!

במידת האפשר, ודא שלכל פוסט יש לפחות האשטאג אחד מכל קטגוריה:

  • Hashtags רלוונטיים - אלה כוללים תגים פופולריים בתוך הקהילה (למשל, #meme) וכן תגים ספציפיים לתעשייה כמו #videomarketing או אפילו ספציפיים יותר כמו #influencermarketing אם רלוונטי (זה יחול רק אם היו הרבה חשבונות דומים שמפרסמים דומים תוֹכֶן).

- אלו תגים המשמשים משפיענים בנישה שלך, אבל גם פופולריים מספיק כדי שיחפשו אותם על ידי אנשים מחוצה לה. - אלה כוללים תגים כמו #cat או #dog אם אתה עושה מם על חתולים וכלבים.

ודא שיש קו עלילה לסרטון שלך

  • ודא שיש קו עלילה לסרטון שלך.

  • הסיפור צריך להיות ברור, מעניין ומרתק.

  • זה צריך להיות רלוונטי לקהל וקצר באורך.

-יש לצלם את הסרטון בצורה שתקל על הצפייה. המשמעות היא הימנעות ממצלמות רועדות ומחתכים מהירים. -חשוב לקבל את האודיו הנכון, אז וודא שאין רעשי רקע או מוזיקה מתנגנת בעת הצילום.

אל תשכח את המוזיקה!

אם אתה מתכוון להשתמש במוזיקה בסרטון שלך, חשוב לבחור שיר שמתאים לנושא הסרטון שלך ומתאים לקהל אליו אתה מכוון. אתה גם רוצה לוודא שהשיר זמין ב-TikTok כך שניתן יהיה להשתמש בו באופן חוקי. לבסוף, הימנע משימוש ברצועות המוגנות בזכויות יוצרים מכיוון שהן עלולות להיפטר על ידי TikTok או על ידי בעלי זכויות יוצרים שעלולים לאיים בתביעה משפטית נגדך אם יגלו על השימוש בהן בפלטפורמה שלהם ללא רשות.

ישנם מספר מקומות שבהם אתה יכול למצוא מוזיקה ללא תמלוגים לשימוש ב-TikTok. חלק מהאתרים, כמו AudioJungle ו-Pond5, מציעים הורדות בתשלום בצורה של קבצי אודיו או שירים מלאים שניתן להשתמש בהם בכל מקום ללא הגבלות. תצטרך לשלם עבור רצועות אלה ולאחר מכן להעלות אותם למחשב שלך לפני שתוסיף אותם לפסקול הסרטון שלך.


היבט נוסף שמייחד את טיקטוק הוא התכונות האינטראקטיביות שלו. הפלטפורמה מעודדת משתמשים לתקשר זה עם זה באמצעות תכונות כמו דואטים, שבהם משתמשים יכולים ליצור סרטון וידאו במסך מפוצל עם תוכן של משתמש אחר. האינטראקטיביות הזו מטפחת שיתוף פעולה ומעודדת משתמשים לעסוק בתוכן שלך בדרכים יצירתיות.

בולט מהקהל: איך אתה יכול ליצור תוכן ייחודי?

בתוך ים של סרטוני טיק טוק, חיוני ליצור תוכן שבולט ומושך את תשומת הלב של הצופים. להלן שלוש אסטרטגיות שיעזרו לך ליצור תוכן ייחודי ושובה לב:

  • 1. מצא את הנישה שלך:
    דרך אחת לייחד את עצמך בטיקטוק היא על ידי מציאת הנישה שלך ויצירת תוכן שפונה לקהל מסוים. זהה את התשוקות, תחומי העניין או המומחיות שלך ופתח תוכן סביב נושאים אלה. על ידי התמקדות בנישה, אתה יכול למשוך קהל מסור ומעורב שיש סבירות גבוהה יותר לשתף ולקיים אינטראקציה עם הסרטונים שלך.

  • 2. היו אותנטיים:
    משתמשי טיק-טוק מעריכים אותנטיות ותוכן אמיתי. אל תפחד להראות את האישיות האמיתית שלך ולהיות עצמך על הפלטפורמה. שתף את נקודות המבט, החוויות והכישרונות הייחודיים שלך. אותנטיות עוזרת לך להתחבר לקהל שלך ברמה עמוקה יותר ובונה אמון. הצופים שלך יעריכו את הגישה האמיתית שלך ויוטו יותר לעסוק בתוכן שלך.

  • 3. תהיו יצירתיים עם פורמטים:
    TikTok מציעה מגוון רחב של כלים ואפקטים יצירתיים שבהם תוכלו להשתמש כדי להפוך את התוכן שלכם ליותר מושך ומושך מבחינה ויזואלית. נסה עם פורמטי וידאו שונים, כגון סטופ מושן, זמן-lapse או מסכים מפוצלים, כדי להוסיף מגוון לתוכן שלך. היו חדשניים וחשבו מחוץ לקופסה בכל הנוגע לסיפור סיפורים. אתה יכול גם לשלב טרנדים ואתגרים פופולריים של TikTok בתוכן שלך, לשים עליהם את הטוויסט הייחודי שלך כדי להתבלט מהקהל.

 

"טרנדים הם החברים שלך", ממנפים אותם לצפיות נוספות

בעולם המהיר של טיקטוק, טרנדים באים והולכים במהירות הבזק. כיוצר תוכן, זה חיוני להתעדכן בטרנדים האחרונים ולמנף אותם כדי להגדיל את הצפיות והמעורבות שלך.

אחת הדרכים לנצל טרנדים היא על ידי השתתפות באתגרים פופולריים. אתגרים אלו הופכים לרוב ויראליים ומושכים כמות משמעותית של תשומת לב. על ידי הוספת הטוויסט הייחודי שלך לאתגר מגמתי, אתה יכול להציג את היצירתיות שלך ולהגדיל את הסבירות שהתוכן שלך ישתף. קפיצה על מגמות אלה לא רק חושפת את התוכן שלך לקהל רחב יותר, אלא גם ממחישה שאתה בקשר עם תרבות הטיק-טוק הנוכחית.

דרך נוספת למנף טרנדים היא באמצעות צלילים ושירים פופולריים. TikTok ידועה בספריית הצלילים הנרחבת שלה שמשתמשים יכולים לשלב בסרטונים שלהם. שימו לב לצלילים הטרנדים כרגע ונסו לשלב אותם בתוכן שלכם. שימוש בצלילים פופולריים יכול לעזור לסרטונים שלך להופיע בדף "בשבילך", שבו משתמשים רבים מגלים תוכן חדש. זה גם מאפשר לך לנצל את הפופולריות הקיימת של הסאונד ולהגדיל את הסיכוי שהסרטון שלך ישתף ויצפה.

עם זאת, חשוב למצוא איזון בין מעקב אחר טרנדים ושמירה על הסגנון הייחודי שלך. למרות שטרנדים יכולים לעזור לשפר את הנראות שלך, זה חיוני להישאר נאמן למותג שלך וליצור תוכן המתאים לתחומי העניין של הקהל שלך. אל תסתמך רק על מגמות כדי להניע את אסטרטגיית התוכן שלך, אלא השתמש בהן כדרך לשפר את היצירתיות שלך ולהגיע לצופים חדשים.

שימוש באנליטיקס: האם אתה מגיע לקהל היעד שלך?

שימוש באנליטיקה הוא היבט מכריע ביצירת תוכן מרתק ב-TikTok. למרות שיצירת סרטונים עשויה להיות מהנה, חיוני להבין אם התוכן שלך מהדהד עם קהל היעד שלך. על ידי צלילה לתוך הניתוח שמספק TikTok, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מספר הצופים, המעורבות והדמוגרפיה שלך.

מדד מרכזי אחד שיש לשים לב אליו הוא מספר הצפיות שהסרטונים שלך מקבלים. מדד זה עוזר לך להבין את טווח ההגעה של התוכן שלך והאם הוא מושך את תשומת הלב של קהל היעד שלך. אם אתה מבחין בסרטון מסוים שזוכה למספר צפיות גבוה יותר בהשוואה לאחרים, כדאי לנתח מה הפך את הסרטון למצליח יותר ולשכפל את המרכיבים הללו בתוכן עתידי.

מדדי מעורבות, כגון לייקים, תגובות ושיתופים, יכולים גם הם לספק תובנות חשובות. מדדים אלה מציינים עד כמה התוכן שלך מהדהד עם הקהל שלך. מספר גבוה יותר של לייקים ותגובות מצביע על כך שהתוכן שלך מושך ותופס את העניין של הצופים שלך. שימו לב לסוג התוכן שמקבל מעורבות גבוהה יותר ונסו ליצור ממנו יותר כדי להשאיר את הקהל שלכם מעוניין ומעורב.

בנוסף, TikTok מספק נתונים דמוגרפיים, כגון גיל, מין ומיקום הצופים שלך. הבנת הנתונים הדמוגרפיים של הקהל שלך יכולה לעזור לך להתאים את התוכן שלך כך שיתאים יותר להעדפותיו ולתחומי העניין שלו. לדוגמה, אם אתה מגלה שרוב הצופים שלך נמצאים בקבוצת גיל מסוימת, תוכל ליצור תוכן שפונה לדמוגרפיה זו.

שליטה ב-TikTok אינה עניין של ניסיון להיות מושלם, אלא ללמוד להתחבר לקהל שלך בצורה משמעותית. על ידי הבנת הפלטפורמה, יצירת תוכן ייחודי, מינוף מגמות ושימוש באנליטיקה, אתה יכול ליצור תוכן מרתק שמקבל יותר צפיות ועוזר לך לבנות נוכחות מקוונת חזקה. זכור, עקביות היא המפתח, אז המשך לחדש ולהתנסות בתוכן שלך.

סיכום

הנה לך! מספר רב של טיפים פשוטים שיעזרו לך ליצור תוכן TikTok נהדר. זכור, זה לא רק על פרסום סרטונים; זה גם על אינטראקציה עם משתמשים אחרים ובניית קהל מעורב. אם תעקוב אחר השלבים האלה ותעשה מאמץ מסוים, נוכל להבטיח שהסרטונים שלך יקבלו יותר צפיות מאי פעם.

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים