מה עדיף: טיקטוק או אינסטגרם?

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית שקיימת מאז אוגוסט 2016. היא בבעלות חברת הטכנולוגיה הסינית, ByteDance. טיקטוק היא אפליקציית שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים עם חבריהם. אינסטגרם נוסדה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר באוקטובר 2010. היא נרכשה על ידי פייסבוק באפריל 2012 תמורת מיליארד דולר. לאינסטגרם יש למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים נכון ליוני 2018.

 

הקדמה: מיהם טיקטוק ואינסטגרם?

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית שקיימת מאז אוגוסט 2016. היא בבעלות חברת הטכנולוגיה הסינית, ByteDance. טיקטוק היא אפליקציית שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים עם חבריהם.

אינסטגרם נוסדה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר באוקטובר 2010. היא נרכשה על ידי פייסבוק באפריל 2012 תמורת מיליארד דולר. לאינסטגרם יש למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים נכון ליוני 2018.

טיקטוק ואינסטגרם הן שתי אפליקציות מדיה חברתית שצברו פופולריות רבה בשנים האחרונות. לשתי החברות יש מוקדים שונים - TikTok היא אפליקציית שיתוף וידאו ואילו אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף תמונות - אך הן דומות במובן זה ששתיהן מאפשרות למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם חבריהם במהירות ובקלות.

מילות מפתח: טיקטוק, אינסטגרם, מגמות מדיה חברתית, פלטפורמת מדיה חברתית

היתרונות והחסרונות של שתי הפלטפורמות

יש הרבה יתרונות ששתי הפלטפורמות מציעות. חשוב לדעת אילו תכונות מציעה כל פלטפורמה לפני שתחליט איזו מהן מתאימה לך ביותר. פלטפורמות שיווק תוכן קיימות כבר די הרבה זמן, והן לא הולכות לשום מקום בקרוב. קשה לדעת לאיזו פלטפורמה יש יד על העליונה כי לשניהם יש חוזקות וחולשות משלהם. . תכונות של פלטפורמות שיווק תוכן: 1. אנליטיקה – פלטפורמות מציעות מגוון ניתוחים המאפשרים לך לראות מאיפה הקהל שלך מגיע, אילו ביטויי מפתח מביאים אנשים הכי הרבה וכמה קליקים יש בשבוע באתר. זה גם עוזר לך לראות באילו אתרי מדיה חברתית הקהל שלך מבקר, אם הקהל שמבקר עסק או רכש פריטים מהחברה שלך ועוד הרבה יותר! 2. שיתוף חברתי – דבר אחד שבדרך כלל משותף לשתי הפלטפורמות הוא היכולת לשתף תוכן באתרי מדיה חברתית אחרים כמו טוויטר, פייסבוק, לינקדאין ועוד! זה מאפשר לטווח הגעה גדול יותר לקהל שלך ולהביא יותר תנועה לאתר. 3. יצירת תוכן – לעתים קרובות פלטפורמות מאפשרות לך ליצור תוכן באתר בדומה למה שהיית מוצא בבלוג או באתר שלך, אבל זה בדרך כלל עם תכונות טובות יותר כמו עריכת תמונות, יצירת וידאו, טבלאות ועוד הרבה תכונות שאינן זמין בבלוג רגיל! תמחור דינמי: איך אני מנהל את תמחור המוצרים? התשובה הקצרה היא שזה תלוי בדרך כלל בסוג המוצר שאתה מוכר. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדים באינטרנט, זה עשוי להיות חסכוני יותר עבורך לשנות מחירים כל הזמן כדי לעשות זאת . אם אתה מוכר, למשל, כרטיסי מתנה או מנויים, אסטרטגיית התמחור היא קצת שונה. לדוגמה, אם אתה מוכר כרטיס מתנה של $100 לאתר האינטרנט של החברה שלך ויש לו עמלה של 10% על מכירות, אז בכל פעם שהמחיר של פריט זה עולה או יורד ב-$1.00, זה יעלה לך $0.10 כדי להמשיך את המכירה הזו. באופן רווחי. זו התשובה שלי ממישהו שבאמת מנהל אתר מסחר אלקטרוני!

מילות מפתח: חנות האפליקציות, היתרונות והחסרונות של tiktok לעומת אינסטגרם

מילות מפתח: מתי אתה משתמש באיזו פלטפורמת מדיה חברתית

מה כל כך מיוחד באפליקציה של טיקטוק?

טיקטוק היא אפליקציה מבוקרת קולית המשתמשת בבינה מלאכותית ליצירת תוכן. זוהי האפליקציה הראשונה מסוגה, שיש לה ספרייה של למעלה ממיליון מילים וביטויים. האפליקציה יכולה לשמש לכל דבר, החל מכתיבת מייל ועד יצירת סיפור. זה יכול לשמש גם למשימות בסיסיות כמו הכנת רשימת מכולת או תזמון פגישות. טכנולוגיית ה-AI של Tiktok מבוססת על למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית, מה שאומר שהיא לומדת מסגנון הכתיבה שלך ומסתגלת בהתאם. Tiktok נוצר על ידי הצוות ב-Y Combinator, אשר מפתחים טכנולוגיות AI מאז 2015. . TikTok היא אפליקציה מבוקרת קולית המשתמשת בבינה מלאכותית ליצירת תוכן. זוהי האפליקציה הראשונה מסוגה, שיש לה ספרייה של למעלה ממיליון מילים וביטויים. האפליקציה יכולה לשמש לכל דבר, מכתיבת מייל ועד יצירת סיפור. זה יכול לשמש גם למשימות בסיסיות כמו הכנת רשימת מכולת או תזמון פגישות. טכנולוגיית ה-AI של Tiktok מבוססת על למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית, מה שאומר שהיא לומדת מסגנון הכתיבה שלך ומסתגלת בהתאם. Tiktok נוצר על ידי הצוות של Y Combinator, אשר מפתח טכנולוגיות AI מאז 2015. האפליקציה יכולה לשמש לכל דבר, מכתיבת מייל ועד יצירת סיפור. זה יכול לשמש גם למשימות בסיסיות כמו הכנת רשימת מכולת או תזמון פגישות. טכנולוגיית ה-AI של Tiktok מבוססת על למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית, מה שאומר שהיא לומדת מסגנון הכתיבה שלך ומסתגלת בהתאם. TikTok נוצר על ידי צוות Y Combinator, אשר מפתח טכנולוגיות AI מאז 2015.

מה כל כך מיוחד באפליקציה של אינסטגרם?

בעזרת אינסטגרם, משתמשים יכולים לשתף את חייהם עם אנשים שהם לא מכירים. זהו מקום למצוא חברים חדשים ולעסוק בשיווק ברשתות חברתיות. אינסטגרם שינתה את האופן שבו צרכנים ועסקים מתקשרים זה עם זה. האפליקציה הקלה על אנשים לחלוק את חייהם עם אחרים, מה שאומר שיש הרבה הזדמנויות למותגים לתקשר עם הלקוחות שלהם ברמה הרגשית. הצלחתה של האפליקציה יוחסה לקלות השימוש שלה, מסננים רבי עוצמה ויכולתה לתפוס רגעים בזמן שניתן לשתף בכל העולם. . האפליקציה הייתה אחת מאפליקציות הרשתות החברתיות הצומחות והפופולריות ביותר. יש יותר מ-300 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם נכון לספטמבר 2017. יחד עם פייסבוק, אינסטגרם היא אחת משתי אפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם. האפליקציה גדלה במהירות בפופולריות מאז השקתה באוקטובר 2010, והיא מופיעה כעת בין ההורדות המובילות לנייד עבור מכשירי iOS ואנדרואיד. אינסטגרם הוא מקום לשתף את התמונות שלך עם חברים או עוקבים כדי לשתף את חייך כמו שלא היה מעולם. עם מגוון פילטרים וכלי עריכה, אתה יכול להפוך את פיד האינסטגרם שלך לייחודי מ החברים שלך. אינסטגרם נוסדה באוקטובר 2010, על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, שסיימו שניהם את לימודיהם באוניברסיטת קליפורניה, סן פרנסיסקו בשנת 2007. היא הושקה כאפליקציה סלולרית בחינם בלעדית עבור מכשירי iOS בתחילה לפני שהושקה לאנדרואיד ב-2012 וב-2013 כדי להשתמש באפליקציה, משתמש חייב להיות מחובר לטוויטר או לספק כתובת דוא"ל. באפריל 2013, אינסטגרם אפשרה למשתמשים להיכנס לחשבונות שלהם באמצעות אישורי הפייסבוק שלהם במקום שם המשתמש או הסיסמה שלהם בלחץ המשקיעים United Talent Agency וג'יימס לורי ג'וניור. עם השינוי הזה אינסטגרם הוסיפה תמיכה בהאשטאגים

מסקנה: Tiktok מספק הזדמנויות מדהימות לתוכן מדיה חברתית.

טיקטוק היא פלטפורמת מגמות של מדיה חברתית שעוזרת למותגים להישאר מעודכנים במגמות המדיה החברתית העדכניות ביותר. הוא מספק תוכן למגוון פלטפורמות כמו אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק וטוויטר. טיקטוק קיים מאז 2013 וכבר יצר למעלה ממיליון לייקים בפייסבוק ולמעלה מ-100 מיליון צפיות ביוטיוב. Tiktok קולטת תוכן מכל ערוצי המדיה החברתית הגדולים כדי שתוכל לספק תוכן רלוונטי למשתמשים שלה. טיקטוק היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור מותגים שרוצים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים במדיה החברתית. . TikTok שיתפה פעולה עם חברות כמו קוקה קולה, נייקי ומקדונלד'ס כדי לקדם את המוצרים שלהן. TikTok קידמה מותגים כמו H&M, Jimmy Choo ו-SoulCycle. . TikTok היא פלטפורמת מדיה חברתית שעוזרת למותגים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים במדיה החברתית. הוא מספק תוכן למגוון פלטפורמות כמו אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק וטוויטר. TikTok קיים מאז 2013 וכבר יצר למעלה ממיליון לייקים בפייסבוק ולמעלה מ-100 מיליון צפיות ביוטיוב. Tiktok שואבת תוכן מכל ערוצי המדיה החברתית הגדולים כדי שתוכל לספק תוכן רלוונטי למשתמשים שלה. TikTok היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור מותגים שרוצים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים במדיה החברתית.

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים