כיצד ערוץ YouTube יכול לעזור לעסק שלך

YouTube הוא דרך מצוינת להשיג חשיפה ולבנות קשרים. אם אתה רוצה ללמד או לעזור לאנשים בתחום מסוים, וידאו הוא הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם. אתה יכול גם להשתמש ב- YouTube כחלק מאסטרטגיית SEO עבור העסק שלך, או פשוט לשווק את עצמך בפלטפורמה זו.

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם:
YouTube הוא אתר שיתוף וידאו המאפשר למשתמשים להעלות, להציג ולשתף סרטונים. הוא נוצר בשנת 2005 על ידי שלושה עובדים לשעבר PayPal - צ'אד הארלי, סטיב צ'ן וג'וואד קארים - וכיום הוא בבעלות גוגל.

להלן כמה מהתכונות העיקריות של YouTube:

אתה יכול ליצור ערוץ לעסק או למותג שלך שבו תוכל להעלות סרטונים הקשורים לעסק שלך.

אתה יכול גם ליצור רשימות השמעה המכילות סוגים שונים של סרטונים כגון הדגמות מוצרים, הדרכות וסיפורים אישיים וכו '.

ליוטיוב יש יותר ממיליארד משתמשים, וכמעט מחציתם מגיעים לתוכן הווידאו.
כולנו יודעים שליוטיוב יש יותר ממיליארד משתמשים, וכמעט מחציתם מגיעים לתוכן הווידאו.

משתמשי YouTube מבלים יותר משעה ביום בממוצע בצפייה בסרטונים של היוצרים האהובים עליהם. הפלטפורמה היא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מה שאומר שזו הזדמנות ענקית לעסקים לבנות את המותג ואת בסיס הלקוחות שלהם.

משתמשי YouTube מבלים יותר משעה ביום בממוצע בצפייה בסרטונים של היוצרים האהובים עליהם.

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, עם למעלה ממיליארד משתמשים וכמעט מחציתם מגיעים לתוכן הווידאו.

המשתמש הממוצע מבלה יותר משעה ביום בצפייה בסרטונים של היוצרים האהובים עליו.

מתוך הזמן הזה, הם מבלים 80% בצפייה בסרטונים במכשירים ניידים (טלפונים וטאבלטים).

YouTube הוא גם חזק עבור SEO.
YouTube הוא גם חזק עבור SEO. זהו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, והוא מתגאה בבסיס משתמשים של יותר ממיליארד אנשים שצופים בתוכן וידאו מדי יום.

משתמשי YouTube מבלים בממוצע יותר משעה ביום בצפייה בסרטונים של היוצרים האהובים עליהם. זה מתורגם לשעות על גבי שעות של חשיפה פוטנציאלית למותג שלך!

אם אתה יוצר תוכן ממותג עבור YouTube ולאחר מכן לייעל את אותו תוכן למטרות SEO, אתה יכול לקבל הרבה משני ערוצי השיווק בבת אחת.

אנשים מקבלים מידע מסרטונים, יוטיוברים יכולים להשתמש בזה כדי לעזור לאנשים ללמוד על המוצרים שלהם
אנשים מקבלים מידע מסרטונים. אתה יכול להשתמש בזה כדי לעזור לאנשים ללמוד על המוצרים, המותג, השירותים שלך ועוד.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת; אתה יכול לעשות סרטון ביקורת, סרטון unboxing או אפילו רק קדימון למוצר או שירות חדש שאתה משיק בעתיד הקרוב. זה יעזור לאנשים ללמוד יותר עליכם ועל מה שאתם עושים, וגם יאפשר להם לראות עד כמה היוטיובר האהוב עליהם מתרגש ממשהו שהם אולי ירצו לקנות בעצמם!

כיצד ערוץ YouTube יכול לעזור לך
יוטיוב של גוגל הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. יש לה יותר ממיליארד משתמשים, וכמעט מחציתם מגיעים לתוכן הווידאו. משתמשי YouTube מבלים יותר משעה ביום בממוצע בצפייה בסרטונים של היוצרים האהובים עליהם.

אין פלא שאתה רוצה להרחיב את העסק שלך גם בפלטפורמה זו. עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים ב- YouTube מדי יום, זה יכול להתגלות כמשאב שלא יסולא בפז לקידום המוצרים או השירותים שלך. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על אופן השימוש בערוץ YouTube כדי להרחיב את העסק שלך:

צור תוכן מרתק - אתה לא יכול פשוט ליצור כל סרטון ישן ולצפות שהוא יהפוך לוויראלי בפני עצמו; לאנשים יש יותר מדי דברים שמתחרים על תשומת הלב שלהם בימינו!

כדי להתבלט בין כל הסרטונים האחרים שמתחרים על תשומת הלב של הצופים, התחל עם לוודא שהסרטון שלך מעניין מספיק כדי שהוא ישותף על ידי צופים אחרים לאחר הצפייה (מה שנקרא "מעורבות").

לאחר מכן קבל מעורבות רבה עוד יותר על ידי יצירת תוכן מעניין יותר ממה שעשית בעבר, כך שהצופים ישתפו שוב עם אחרים כדי לא רק לקדם את הערוץ שלהם אלא גם את שלך מכיוון שהם לא רוצים שמישהו אחר יגנוב כמה צפיות פוטנציאליות משלך ;)

כיצד וידאו הוא הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר שלך
בעידן הדיגיטלי הזה, וידאו הוא הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר שלך. סרטון הוא הדרך הטובה ביותר לקיים אינטראקציה עם הקהל שלך. זה מאפשר לך להשוויץ באישיות ובמותג שלך, וזה גם נותן לך הזדמנות להציג את המוצרים שלך בצורה מהנה שמדברת ישירות לאנשים שהולכים לקנות אותם.

צור סרטון שניתן לשתף ולהתעדכן

צור סרטון שניתן לשתף ולהתעדכן.

השתמש במצלמה טובה, מיקרופון, תאורה ותוכנת עריכה.

השתמש ברקע טוב.

כתוב תחילה את התסריט שלך לפני יצירת הסרטון.


להיות עצמך

זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל תגלו שערוצי YouTube המצליחים ביותר הם אלה שמרגישים שהם מנוהלים על ידי אנשים אמיתיים. אם אתה מתכוון להיות מול המצלמה, ודא שהצופים שלך יכולים לראות שזה אתה מאחורי הקלעים - ולא רק שחקן או שחקנית שנשכרו לשחק תפקיד. אותנטיות חשובה לכל עסק, אבל ליוצרי YouTube בפרט; להיות עצמך יעזור להבטיח שאנשים ייהנו לצפות בסרטונים שלך וירצו להמשיך לעשות זאת.

היו אותנטיים

אתה צריך להיות אותנטי; אל תזייף את זה! זה אומר לא רק להיות עצמך במצלמה אלא גם להראות מה הופך את הערוץ שלך לייחודי ומיוחד. משמעות הדבר יכולה להיות שימוש באביזרים או בעזרים חזותיים (כמו גרפים או תרשימים) אם הנושא המדובר אינו מתאים לגרפיקה, או שילוב צורות אחרות של מדיה בווידאו במידת הצורך (כגון קטעי שמע מסרטים). כל העניין הוא לוודא שהצופים יודעים שזה לא סתם עוד סרטון הסבר משעמם עם קריין סמכותי – כאן אתה נכנס לתמונה!

מסקנה
כפי שאתה יכול לראות, YouTube הוא כלי רב עוצמה לשיווק. זוהי דרך נהדרת להגיע לקהל שלך ולשתף את המסר שלך. עכשיו זה תלוי בך איך אתה רוצה להשתמש במידע זה על מנת להגדיל את העסק שלך עוד יותר!

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים