כיצד חשבון אינסטגרם פעיל יכול לעזור לעסק שלכם

זוהי דרך נהדרת לשתף את העסק שלך עם קהל רחב. שיתוף העסק שלכם באינסטגרם הוא דרך נהדרת להגיע לקהל רחב. לפלטפורמה יש מעל 700 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, והיא גדלה מדי יום. זה אומר שיש מיליוני אנשים שם בחוץ שאולי אחרת לא ישימו לב לעסק שלך - וזה בדיוק המקום שבו אתה רוצה אותם!

בזמן שאתה עסוק בקידום הדברים שאתה עושה, הקפד לפרסם על כמה קשה אתה עובד ומה מייחד את החברה שלך. העוקבים שלך יעריכו את הצצה אל מאחורי הקלעים של המקום שממנו הם מקבלים את המוצרים או השירותים האהובים עליהם (כמוך!).

הוא מציע פלטפורמה לספר את סיפור המותג שלך
אינסטגרם מציעה פלטפורמה לספר את סיפור המותג שלכם ולהציג את המוצרים שלכם, אבל היא יכולה גם להיות כלי רב עוצמה להראות לעולם את הסיפורים שמאחורי העסק שלכם.

ספר את הסיפור של איך החברה שלך התחילה

הציגו לראווה את מה שמייחד אתכם כארגון, עם תמונות המתארות לקוחות מרוצים, עובדים שנהנים לעבוד שם, או משהו אחר שמבדיל אתכם מחברות אחרות בתחומים דומים.

שתף מידע על פיתוח מוצרים ותהליכי ייצור באמצעות תמונות או סרטונים מאחורי הקלעים של חברי צוות בעבודה או של פריטים חדשים שנוצרים במעבדות או במפעלים שלהם.

חשבון פעיל עוזר לך ללמוד על הלקוחות שלך ולשווק להם
ניתוח אינסטגרם הוא כלי רב עוצמה שעסקים יכולים להשתמש בו, החל מהבנת הקהל ועד למידה מה הם אוהבים ולא אוהבים.

השלב הראשון בתחילת העבודה עם ניתוח אינסטגרם הוא להגדיר חשבון בפייסבוק (חברת האם של אינסטגרם). לשם כך, בקר באתר האינטרנט של פייסבוק, לחץ על "צור חשבון" בפינה השמאלית העליונה של הדף ופעל לפי ההוראות שלהם. לאחר שתגדיר את החשבון שלך, עבור אל אינסטגרם והיכנס אליו באמצעות פרטי הכניסה שלך לפייסבוק. עכשיו, כשאתה מחובר לשתי הפלטפורמות, נווט בחזרה לפייסבוק ולחץ על "נתוני שימוש" תחת כלים עסקיים (או עבור ישירות לכאן: https://www.facebook.com/ads/manager/?business_id=). פעולה זו תעביר אותך לדף שבו תוכל לראות מידע מפורט על מספר האנשים שמקיימים אינטראקציה עם הרשומות שלך בהזנות החדשותיות שלהם, וכן כמה פעמים משתמשים אחרים צפו בהם או סימנו להם 'אהבתי' בקבוצות דמוגרפיות מסוימות (טווחי גילאים ומגדר).

חשבון פעיל נותן לך תובנות חשובות לגבי מה שקורה בתעשייה שלך
אינסטגרם היא דרך נהדרת לראות מה קורה בתעשייה שלכם. לדוגמה, אם אתה חנות בגדים ורוצה לדעת איזה סוג של בגדים אנשים קונים, אינסטגרם יכולה לתת לך קצת תובנות לגבי זה. אתה יכול גם לגלות מה חנויות אחרות עושות על ידי מעקב אחריהן באינסטגרם. זה יכול לעזור לך להישאר מעודכן בטרנדים האחרונים בענף שלך, כך שלא תישאר מאחור כשיגיע הזמן לשבוע האופנה או לעונת המכירות לחגים!

אינסטגרם היא דרך נוספת לבנות מערכות יחסים עם משפיענים ואנשים אחרים בתעשייה שלך.
אולי אתה תוהה איך להתחיל עם זה. התשובה פשוטה: מצאו משפיענים שקשורים לתעשייה שלכם, ופנו אליהם. אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוכנה כמו BuzzSumo – היא מאפשרת לך לחפש תוכן על הנושא או התעשייה שלך, ואז היא נותנת לך רשימה של אנשים ששיתפו את התוכן הזה בתדירות הגבוהה ביותר.

אתה יכול גם להשתמש בכלים כמו דף הסיור של אינסטגרם (הדף שבו משתמשים מסתכלים על תמונות מחשבונות שהם לא עוקבים אחריהם) כהשראה למי שעשוי להתעניין בעבודה איתך. לדוגמה, אם הייתי מנסה להשיג יותר עוקבים בבלוג שלי אבל לא ידעתי איזה סוג של תוכן יהדהד איתם, הייתי נכנסת לדף ה-explore שלי ומסתכלת על כל החשבונות שמפרסמים דברים דומים כמוני; אז אני יכול לפנות במיוחד לשאול אותם אם הם יהיו מעוניינים לשתף פעולה על משהו יחד!

מקל על קידום השקת מוצר או מכירה מיוחדת.
אם אתם מארחים מבצע או השקת מוצר, אינסטגרם היא המקום המושלם לקדם אותו. אם מישהו יחפש את ההאשטאג שלך, הוא יראה את כל הפוסטים שלך מתויגים עם האשטאג זה. סביר להניח שהם גם יראו פוסטים של משתמשים אחרים שהשתמשו באותו האשטאג בתוכן שלהם. זה נותן לך את ההזדמנות להפוך למשפיע ולבנות מודעות של לקוחות למותג שלך עוד לפני השקת המוצר שלך!

כשאתם מקדמים מבצעים מיוחדים או השקות באינסטגרם, חשוב להשתמש בהאשטאגים ספציפיים למה שאתם מציעים כדי שמשתמשים יוכלו למצוא בקלות את מה שהם מחפשים כשהם מחפשים בפיד שלהם או לגלות תגיות חדשות. לדוגמה, אם אתה מנהל מכירה על רהיטים באמצעות #TheBestFurnitureOutletEver אז כל מי שמחפש רהיטים יוכל למצוא את הפוסט מבלי שיהיה לך מושג איזה סוג של חנות רהיטים מפעילה את המכירה!

כשאתם מקדמים מבצעים מיוחדים או השקות באינסטגרם, חשוב להשתמש בהאשטאגים ספציפיים למה שאתם מציעים כדי שמשתמשים יוכלו למצוא בקלות את מה שהם מחפשים כשהם מחפשים בפיד שלהם או לגלות תגיות חדשות. לדוגמה, אם אתה מנהל מכירה על רהיטים באמצעות #TheBestFurnitureOutletEver אז כל מי שמחפש רהיטים יוכל למצוא את הפוסט מבלי שיהיה לך מושג איזה סוג של חנות רהיטים מפעילה את המכירה!

בנוסף לשימוש בהאשטאגים הקשורים ישירות למוצרים עצמם (כגון #ThisIsMyFavoriteShirt), שקול להשתמש גם בכאלה שאינם רק תיאורים - כגון הצגת מראה נהדר של משהו (#ThisIsMyFavoriteShirtBecauseItLooksSoGood) או היכן אנשים אחרים עשויים ללבוש אותם מלבד בבית (#ThisIsMyFavoriteShirtBecauseIWoreItToWorkToday).

אינסטגרם יכולה להיות דרך יעילה לקדם את המותג שלך ולהגדיל את המכירות במדיה החברתית(יש גם אפשרות לקנות לייקים ישראלים באינסטגרם)
אינסטגרם הפכה לאחת הדרכים החזקות ביותר לדבר ישירות עם הלקוחות שלך ולבנות קהילה סביב המותג שלך. הוא מאפשר לך לשתף את המותג שלך עם קהל רחב, במיוחד כשאתה מפרסם תוכן בעל ערך או משעשע.

אינסטגרם יכולה להיות דרך יעילה לקדם את המותג שלך ולהגדיל את המכירות במדיה החברתית. הנה כמה סיבות לכך: -זו פלטפורמה ויזואלית. אינסטגרם עוסקת בשיתוף תמונות וסרטונים יפים, ולכן טבעי שמותגים ירצו להשתמש בה ככלי שיווקי.

זה בחינם וקל לפרסום. בהשוואה לפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק או טוויטר, יש פחות חסמי כניסה באינסטגרם - אין צורך בחשבון או בפרטי התחברות! אתה יכול פשוט לפרסם את התוכן שלך בכמה הקשות אצבע.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים