שליטה באמנות התגובות באינסטגרם

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר לאנשים חדשים ולהכיר חברים. זה גם מקום נהדר לשתף את התמונות שלך, אז הגיוני שאולי תרצה קצת משוב עליהם. אם אתה כמוני ומתרגש כשמישהו אוהב את התמונה שלך או מגיב עליה, אז יש כמה דרכים שיכולות לעזור לך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם. בפוסט הזה נעבור על כמה טיפים להשגת מעורבות טובה יותר באינסטגרם על ידי כתיבת תגובות מושכות, תגובה בדרכים שאנשים אחרים יגיבו אליך, שימוש נכון בהאשטאגים ועוד!

מבוא

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר לאנשים חדשים ולהכיר חברים. זה גם מקום נהדר לשתף את התמונות שלך, אז הגיוני שאולי תרצה קצת משוב עליהם. אם אתה כמוני ומתרגש כשמישהו אוהב את התמונה שלך או מגיב עליה, אז יש כמה דרכים שיכולות לעזור לך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם. בפוסט הזה נעבור על כמה טיפים להשגת מעורבות טובה יותר באינסטגרם על ידי כתיבת תגובות מושכות, תגובה בדרכים שאנשים אחרים יגיבו אליך, שימוש נכון בהאשטאגים ועוד!

השתמש בתמונה עבור תמונת הפרופיל שלך

אתה לא יכול לטעות עם תמונה שמראה את האישיות שלך. אם אתה אמן, בחר ציור או ציור שלך. אם בבעלותך חילוץ לבעלי חיים, פרסם תמונה של החיות במקלט. אם אתה יזם שמוכר מוצרים באינטרנט, צלם סלפי מול אחד מהמוצרים שלך - כך אנשים יידעו בדיוק למה הם נכנסים כשהם עוקבים אחר החשבון שלך!

מבחינת ייצוג המותג שלך באינסטגרם: חשבו איזה מסר (או מוצר) הכי מתאים לתמונה הזו? האם זה משהו כיפי וקליל כמו גורים? או שזה משהו רציני כמו פוליטיקה? כאשר בוחרים תמונה לתמונת הפרופיל שלהם, רוב האנשים נוטים להשתמש בלוגואים מכיוון שהם רוצים שכל מי שעוקב אחריהם יבין מיד איזו חברה הם מייצגים מבלי שיהיה לו שום הקשר מראש - אבל האסטרטגיה הזו לא ממש עובדת טוב מכיוון שרוב האנשים לא. לא לקרוא טקסט על תמונות בכל מקרה!

כתבו על התמונה

כאשר אתה כותב תגובה, חשוב לזכור את העצות הבאות:

  • כתבו על התמונה. הרבה אנשים אוהבים להגיד משהו כללי כמו "תמונה נהדרת!" או "מקסים!" אבל זה לא מוסיף ערך רב לכל מי שמסתכל על התגובה שלך. במקום זאת, הקדישו זמן לכתוב על מה שאתם אוהבים בתמונה - זה לא חייב להיות ארוך או מפורט! אתה יכול גם להשתמש כאן באימוג'ים אם אתה רוצה (אבל אל תגזים).

  • הימנע מהאשטאגים וקישורים אלא אם הם רלוונטיים למה שפורסם בתיבת הכיתוב או התיאור שלך; אחרת הם פשוט יסיחו את הדעת מהתוכן עצמו.

גם אם זו לא תמונה שפרסמת, תגיב עליה

אם אתה מגיב על פוסטים של אנשים אחרים, ודא שהתגובות שלך רלוונטיות. אתה יכול להגיב על תמונות שאינן שלך, אבל רק אם יש לך משהו שווה להגיד. אם מישהו מפרסם תמונה של החתול שלו ואין לך מה לתרום חוץ מ"חתול מגניב!" או "גם אני אוהב חתולים", אז אל תטרחו לפרסם את זה - אתם תצאו כלא מעוניינים בשיחה ולא מעוניינים בעצמכם.

תגובה טובה באינסטגרם תגרום גם לאנשים אחרים לשים לב מי השאיר את התגובה מלכתחילה!

השתמש בהאשטאג כשאפשר

Hashtags הם דרך מצוינת להגביר את המעורבות ולהפוך את התוכן שלך לגלוי יותר. בשימוש נכון, האשטאגים יכולים לעזור לך להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את העוקבים שלך.

כשאתה משתמש בהאשטאג בפוסטים שלך, נסה להשתמש בתגים הרלוונטיים לתוכן הפוסט (לדוגמה: אם אתה מפרסם פוסטים על בתי קפה בניו יורק, אל תשתמש ב-"#travel" או "#food" כהאשטאג). זה יעזור להבטיח שאנשים יראו את זה בעת חיפוש אחר נושאים קשורים. שקול גם להשתמש בהאשטאגים פופולריים או פופולריים הקשורים לענף שלך; עם זאת, הימנע משימוש יתר בהם! שימוש ביותר מדי יגרום לזה להיראות כמו ספאם ולא מעורבות אותנטית עם אחרים באינסטגרם שעשויים להתעניין במה שיש לך לומר, כמו גם בכל אירועים קרובים או פריטים ראויים לחדשות שיתרחשו בקרוב במיקום(ים) שלהם.השב לשאלות והערות מחשבונות אחרים.

מענה לשאלות והערות מחשבונות אחרים היא דרך מצוינת להתחבר לאנשים שיש להם תחומי עניין דומים. זה מאפשר לך לבנות מערכות יחסים עם אנשים בעלי דעות דומות, אשר בתורו עוזר להגדיל את הקהל שלך על ידי שיתוף תוכן המהדהד איתם.

אם מישהו ישאל אותך שאלה לגבי משהו שהוא ראה באחד מהפוסטים שלך, תשובה עליה תראה לו שאתה מעוניין לבנות איתו מערכת יחסים! אתה יכול גם להשתמש בהזדמנות זו כהזדמנות לקידום עצמי אם הם היו מעוניינים לקנות משהו מאחד מהקישורים שלך (כמו ספר אלקטרוני).

השב לתגובות באמצעות האשטאגים וקישורים רלוונטיים כדי שאנשים יוכלו למצוא תוכן נוסף על מה שאתה מדבר עליו

השב לתגובות באמצעות האשטאגים וקישורים רלוונטיים כדי שאנשים יוכלו למצוא תוכן נוסף על מה שאתה מדבר עליו.

  • השתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לתמונה שלך. אם אתה מפרסם תמונה של פרח, השתמש ב-#flowers או #naturephotography, למשל.

  • השתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לאדם שהגיב על הפוסט שלך, כגון השם או שם המשתמש שלו אם יש לו (למשל, @user_name). זה יעזור לך להתחבר למשתמשים אחרים שחולקים תחומי עניין דומים או לעקוב זה אחר זה באינסטגרם!

  • השתמש בתגי hashtags הקשורים ספציפית לנושא הפוסט שלך - לדוגמה: "foodie" (#foodie), "travel" (#travel) או אפילו משהו רחב יותר כמו "life" (#life). ככל שההאשטג הזה יהיה יותר ספציפי, כך גדל הסיכוי שאנשים יראו אותו בפיד שלהם כשהם מסתכלים על תמונות המבוססות על נושאים/תחומי עניין דומים לשלך!

שמור את התגובות שלך קצרות ומתוקות

כשאתה מגיב לתגובות, חשוב לא להתבטא יותר מדי. ככל שהתגובות שלך קצרות ומתוקות יותר, כך ייטב!

  • השתמש באימוג'י: אמוג'י הם דרך מצוינת להוסיף קצת אופי ואישיות לעדכון האינסטגרם שלך. ניתן להשתמש בהם במקום מילים כאשר אין מספיק מקום עבורן (כמו כשמשיבים ישירות מתחת לתמונה). מכיוון שהם כל כך קטנים, הם לא תופסים הרבה מקום בכלל - והם יעזרו לשמור על דברים מהנים וקליליים!

  • השתמש בתגי hashtags: Hashtags פועלים כסימנים עבור משתמשים אחרים שרוצים מידע נוסף על מה שאתה מדבר עליו. אם מישהו מחפש את ההאשטאג #dogsofinstagram או #puppiesofinstagrams אז הוא ימצא כל תמונה עם התגים האלה! אז אם מישהו מגיב ושואל למה הכלב שלו נראה כמו שלך אז פשוט תענה במשהו כמו "הכלב שלי תמיד נראה ככה חחח" יחד עם סמיילי אימוג'י :)

אינסטגרם עוסקת ביצירת קשרים עם אנשים אחרים, אז אל תפחד לפנות וליצור כמה!

אינסטגרם עוסקת ביצירת קשרים עם אנשים אחרים, אז אל תפחד לפנות וליצור כמה!

כשזה מגיע להגיב באינסטגרם, יש שלושה כללים עיקריים שעליך לעקוב אחריהם:

  • הגיבו לפוסטים הרלוונטיים לפרופיל או למותג שלכם.

  • אל תשאיר רק תגובה כללית כמו "תמונה נחמדה!" במקום זאת, נסה לשאול שאלות או להציע עצות (כלומר, "אהבתי את הצילום הזה אבל באיזו אפליקציית עריכה אתה משתמש?"). זה עוזר לבנות אמון בינך לבין האדם שפרסם אותו, ובמקביל מספק ערך לאחרים שעשויים לראות את הפוסט בהמשך הדרך כשהם מחפשים מילות מפתח קשורות בנושאים קשורים כמו אפליקציות/כלי צילום או תוכנות עריכה.

  • היו אמיתיים - אל תכתבו רק משהו כללי כי זה נשמע טוב בתיאוריה; במקום זאת שאל את עצמך אם יש משהו ספציפי בסיפור שלהם שמתחבר בחזרה לשלך? אם לא אז אולי תתאפקו לפעם הבאה!

סיכום

אנו מקווים שהפוסט הזה עזר לך לשלוט באמנות התגובות ישראליות באינסטגרם וליצור קשר עם משתמשים אחרים. המפתח הוא לזכור שהפלטפורמה עוסקת ביצירת קשרים עם אנשים אחרים, אז אל תפחד להגיע וליצור כמה! אתה אף פעם לא יודע איזה סוג של שיחות מעניינות עשויות להגיע רק מהערה או שאלה אחת פשוטה; אם שום דבר אחר, הם לפחות יתנו לפיד שלך קצת מגוון תוך שמירה על עניין עבור אחרים שאולי ירצו לראות מה עוד קורה בעולמם היום.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים