הפסיכולוגיה של קניית צפיות ביוטיוב: הבנת המניעים והצרכים של הקהל שלך

יוטיוב היא פלטפורמה פופולרית יותר ויותר עבור יוצרי סרטונים. זו גם דרך מצוינת לבנות את המותג שלך, להתחבר לקהל שלך ולהרוויח כסף. אבל לפני שתוכל לעשות משהו מזה, אתה צריך צפיות. במאמר זה נדון בפסיכולוגיה שמאחורי הסיבה לכך שאנשים צופים בסרטוני YouTube מלכתחילה וכיצד אתה יכול לקבל יותר צפיות מהתוכן שלך על ידי הבנת מה מניע אותם. נסקור גם כמה טעויות נפוצות שיוצרים רבים עושים כשהם מנסים להשיג יותר צפיות בערוץ שלהם כדי שלא תיפול בעצמך למלכודות האלה!

מבוא

יוטיוב היא פלטפורמה פופולרית יותר ויותר עבור יוצרי סרטונים. זו גם דרך מצוינת לבנות את המותג שלך, להתחבר לקהל שלך ולהרוויח כסף. אבל לפני שתוכל לעשות משהו מזה, אתה צריך צפיות. במאמר זה נדון בפסיכולוגיה שמאחורי הסיבה לכך שאנשים צופים בסרטוני YouTube מלכתחילה וכיצד אתה יכול לקבל יותר צפיות מהתוכן שלך על ידי הבנת מה מניע אותם. נסקור גם כמה טעויות נפוצות שיוצרים רבים עושים כשהם מנסים להשיג יותר צפיות בערוץ שלהם כדי שלא תיפול בעצמך למלכודות האלה!

היתרונות שלקניית צפיות ביוטיוב

היתרונות של רכישת צפיות ביוטיוב הם רבים. תקבל מיד דחיפה בנראות ובחשיפה, מה שיעזור לך להגיע לקהלים חדשים שלא היו רואים את התוכן שלך קודם לכן. כשאנשים רואים שאנשים אחרים צופים בסרטונים שלך, סביר יותר שהם יצפו גם בהם - ואם הצופים האלה יאהבו את מה שהם רואים, הם עשויים להירשם או לשתף עם חבריהם! זה גם נותן לך הזדמנות למקד לנישות ספציפיות בקהילת YouTube ולבנות איתם קשרים באמצעות הערות ולייקים. זה חשוב במיוחד אם המטרה שלך היא מודעות למותג: על ידי יצירת קשר עם משתמשים אחרים שחולקים תחומי עניין דומים לשלך (לדוגמה: גיימרים), סביר יותר שאנשים אלה יחזרו מאוחר יותר כאשר הם צריכים משהו ספציפי מהחברה שלך (כמו קנייה משחקים).

הסיכונים בקניית צפיות ביוטיוב מחברה לא ידועה

ישנם מספר סיכונים הקשורים לקניית צפיות ביוטיוב. הראשון, והברור ביותר, הוא שהסרטון שלך ייצפה על ידי צופים באיכות נמוכה שלא ממש מתעסקים בתוכן. זה יכול להוביל למדדי מעורבות גרועים ולדירוג נמוך יותר באלגוריתם של יוטיוב (שקובע אילו סרטונים מומלצים למשתמשים אחרים). הסיכון השני הוא שאתה עלול להפר את התנאים וההגבלות של YouTube על ידי רכישת צפיות מזויפות. אם גוגל תגלה שקנית צפיות מזויפות או עוסקת בכל סוג אחר של פעילות הונאה הקשורה לערוץ שלך, היא עשויה להשעות אותו - ואפילו למחוק ממנו את כל הסרטונים הקודמים!

קבלת החלטה מושכלת

לפני שאתם מקבלים החלטה, שקלו היטב את היתרונות והחסרונות. שקול את ההשפעה ארוכת הטווח על המוניטין והאותנטיות של המותג שלך. פנה לייעוץ ממומחים בתחום, או המלצות על אתרים או חברות המתמחות בקידום סרטונים ביוטיוב

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת צפיות ביוטיוב

  • בחר ספק מכובד.

  • בחר בתצוגות ממוקדות שמתאימות לתוכן שלך.

  • עקוב אחר החשבון שלך לאיתור השפעות שליליות או תגובה נגדית.

הפסיכולוגיה של צופי יוטיוב

כדי להבין מדוע אנשים צופים בסרטוני YouTube, עליך לדעת מה הם מחפשים ואיך הם מוצאים את זה. ישנם סוגים רבים ושונים של תוכן בפלטפורמה, וכל סוג פונה לסוג מסוים של צופים. אתה יכול גם לנתח את המניעים והצרכים של קהל היעד שלך על ידי בחינת הדמוגרפיה, המיקום, המגדר וקבוצות הגיל שלו, כמו גם ההתנהגות שלהם בעת צפייה בסרטונים (כלומר, אם הם מדלגים על מודעות). הסעיפים הבאים מתארים סוגים שונים של תוכן פופולרי ב-YouTube:

יצירת תוכן מרתק

על מנת ליצור תוכן שמעסיק את הקהל שלכם, עליכם להבין תחילה מה מניע אותם. לשם כך, עלינו להסתכל על שלושת הגורמים העיקריים המשפיעים על התנהגות האדם: צרכים, מניעים ורגשות. נתחיל בצרכים ובמניעים. לכל אדם יש צרכים; אלה דברים שהם דורשים כדי לשרוד (אוכל) או לשגשג (אהבה). מניעים הם הרצונות שלנו לדברים האלה - אנחנו רוצים אוכל כי הוא מספק צורך רעב; אנחנו רוצים אהבה כי היא ממלאת צורך רגשי. שני המושגים הללו קשורים קשר הדוק: המניעים של אדם יקבעו כיצד הוא ימלא את צרכיו - למשל, מי שמעריך כסף מעל הכל עשוי לרדוף אחרי עושר כמטרתו העיקרית בחיים בעוד שמישהו אחר עשוי לייחס חשיבות רבה יותר למשפחה מאשר הצלחה כלכלית.

אופטימיזציה של ערוץ היוטיוב שלך

  • בצע אופטימיזציה של הערוץ שלך למנועי חיפוש.

  • השתמש בתמונות ממוזערות וכותרות מושכות את העין.

  • השתמש בכלי הניתוח של YouTube כדי לראות במה אנשים צופים, כמה זמן הם צופים בו ומאיפה הם מגיעים.

סיכום

ההחלטה לקנות צפיות ביוטיוב היא החלטה אישית. חשוב לשקול היטב את היתרונות והחסרונות לפני שבוחרים אם כדאי לרכוש אותם או לא. אם החלטתם שרכישת צפיות ביוטיוב מתאימה לערוץ שלכם, אז תתחמשו בידע כדי שיהיה לכם קל יותר לקבל החלטה מושכלת איזה ספק שירות הכי מתאים לצרכים ולמטרות שלכם.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים