חשבון האינסטגרם שלך נפרץ?

אתה יושב על הספה שלך, גולש באינסטגרם, כשאתה רואה את זה: החשבון שלך נפרץ. שם המשתמש שלך השתנה, ויש כל מיני פוסטים ספאם שמלכלכים את הפיד שלך. עכשיו אתה תוהה איך לתקן את הבלגן הזה - ולמרבה המזל, יש לנו כמה תשובות בשבילך!

מבוא

אתה יושב על הספה שלך, גולש באינסטגרם, כשאתה רואה את זה: החשבון שלך נפרץ. שם המשתמש שלך השתנה, ויש כל מיני פוסטים ספאם שמלכלכים את הפיד שלך. עכשיו אתה תוהה איך לתקן את הבלגן הזה - ולמרבה המזל, יש לנו כמה תשובות בשבילך!

מה לעשות אם חשבון האינסטגרם שלך נפרץ

אם חשבון האינסטגרם שלך נפרץ, אל תיבהל. ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להחזיר אותו ולשמור על בטיחות העוקבים שלך.

  • אל תשתמש בחשבון. אם האקר השתלט על החשבון שלך, סביר להניח שהוא ישתמש בו כדי לשלוח הודעות ספאם או לפרסם תוכן פוגעני. אם תנסה לגשת לפרופיל הזה, הם עשויים לראות בכך הזדמנות להשתלט עוד יותר - ובפעם הבאה תהיה להם גישה למשך יותר מכמה דקות בלבד לפני שיינעלו שוב.*

  • אל תוותרו על התקווה! זה אולי מרגיש כאילו אין שום דבר שמישהו יכול לעשות בשלב זה, אבל למעשה יש הרבה דברים שאנחנו ממליצים לעשות בזמן ההמתנה לזמן התגובה של אינסטגרם (שלפעמים יכול להיות שעות). לדוגמה: נסה לפנות ישירות לתמיכה; חפש כמה מאמרים מועילים באינטרנט; ליצור קשר באמצעות DM בפלטפורמת מדיה חברתית אחרת כמו טוויטר או פייסבוק כדי שמישהו אחר יידע גם מה קרה...

כיצד להחזיר גישה לחשבון האינסטגרם הפרוץ שלך

אם יש לך גישה לחשבון הדוא"ל שלך, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

אם לא, אז זה הזמן לפנות ישירות לאינסטגרם. הם יוכלו לעזור לך להחזיר את השליטה בחשבון הפרוץ שלך ולאפס את הסיסמה.

אם אף אחת מהאפשרויות הללו לא עובדת עבורך, ישנם שירותי צד שלישי שיכולים לסייע גם בשחזור הגישה לפרופיל האינסטגרם שלך!

כיצד למנוע פריצה מלכתחילה

הדרך הטובה ביותר למנוע פריצה היא באמצעות מנהל סיסמאות ואימות דו-גורמי. מנהל סיסמאות יכול ליצור סיסמאות ייחודיות עבור כל החשבונות השונים שלך, ולאחר מכן להתחבר אוטומטית כשאתה מבקר בהם. אימות דו-גורמי מוסיף שכבת אבטחה נוספת בכך שהוא דורש משהו אחר מלבד שם משתמש וסיסמה בלבד כדי לגשת לחשבון - זה יכול להיות קוד שנשלח לטלפון שלך, או אפילו רק הזנת הספרות האחרונות של מספר כרטיס אשראי (אם זה זמין).

זה לא כיף לפרוץ לחשבון האינסטגרם שלך. אבל יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להחזיר אותו.

אם מישהו פרץ לחשבון האינסטגרם שלך, אל תיבהל. אתה יכול לקבל את זה בחזרה.

  • הצעד הראשון הוא לפנות ישירות לאינסטגרם ולבקש מהם לעזור לך לשחזר את החשבון. תרצה לספק מידע רב ככל האפשר: מתי זה קרה? לכמה אנשים יש גישה למספר הטלפון או כתובת האימייל שלך? האם קיבלת לאחרונה הודעות טקסט או מיילים חשודים? ככל שיש להם יותר פרטים על האופן שבו התרחשה הפריצה, כך הם יהיו מצוידים יותר לעזור לך לקבל בחזרה גישה לחשבון שלך.

  • אם זה לא עובד (או אם לא התקבלה תגובה מאינסטגרם), נסה לאפס את כל הסיסמאות שלך על ידי כניסה ל"הגדרות" בפייסבוק או בגוגל כרום (אם השתמשו בהן). לאחר מכן שנה שוב את כל הסיסמאות הללו מיד לאחר החלפתן כאן - אל תסתמך רק על מערכת אחת! ודא שהם ארוכים מספיק עם אותיות רישיות, אותיות קטנות ומספרים גם כן, עד שהכל ירגיש בטוח שוב."

סיכום

אני מקווה שמאמר זה עזר לך להבין מה לעשות אם חשבון האינסטגרם שלך נפרץ. אם יש לך שאלות או הערות, אל תהסס להשאיר לנו הודעה!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים