מחשבון אינסטגרם

מחשבון שיעור המעורבות הזה באינסטגרם משתמש בעוקבים של חשבונך ואוהב להראות לך עד כמה הפוסטים שלך מושכים את הקהל שלך. ככל ששיעור המעורבות גבוה יותר, כך ייטב!

מבוא

מחשבון שיעור המעורבות באינסטגרם הוא כלי שנועד לעזור לעסקים וליוצרי תוכן למדוד את האפקטיביות של הפוסטים שלהם באינסטגרם. זה לוקח בחשבון גורמים כמו מספר לייקים, תגובות ושיתופים כדי לחשב שיעור מעורבות כולל. לאחר מכן ניתן להשתמש בשיעור המעורבות הזה כדי להשוות בין פוסטים וחשבונות שונים, כמו גם לעקוב אחר ההתקדמות לאורך זמן. בעזרת מידע זה, המשתמשים יכולים לקבל תובנות לגבי התוכן המבצע את הביצועים הטובים ביותר וכיצד לייעל את אסטרטגיית האינסטגרם שלהם לטווח הגעה ומעורבות מקסימלית.

כיצד להשתמש במחשבון שיעור המעורבות באינסטגרם

כדי להשתמש בכלי זה, עליך להזין שלוש פיסות מידע:

  • שם המשתמש שלך באינסטגרם (זה שאתה משתמש בו כדי להתחבר)

  • המספר הכולל של העוקבים שעוקבים אחריך בפרופיל שלך

  • המספר הכולל של הפוסטים שפרסמת בפרופיל שלך

שלב 1: הזן את סך העוקבים של חשבונך ומספר הלייקים הנוכחי

כדי להתחיל, תצטרך למצוא את סך העוקבים בחשבון האינסטגרם שלך ואת מספר הלייקים הנוכחי. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לקטע "סטטיסטיקות" בפרופיל שלך ועיון במספרי "עוקבים" ו"אהבתי".

ברגע שיש לך את הנתונים האלה, הזן אותם למחשבון שיעור המעורבות שלנו:

שלב 2: בחר כמה חודשים (או שנים) של נתונים ברצונך לכלול.

בשלב 2, אתה יכול לבחור כמה חודשים (או שנים) של נתונים ברצונך לכלול. זה חשוב כי זה עוזר לנו לקבוע את שיעור המעורבות הכולל של הדף ולקבל תמונה מדויקת של האופן שבו הקהל שלך מקיים אינטראקציה עם התוכן שלו.

אם תבחר חודש אחד כמסגרת הזמן שלך, נציג תוצאות על סמך אותו חודש בלבד. אם במקום זאת נבחר חודשיים, נשווה את שיעורי המעורבות של שני החודשים וניקח ממוצע ביניהם; בדרך זו אין חריגות שמטות את התוצאות שלנו! אם נבחרו שלוש תקופות או יותר - נניח ארבעה שבועות או חמישה רבעים - אנו עדיין ממליצים לבחור לפחות שתי תקופות זמן שונות כדי שלא יהיו חריגים שמשפיעים על החישובים שלנו.

שלב 3: כלול את טווח התאריכים שברצונך לנתח.

טווח התאריכים הוא פרק הזמן שברצונך לנתח. אתה יכול לבחור לנתח את 7 הימים האחרונים שלך, 30 הימים האחרונים, 90 הימים האחרונים או כל הזמנים. אתה יכול גם לבחור לנתח את כל הפוסטים שלך או רק פוסטים עם האשטאג מסוים.

לאחר שבחרת טווח תאריכים ולחץ על "הבא", אינסטגרם תציג כמה מדדי מפתח עבור כל פוסט בניתוח:

  • טווח הגעה - זה כמה אנשים ראו את הפוסט המסוים הזה באינסטגרם (לא כולל הופעות)

  • הופעות - זה כמה פעמים התמונה הספציפית הזו הוצגה במסך של משתמש כאשר הוא גולל בפיד או בתוצאות החיפוש שלו

שיעור המעורבות הוא דרך למדוד עד כמה הפוסטים שלך מרתקים.

שיעור מעורבות הוא מדד רב עוצמה שיכול לעזור לך למדוד את הצלחת התוכן שלך. הוא משמש כדי למדוד את מידת העניין של הפוסטים שלך ועד כמה הם מצליחים במונחים של לייקים, שיתופים ותגובות. מדד זה יכול לעזור לך לקבל מושג אילו נושאים או סוגי תוכן מהדהדים את הקהל שלך ואילו לא. בעזרת המידע הזה תוכלו להתאים את האסטרטגיה שלכם בהתאם ולוודא שאתם יוצרים תוכן המהדהד עם קהל היעד שלכם.

שיעור המעורבות הוא דרך למדוד עד כמה הפוסטים שלך מרתקים. ככל ששיעור המעורבות גבוה יותר, כך ייטב.

כדי לחשב את שיעור המעורבות שלך באינסטגרם:

  • חלקו את מספר הלייקים במספר העוקבים (כלומר, 1000 / 20000). זה ייתן לך 0.5%.

  • הכפילו את התוצאה ב-100 כדי לקבל שיעור מעורבות כולל של 5% באינסטגרם עבור פוסט זה במיוחד (כלומר, 0.5 x 100).

  • אתה יכול גם להשתמש במחשבון זה אם אתה רוצה לראות עד כמה התצלום או הסרטון האחרונים שלך הצליחו בהשוואה לפוסטים אחרים מההיסטוריה של חשבונך בעבר:

סיכום

בעזרת מחשבון אינסטגרם, תוכל לקבוע במהירות עד כמה הפוסטים שלך מרתקים ולהשוות אותם עם אחרים. שיעור המעורבות הוא אחד המדדים החשובים ביותר למדידת הביצועים שלכם באינסטגרם, לכן חשוב לעקוב אחריו באופן קבוע.

לטופבוסט ישנם מערכות מתקדמות להעלות את שיעור המוערבות בפוסטים - ליצירת קשר , לחץ כאן

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים