כיצד לעקוב אחר הצמיחה והמעורבות של העוקבים שלך

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, אך לא תמיד קל לעקוב אחר ההצלחה שלך. ממשק המשתמש של אינסטגרם פשוט ואינטואיטיבי למשתמשים, אבל זה אומר שלא תוכל לראות את כל נתוני החשבון שלך אלא אם כן אתה משתמש בכלי של צד שלישי. למרבה המזל, ישנם כלים רבים בחוץ שיכולים לעזור לך לעקוב אחר כל דבר, החל מצמיחת העוקבים שלך ועד שיעורי מעורבות, כך שתדע כמה טוב (או גרוע) ביצועי הפוסטים שלך בפלטפורמה הפופולרית הזו.

מבוא

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, אך לא תמיד קל לעקוב אחר ההצלחה שלך. ממשק המשתמש של אינסטגרם פשוט ואינטואיטיבי למשתמשים, אבל זה אומר שלא תוכל לראות את כל נתוני החשבון שלך אלא אם כן אתה משתמש בכלי של צד שלישי. למרבה המזל, ישנם כלים רבים בחוץ שיכולים לעזור לך לעקוב אחר כל דבר, החל מצמיחת העוקבים שלך ועד שיעורי מעורבות, כך שתדע כמה טוב (או גרוע) ביצועי הפוסטים שלך בפלטפורמה הפופולרית הזו.

עוקבים באינסטגרם

כדי להתחיל, תרצה לוודא שאתה עוקב אחר צמיחת העוקבים שלך. אינסטגרם יכולה להיות דרך מצוינת להצמיח את העסק שלך ולבנות קשרים עם לקוחות, אבל חשוב שתדע מתי אנשים עוסקים בתוכן שלך. זה יכול לעזור ליידע החלטות עתידיות לגבי סוגי הפוסטים המתאימים ביותר למותג שלך והיכן כדאי להשקיע זמן בפרסום בתדירות גבוהה יותר או בתדירות נמוכה יותר.

כדי לעקוב אחר עוקבים, ישנן שתי אפשרויות עיקריות: שימוש בכלי חינמי של צד שלישי או התקנת משהו ישירות באינסטגרם עצמה (שזמינה רק אם יש לך חשבון ארגוני). אם שימוש בכלי של צד שלישי אינו אופציה מכל סיבה שהיא - אין לך גישה או לא רוצה לשלם - אינסטגרם אכן מציעה נתונים מסוימים דרך לוח המחוונים לניתוח בכתובת https://www./analytics /. כדי לגשת לתכונה זו, היכנס להגדרות תחת "פרופיל עסקי" ולאחר מכן לחץ על "הצג תובנות".

מעורבות

מעורבות היא מספר הלייקים, התגובות והשיתופים לכל פוסט. זוהי דרך מצוינת למדוד כיצד העוקבים שלך מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלך, כמו גם את העניין שלהם במה שאתה משתף.

ניתן להשתמש במעורבות כדי למדוד את הצלחת התוכן שלך על ידי הסתכלות על שיעור המעורבות (אחוז האינטראקציות חלקי מספר העוקבים הכולל) או מעורבות ממוצעת לפוסט (הסכום הכולל של לייקים, תגובות ושיתופים חלקי מספר הפוסטים ).

טווח הגעה לגולשים

טווח הגעה הוא מספר האנשים שרואים את הפוסט שלך. זהו מדד טוב לביצועי החשבון שלך והוא יכול לשמש כנקודת מידה עבור מדדים אחרים, כגון שיעור מעורבות וחשיפות. יש לעקוב אחר טווח ההגעה לצד שיעור המעורבות כדי לתת לך מושג כמה משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלך - ולכן רואים אותם בעדכונים שלהם.

אמנם טווח הגעה אינו חשוב כמו מעורבות, אבל עדיין כדאי לעקוב אחריו מכיוון שהוא מראה כמה חשיפה כל תוכן מקבל כאשר הוא מתפרסם באינסטגרם (כלומר, כמה אנשים ראו אותו). אם אין עניין במה שאתה מפרסם, אז אולי הגיע הזמן לכמה רעיונות חדשים!

חשיפות (צפיות)

הופעות הן מספר הפעמים שהפוסט שלך נצפה על ידי משתמשים באינסטגרם.

אתה יכול לעקוב אחר הופעות באמצעות כלי של צד שלישי, כגון Iconosquare או SocialBlade. אתה יכול גם לעקוב אחר הופעות באמצעות אפליקציית אינסטגרם עצמה: פשוט עבור לדף הפרופיל שלך והקש על "הצג תובנות" בפינה השמאלית התחתונה של המסך שלך (תחת "פוסטים").

מספר ההופעות אינו בהכרח מדד ישיר למעורבות; זה אפשרי שמישהו יראה אחד מהפוסטים שלך אבל לא יעסוק בו על ידי סימן לייק או הערה עליו - או אפילו לחיצה על קישורים כלשהם בתוך הפוסט הזה!

מעקב אחר המעורבות שלך

המדד השני שיש לעקוב אחריו הוא מעורבות. מעורבות היא מדד לכמה העוקבים שלך אוהבים ומגיבים על התוכן שלך, כך שהוא אינדיקטור טוב לאיכות התוכן שלך, כמו גם לאיכות העוקבים והחשבון שלך. אם יש לך רמות גבוהות של מעורבות, זה אומר שאנשים מתעניינים במה שאתה מפרסם - וכנראה גם אומר שהם ימשיכו לחזור לעוד!

ניתוח נתוני משתמש

ניתוח נתוני משתמשים הוא חלק חשוב בהבנת קהל האינסטגרם שלך. אתה יכול להשתמש בו כדי לגלות במה הם מתעניינים, מתי הם מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלך וכמה עוקבים יש לך. זה יעזור להנחות את הכיוון של יצירת תוכן עתידית כך שתוכל לוודא שהוא רלוונטי עבורם.

על מנת לנתח נתוני משתמש:

התחבר לאינסטגרם במחשב או במכשיר נייד (iOS או אנדרואיד). אם עדיין אין לך חשבון, צור אחד כאן! 2) לחץ על "תובנות" בשורת התפריטים העליונה ובחר "עוקבים". 3) בדוק כמה עובדות מעניינות על העוקבים שלך כמו פירוט המגדר שלהם, כמו גם כמה אנשים הפסיקו לעקוב במשך תקופה, אם בכלל

לדעת איך לקרוא את המדדים

כדי להפיק את המרב מאינסטגרם, אתה צריך להיות מסוגל לקרוא את המספרים. אם אתה לא יודע מה המשמעות שלהם ואיך הם עובדים, אז אי אפשר לדעת אם התוכן שלך יעיל או לא. בחלק זה נסקור את צמיחת העוקבים (מספר העוקבים החדשים בכל שבוע), מעורבות (מספר לייקים לפוסט), טווח הגעה (כמה אנשים רואים כל פוסט), הופעות (התדירות שבה תמונה מופיעה בפיד של מישהו) וניתוח נתוני משתמש.

לאינסטגרם יש שלושה מדדים עיקריים: צמיחת עוקבים, מעורבות וטווח הגעה/הופעות. נסתכל כאן על כל אחד בנפרד לפני שניכנס לניתוח נתוני משתמשים כדי שנוכל להבין היטב כיצד המספרים הללו עובדים יחד כחלק מאסטרטגיה גדולה יותר להצלחה באינסטגרם

הבנה ופירוש של המספרים

הבנה ופירוש של המספרים הם חלק חשוב בתהליך. הכל עניין של לדעת איך לקרוא אותם, וזה יעזור לך להבין מאיפה הקהל שלך מגיע, איך הוא מעורב בפוסטים שלך ואיזה סוג של תוכן מהדהד אותם בצורה הטובה ביותר.

הצעד הראשון הוא שימוש בכלי צד שלישי כמו Iconosquare או Later (עליו נדון ביתר פירוט בהמשך) כדי לעקוב אחר הצמיחה של חשבון האינסטגרם שלך לאורך זמן. כלים אלו מספקים נתונים חשובים על שיעורי צמיחה של עוקבים, שיעורי מעורבות (לייקים ותגובות), הפסקת מעקבים/עוקבים שאבדו בשבוע/חודש/שנה וכו', כמו גם תובנות לגבי הפוסטים שמניבים את הביצועים הטובים ביותר על סמך מדדים אלו.

שימוש בכלי של צד שלישי למעקב אחר חשבון האינסטגרם שלך

שימוש בכלי של צד שלישי כדי לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך הוא הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר הצמיחה והמעורבות של העוקבים שלך. הנה כמה מהיתרונות:

  • אתה יכול לפקוח עין על מספר חשבונות בו זמנית. אם אתה מנהל יותר מחשבון אינסטגרם אחד עבור עצמך או עבור לקוחות, שימוש בכלי של צד שלישי יקל עליך לנטר את כולם במקום אחד. זה חוסך זמן ועוזר למנוע בלבול לגבי החשבונות שצריכים תשומת לב ראשונה כשמגיע הזמן לפרסם תוכן חדש או להגיב לתגובות של עוקבים שפונים ישירות דרך הודעות פרטיות (PMs).

  • הנתונים שמספקים הכלים האלה הם מקיפים ומדויקים מכיוון שהם מבוססים על אינטראקציות ממשיות עם עוקבים ולא רק על ספירת עוקבים בלבד - מה שאומר שהם מציעים תובנה אמינה יותר לגבי ביצועי כל פוסט בהשוואה לאחרים בתעשיות/נישות שונות/ וכו', מה שמאפשר למשווקים שמשתמשים בהם להשיג תוצאות טובות יותר מהמאמצים שלהם באופן כללי.*

סיכום

אם אתה רוצה להבין טוב יותר את חשבון האינסטגרם שלך, אז חשוב לראות איך העוקבים שלך מעורבים בפוסטים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעקב אחר מעורבות וחשיפות, כמו גם טווח הגעה (צפיות). זה יעזור לך להבין אילו סוגי פוסטים מניבים את הביצועים הטובים ביותר באינסטגרם, כך שתדע אילו מהם כדאי לפרסם בתדירות גבוהה יותר או בתדירות נמוכה יותר מאחרים

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים