העתיד של פייסבוק- 2023

פייסבוק עומד להשתנות. הפלטפורמה היא כבר אתר המדיה החברתית הפופולרית ביותר, אבל היא גם נאבקת בבעיות של פרטיות ואמון. לפייסבוק יש הרבה עבודה לפניה אם היא רוצה להישאר רלוונטית ב-2024. הנה כמה שינויים שעשויים להגיע בקרוב

מבוא

פייסבוק עומד להשתנות. הפלטפורמה היא כבר אתר המדיה החברתית הפופולרית ביותר, אבל היא גם נאבקת בבעיות של פרטיות ואמון. לפייסבוק יש הרבה עבודה לפניה אם היא רוצה להישאר רלוונטית ב-2024. הנה כמה שינויים שעשויים להגיע בקרוב:

פייסבוק תהיה אפליקציה

פייסבוק תהיה אפליקציה בטלפון שלך.

הרשת החברתית לא תהיה נגישה יותר בדפדפן, אלא תהיה גישה אליה דרך חנות האפליקציות המקורית של הטלפון שלך. משמעות הדבר היא שאם אתה רוצה להשתמש בפייסבוק, עליך להיות בעל חיבור לאינטרנט וגם טלפון חכם או טאבלט שיש לו גישה לחנות האפליקציות (לרוב האנשים יש).

סוף סוף פייסבוק תרוויח כסף

סוף סוף פייסבוק תרוויח כסף על ידי מכירת מודעות, מכירת נתונים ומכירת הפלטפורמה לחברות אחרות.

פייסבוק עובדת קשה כדי לייצר רווחים מבסיס המשתמשים שלה כבר זמן מה. זה ניסה הכל, מפוסטים ממומנים ועד מסחר אלקטרוני (הם אפילו ניסו מוצרים וירטואליים לפני זינגה) אבל שום דבר לא באמת נתקע. אבל כעת, כשהחברה נסחרת בבורסה וצריכה לשמור על אמון ביכולתה להרוויח בסופו של דבר, אנו יכולים לצפות כי זרמי ההכנסות של פייסבוק יתגוונו במהירות במהלך חמש השנים הקרובות.

פייסבוק תמכור מודעות באינסטגרם בשנת 2022, אינסטגרם תגיע למיליארד משתמשים - מה שהופך אותה לאחד הנכסים היקרים ביותר של פייסבוק במונחים של טווח הגעה ומעורבות כמו מדדי זמן ממוצע למשתמש ביום (ATSD). עד 2023 ATSD בכל הפלטפורמות יהיה גבוה לפחות פי שלושה ממה שהיה כאשר פייסבוק הפכה לציבורית; פירוש הדבר שמפרסמים מוכנים לשלם הרבה יותר כסף לכל הופעה ממה שהם עשו קודם לכן, כי הם יודעים בדיוק עד כמה כל הופעה יכולה להיות בעלת ערך אם הם משתמשים בקמפיינים ממוקדים כראוי."

אנשים ירשמו לחשבונות פייסבוק

אתה יכול לצפות לדברים הבאים:

  • אנשים נוספים יירשמו לחשבונות פייסבוק.

  • פייסבוק תהפוך יותר כמו טוויטר, לינקדאין, גוגל ואמזון (השתיים האחרונות הן מתחרות של פייסבוק). במילים אחרות, זו תהיה פלטפורמה שבה תוכלו לעשות הכל, החל מפרסום תמונות וסרטונים ועד קניית מוצרים או שירותים.

פייסבוק תהפוך למנוע חיפוש מהותי

ב-2023, פייסבוק תהיה מנוע חיפוש.

עם עליית המדיה החברתית, פייסבוק הפכה לכלי חשוב עבור אנשים לחפש ולגלות תוכן. ככל שיותר ויותר אנשים משתמשים בפייסבוק כמנוע החיפוש העיקרי שלהם, מתברר יותר ויותר שפייסבוק תהפוך בסופו של דבר למנוע חיפוש חיוני.

לפייסבוק כבר יש מגוון רחב של פיצ'רים שמקלים על מציאת תוכן רלוונטי כמו הניוז פיד שנוצר באופן אלגוריתמי, תכונת חיפוש הגרפים החזקה שלה והיכולת שלה לחבר משתמשים עם חברים ובני משפחה. עם תכונות אלה במקום, זה רק עניין של זמן עד שפייסבוק תהפוך למנוע החיפוש המומלץ עבור משתמשים רבים.

בנוסף להקלה על החיפוש, פייסבוק מציעה גם מגוון יתרונות נוספים על פני מנועי החיפוש המסורתיים. לדוגמה, זה מאפשר למשתמשים להתאים אישית את החיפושים שלהם על ידי מיון תוצאות על סמך רלוונטיות או פופולריות. זה הופך את מציאת התוכן הרלוונטי למהיר וקל הרבה יותר מאי פעם. יתר על כן, עם הרשת העצומה של חברים ובני משפחה, משתמשים יכולים לקבל המלצות מותאמות אישית מהקשרים שלהם כשהם נמצאים

באותה שנה, פייסבוק תהיה רשת חברתית ואפליקציית הודעות. זה יהיה גם פיד החדשות שלך - אבל לא כמו שאתה חושב עליו היום.

סיכום

אני חושב שפייסבוק תהיה מנוע חיפוש בשנת 2023. זה כבר די קרוב לזה, אבל ייקח קצת זמן עד שנראה אינטגרציה מלאה של אפליקציית פייסבוק עם אתרים ואפליקציות אחרות. משמעות הדבר עשויה להיות שגוגל מאבדת את אחיזתה בנתח השוק מכיוון שיותר אנשים מסתמכים על אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק במקום מנועי חיפוש מסורתיים כמו יאהו או בינג

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים