המדריך האולטימטיבי להזנקת הלייקים באינסטגרם

אינסטגרם הפכה לאחד הכלים החזקים ביותר להגיע לקהל היעד שלך. עם האסטרטגיה הנכונה וגישה יצירתית, עסקים יכולים למקסם את טווח ההגעה שלהם וליצור קשרים משמעותיים עם הלקוחות שלהם. עם זאת, חשוב להבין כיצד להשתמש באינסטגרם בצורה הטובה ביותר על מנת להפיק ממנו את המרב. לדעת כיצד למנף את התכונות שלו, ליצור תוכן מרתק ולייעל פוסטים להשפעה מרבית היא המפתח להצלחה בפלטפורמה זו.

 

מבוא

אינסטגרם הפכה לאחד הכלים החזקים ביותר להגיע לקהל היעד שלך. עם האסטרטגיה הנכונה וגישה יצירתית, עסקים יכולים למקסם את טווח ההגעה שלהם וליצור קשרים משמעותיים עם הלקוחות שלהם. עם זאת, חשוב להבין כיצד להשתמש באינסטגרם בצורה הטובה ביותר על מנת להפיק ממנו את המרב. לדעת כיצד למנף את התכונות שלו, ליצור תוכן מרתק ולייעל פוסטים להשפעה מרבית היא המפתח להצלחה בפלטפורמה זו.

פרסם בזמן הנכון ביום

הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם הוא לא תמיד זהה. זה תלוי בקהל שלך ובמה שהוא עושה באותו רגע. אם אתה מנסה להגיע לתלמידים, למשל, תרצה לפרסם במהלך שעות הלימודים שלהם (10:00-14:00). אבל אם קהל היעד שלך הוא אמהות שעובדות מהבית בבוקר לפני שמטפלות בילדים כל היום ומנקות אחרי ארוחת הערב בערב, אז פרסום בין השעות 17:00-19:00 יהיה יעיל יותר.

הדרך הקלה ביותר שמצאתי כיצד אוכל לגלות מתי המתחרים שלי אוהבים לפרסם? על ידי שימוש בכלים כמו Iconosquare או Socialblade! אתרים אלו מאפשרים לנו לראות מי פרסם לאחרונה כדי שנדע היכן המתחרים שלנו מבלים את זמנם באינטרנט - ולהיפך!

פרסם ביום הנכון בשבוע

  • שני ושישי

  • יום שלישי הוא היום הפופולרי ביותר לפרסום

  • יום רביעי הוא היום הפחות פופולרי לפרסום

  • יום ראשון הוא היום הכי גרוע לפרסם

השתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לקהל שלך

Hashtags הם דרך ליצור קשר עם משתמשים אחרים, לכן חשוב שתשתמשו בהאשטאגים הרלוונטיים לקהל שלכם. אם אתה מפרסם פוסטים על בריאות ואיכות חיים, למשל, זה יעזור לכלול את ההאשטאג #healthyliving בכיתוב שלך. ככל שההאשטגים שלך יהיו יותר ספציפיים, כך גדל הסיכוי שהם יביאו עוקבים חדשים שגם להם יש עניין בנושא הזה.

אם תחליט להשתמש במספר hashtags בפוסט אחד (ולפעמים זה הכרחי), השאר אותם מוגבלים ללא יותר משלושה לתמונה או סרטון - וודא שכל אחד מהם רלוונטי ביותר! שימוש ביותר מדי hashtags יכול למעשה להפחית את המעורבות במקום להגדיל אותה מכיוון שאנשים מדלגים לעתים קרובות על פוסטים עם יותר מדי תגים מצורפים; אם הם לא רואים שום רלוונטיות בין המילים האלה לבין מה שהם רוצים מתוך פוסט תמונה/סרטון מהאינסטגרם האהובים עליהם, רוב הסיכויים שהם ימשיכו בלי ללחוץ על "אהבתי" או להגיב בכלל ... מה שאומר פחות נראות עבור כל הצדדים המעורבים המעורבים".

צור קשר עם משתמשים אחרים ועשה לייק לפוסטים שלהם

אינטראקציה עם משתמשים אחרים היא דרך מצוינת לשים לב לפוסטים שלך, וזה קל לביצוע. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעבור על הפיד שלך ולעשות לייק לתמונות שמושכות את העין שלך. זה עוזר למשתמש שתמונתו אהבת על ידי כך שהוא יידע שהעבודה שלו מוערכת, מה שעשוי להוביל אותו להחזיר טובה על ידי אהבת אחת מהתמונות שלך בתמורה.

אתה יכול גם ליצור קשר עם משתמשים אחרים על ידי תגובה לפוסטים שלהם או כתיבת תשובה קצרה מתחת לאחת מההערות שלהם. אינטראקציות אלו גורמות לשני הצדדים להרגיש טוב עם עצמם - האדם שמקבל אותם ירגיש תוקף יותר במאמציו ומוערך על ידי אחרים, בעוד שהחזרה גורמת לנו להרגיש גם נדיבים!

השתמש במסננים ובכלי עריכה רלוונטיים

מסננים וכלי עריכה יכולים לגרום לתמונות שלך להיראות מקצועיות יותר, והם גם דרך מהנה להתנסות במראה שונה. אבל חשוב להשתמש בכלי המתאים לעבודה!

לדוגמה, אם אתה מפרסם מתוך חדר חשוך בלילה או ביום מעונן שבו אין הרבה אור שנכנס דרך החלונות שלך, נסה להשתמש במסננים שמוציאים פרטים באזורים כהים יותר של התמונה שלך (כמו "ניגודיות " או "שחור לבן") ולא כאלה שמאירים הכל (כמו "זריחה"). אם מישהו עובר על הפיד שלו בטלפון בזמן שהוא הולך ברחוב בניו יורק במהלך העומס, כנראה שהוא לא ירצה להוסיף בהירות נוספת למסך שלו. באופן דומה, אם מישהו גולל באינסטגרם בזמן שהוא יושב מול המחשב שלו בעבודה אחרי ארוחת הצהריים כשכולם כבר הלכו הביתה... ובכן... בוא נגיד שאולי גם אותו אדם לא ירצה בהירות נוספת ;)

עוד דבר שכדאי לציין כאן: לפעמים סוגים שונים של תוכן דורשים גם סגנונות/כלים שונים של עריכה! לדוגמה - אם אני מפרסם על חווית קניות מקוונת של זוג נעליים חדשות ואהובות עליי בשבוע שעבר עם החברים שלי מהקולג' שגם אוהבים בלוגים של אופנה + יופי אבל גרים רחוק עכשיו כי כולנו התרחקנו אחרי סיום הלימודים (*ייפכו דמעות*) אז אולי זה כבר לא ממש תוכן מתאים לאנשים מהסוג הזה :(

אינסטגרם היא דרך מצוינת להגיע לקהל שלך, אבל היא יעילה יותר אם אתה יודע מה אתה עושה

אינסטגרם היא דרך מצוינת להגיע לקהל שלך. עם זאת, זה יעיל יותר אם אתה יודע מה אתה עושה.

אתה יכול להשתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לקהל שלך וליצור מעורבות עם משתמשים אחרים על ידי אהבת הפוסטים שלהם.

יש אפשרות לקניית לייקים ישראלים באינסטגרםמאתרים בטוחים אשר יעניקו תמורה מלאה 

סיכום

אמנם אינסטגרם יכולה להיות כלי רב עוצמה עבור העסק שלך, אבל אתה צריך לדעת איך להשתמש בו. אם אתה רוצה יותר עוקבים ולייקים לפוסטים שלך, וודא שהם יפורסמו בזמן הנכון ביום ובשבוע, צור קשר עם משתמשים אחרים על ידי אהבת הפוסטים שלהם או הערות עליהם בתמורה לכך שהם יאהבו את שלך בחזרה. השתמש גם במסננים ובכלי עריכה רלוונטיים כדי שהתמונות שלך ייראו נהדר עוד לפני פרסום אותן באינטרנט!

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים