כיצד להשתמש בטכנולוגיית AI ביוטיוב

אם אתה מחפש דרכים להשתמש בבינה מלאכותית ליצירת תוכן ביוטיוב, אל תחפש עוד. ישנן דרכים רבות שבהן AI יכול לעזור לך ליצור סרטונים טובים יותר, מבוטים קוליים ועד יצירת הצגת חידון או אפילו יצירת סרטון הסבר אוטומטי. בואו נסתכל על כמה מהרעיונות האלה.

מבוא

אם אתה מחפש דרכים להשתמש בבינה מלאכותית ליצירת תוכן ביוטיוב, אל תחפש עוד. ישנן דרכים רבות שבהן AI יכול לעזור לך ליצור סרטונים טובים יותר, מבוטים קוליים ועד יצירת הצגת חידון או אפילו יצירת סרטון הסבר אוטומטי. בואו נסתכל על כמה מהרעיונות האלה.

עשה הסבר וידאו

סרטוני הסבר הם דרך מצוינת להסביר את המוצר או השירות שלך בפורמט פשוט וקל להבנה. הם יכולים לשמש כהקדמה באתר האינטרנט שלך, במיילים ובפוסטים ברשתות חברתיות, ואפילו כחלק ממסע פרסום ב-YouTube או בפייסבוק. האורך הממוצע של סרטון הסבר הוא 2-3 דקות - מספיק זמן לצופים להכיר את הרעיון המרכזי מאחורי מה שאתה מציע מבלי להיות מכריע מדי.

סרטוני הסבר צריכים להיות פשוטים ותמציתיים: אל תנסו לדחוס הכל בסרטון אחד; במקום זאת, חלקו אותו למספר חלקים במידת הצורך (ווודאו שלכל פלח יש קריאה לפעולה משלו). חשוב גם לא רק שתספקו מידע אלא גם תוודאו שכל הטענות שהועלו מגובות בעובדות - זה יעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים כדי שיידעו בדיוק על מה הם משלמים לפני ביצוע רכישות!

השתמש בבוט קולי כדי להשמיע את התשובות שלך

בוט קולי הוא דרך טובה לענות על שאלות ולספק מידע. אתה יכול להשתמש בו עבור ראיונות ומפגשי שאלות ותשובות, או שאתה יכול לאפשר לקהל שלך לשאול שאלות ישירות דרך הבוט הקולי.

צור פורמט ראיון

אם אתה יוצר סרטון, תחשוב על איך אתה יכול להשתמש ב-AI כדי להקליט ולערוך אותו. אתה יכול לשאול שאלות של אדם אמיתי בפורמט ראיון ואז לתת למחשב לעשות את השאר. האפשרויות אינסופיות!בדוק כלי מציאות רבודה ומציאות מדומה.

  • השתמש במציאות רבודה (AR) כדי ליצור חוויה אינטראקטיבית.

  • השתמש במציאות מדומה (VR) כדי ליצור חוויה סוחפת.

אתה יכול להשתמש בכלים אלה במגוון דרכים:

  • הגדל את הסרטונים שלך עם AR, כמו על ידי הוספת אובייקטים תלת מימדיים או שכבות על המופיעות על גבי תוכן הווידאו. אתה יכול גם להוסיף אפקטים ויזואליים וקטעי אודיו ממקורות צד שלישי כמו ספריית YouTube של אפקטים קוליים ללא תמלוגים, קטעי מוזיקה ועוד! זוהי דרך מצוינת להוסיף ערך נוסף עבור הצופים שלך מבלי שהם יעזבו את סביבת הצפייה הנוכחית שלהם - אין להם צורךdownload anything or search elsewhere online!

צור פורמט של תוכנית חידון או משחק

אתה יכול להשתמש בטכנולוגיית AI ביוטיוב כדי ליצור תוכנית חידון או פורמט של תוכנית משחק. מופע חידון הוא מפגש שאלות ותשובות אינטראקטיבי שבו לצופים יש הזדמנות לענות על שאלות על התוכן שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות Google Forms, המאפשר לך ליצור בקלות חידונים וסקרים עם תשובות מרובות.

פורמט תוכנית המשחקים נותן לצופים שליטה רבה יותר במה שהם צופים בכך שהוא מאפשר להם לבחור איזה סרטון הם רוצים הבא בסדרה - לדוגמה, אם יש לך סדרה של חמישה סרטונים שמסבירים איך משהו עובד (כמו איך טסים מטוסים), אז הצופים יכולים להצביע על איזה מהם הם רוצים הבא על ידי לחיצה על "הסרטון הבא" בסוף כל סרטון. זה יעזור להבטיח שאנשים יישארו מתעניינים במה שאתה מלמד כי זה גורם להם להיות מעורבים במקום רק לצפות בקטע פסיבי אחד אחרי השני עד שמשהו יתפוס את עיניהם שוב בהמשך הדרך!

הצע תוכן קצר בנתחים בגודל ביס

כאשר אתה משתמש בטכנולוגיית AI ב-YouTube, חשוב לזכור שתוכן קצר הוא פופולרי יותר. אנשים רוצים נתחי מידע ובידור בגודל נגיס שהם יכולים לעכל במהירות.

זה אומר שמומלץ להתנסות בסרטונים קצרים יותר לפני שמשקיעים זמן בסרטונים ארוכים יותר - גם אם המטרה שלך היא בסופו של דבר ליצור סרטי תעודה או דרמות באורך מלא. אתה עשוי לגלות שסרטונים קצרים יותר יעילים יותר בבניית קהל מאשר סרטונים ארוכים יותר, במיוחד אם הנושא לא מאוד מוכר (כמו AI).

שקול גם כמה יותר יצירתי אתה יכול להיות עם יצירות קצרות יותר; יש פחות הגבלות כאשר לכל קליפ יש התחלה, אמצע וסוף משלו בתוך פרק אחד!

יוטיוב מציע דרכים רבות להשתמש בטכנולוגיית AI כדי לעזור לך ליצור תוכן

אתה יכול להשתמש בטכנולוגיית AI כדי לעזור לך ליצור תוכן ב-YouTube. הנה כמה דוגמאות לדרכים בהן ניתן להשתמש ב-AI, יחד עם היתרונות שלהן:

  • תמלול אוטומטי - זה כאשר שירות כתוביות וידאו מתמלל אוטומטית את הסרטון שלך לטקסט. זה יכול להיות שימושי אם אתה רוצה לוודא שכל הסרטונים שלך מתויגים בצורה נכונה, כך שאנשים שמחפשים אותם ימצאו אותם בקלות.

  • זיהוי תמונות - תכונה זו מאפשרת למשתמשים שהעלו תמונות או תמונות מהטלפונים או המחשבים שלהם כדי להוסיף אלמנטים ויזואליים לסרטוני הווידאו שלהם מבלי שיש להם ניסיון כלשהו עם תוכנת עריכה כמו Adobe Premiere Pro CC (שאני בכנות לא ממליץ). אתה רק צריך תמונה ואז לגרור אותה לאחת מהתבניות הרבות שמסופקות על ידי ערכת הכלים לזיהוי תמונות של YouTube! מכיוון שהכל נעשה באופן אוטומטי על ידי אלגוריתמי מחשב שתוכנתו על ידי בני אדם במטה גוגל ב-Mountain View, קליפורניה, ארה"ב, אין צורך בהוראות מסובכות כלשהן לפני העלאת תוכן לפלטפורמה שלנו."

סיכום

יוטיוב הוא מקום מצוין להתחיל להשתמש בטכנולוגיית AI. זה קל לשימוש ומציע אפשרויות רבות ושונות ליצירת תוכן. אתה יכול גם להשתמש בכלים של Google כמו Translate ותעתיק כדי להפוך את הסרטונים שלך לנגישים יותר ברחבי העולם.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים