מה בעל עסק קטן יכול להפיק מטיקטוק

טיקטוק, הידוע גם בשם Douyin ו-musical.ly, היא פלטפורמת שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים עם אפקטים מיוחדים ומסננים. TikTok תוכנן במקור עבור אנשים שרצו לשתף סרטונים קצרים עם חברים, אך מאז היא הפכה לקהילה ענקית של אנשים יצירתיים שמפרסמים את עבודתם בפלטפורמה כדי שכולם יוכלו לראות. עשרות מותגים כבר החלו להשתמש ב-TikTok כחלק מהקמפיינים השיווקיים שלהם, אז אם אתה בעל עסק קטן שמחפש דרכים חדשות להגדיל את הקהל שלך אז TikTok יכול להיות בדיוק בסמטה שלך!

מבוא

טיקטוק, הידוע גם בשם Douyin ו-musical.ly, היא פלטפורמת שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים עם אפקטים מיוחדים ומסננים. TikTok תוכנן במקור עבור אנשים שרצו לשתף סרטונים קצרים עם חברים, אך מאז היא הפכה לקהילה ענקית של אנשים יצירתיים שמפרסמים את עבודתם בפלטפורמה כדי שכולם יוכלו לראות. עשרות מותגים כבר החלו להשתמש ב-TikTok כחלק מהקמפיינים השיווקיים שלהם, אז אם אתה בעל עסק קטן שמחפש דרכים חדשות להגדיל את הקהל שלך אז TikTok יכול להיות בדיוק בסמטה שלך!

פלטפורמת שיתוף וידאו

TikTok היא פלטפורמת שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים להעלות ולצפות בסרטונים קצרים. זה מיועד לכל מי שרוצה ליצור ולשתף תוכן עם חברים ובני משפחה, תוך אינטראקציה עם משתמשים אחרים.

ל-TikTok יש יותר מ-500 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, מה שהופך אותה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם כיום. המספר הזה ממשיך לגדול מדי יום כשאנשים חדשים מגלים את הדרך המהנה הזו לבטא את עצמם באמצעות וידאו!

הזדמנות להגיע לקהל גדול

TikTok היא פלטפורמה ענקית. זוהי אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים ו-350 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. זה הפך לעדות לפופולריות של תוכן וידאו קצר בקרב צעירים, המשתמשים בו כדי לשתף את חיי היומיום שלהם או ליצור סרטונים קצרים למטרות בידור.

ההזדמנות להגיע לקהל גדול היא אחת הסיבות העיקריות לכך שכדאי לך לשקול להשתמש ב-TikTok כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך אם אתה מנהל עסק קטן.

היכולת לעקוף ערוצי הפצה מסורתיים

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית, אפליקציית שיתוף סרטונים וקהילה של אנשים שמשתפים, צופים ומגיבים על סרטונים. זו גם הזדמנות עבורך להתחבר לקהל שלך בדרך אחרת.

היתרון הברור ביותר של TikTok הוא שהוא מאפשר לעסקים קטנים לעקוף את ערוצי ההפצה המסורתיים - כמו טלוויזיה או מגזינים - ולהעביר את המסר שלהם ישירות מול קהל היעד שלהם.

כלים קלים לשימוש ליצירה, עריכה ופרסום תוכן

TikTok היא פלטפורמה קלה לשימוש ופשוטה ליצירה, עריכה ופרסום סרטונים. זוהי אפליקציה נהדרת לבעלי עסקים קטנים שרוצים לחלוק את סיפור המותג שלהם עם העולם אבל אין להם הרבה ניסיון בהפקת וידאו או עריכה.

אתה יכול ליצור סרטון פשוט על ידי הקלטת עצמך או שימוש באחד מהפילטרים המוכנים מראש של TikTok על הפנים שלך (או של מישהו אחר), ואז הוספת מוזיקה מהספרייה ושכבות טקסט בקלות. אתה יכול גם להוסיף מדבקות, אימוג'ים וגרפיקה אחרת כדי לתת לתוכן שלך קצת כישרון!

לאחר שתסיים ליצור את יצירת המופת שלך, היא תהיה מוכנה לשיתוף בערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם - והכל ללא צורך בצעדים נוספים!

טיקטוק היא פלטפורמה ענקית

TikTok היא פלטפורמה ענקית. יש לה למעלה ממיליארד משתמשים, היא האפליקציה החברתית מספר אחת בעולם ויש לה יותר מ-100 מיליון משתמשים יומיים. בנוסף, זוהי פלטפורמה גלובלית עם מיליוני יוצרים מרחבי העולם היוצרים ומשתפים תוכן ביותר מ-30 שפות.

טיקטוק היא עדות לפופולריות של תוכן וידאו קצר

 

אנשים אוהבים סרטונים קצרים כי הם קלים יותר לעיכול וניתן לשתף אותם בקלות במדיה החברתית. האפליקציה גם מקלה על המשתמשים ליצור סרטונים משלהם, מה שאומר שכל מי שיש לו רעיון לסרטון קצר יכול ליצור אחד במהירות ובזול - ואז אולי למצוא קהל לעבודה שלו. . האפליקציה היא גם מרחב לביטוי יצירתי, שכן כל אחד יכול ליצור סרטון ולא רק לשתף אותו עם חבריו. זה נותן לאנשים הזדמנות להביע את עצמם בדרכים חדשות וייחודיות. "רצינו ליצור מקום שבו ההתמקדות הייתה ביצירתיות, לא בתחרות", אמרה מירנדה נגי-שמידט, שהיא חלק מצוות הפיתוח של Canvas Network. "ורצינו שהמשתמשים יהנו מתהליך היצירה שלהם - אז הצגנו כלי עריכה שקל לכל אחד להשתמש בהם."

טיקטוק היא קהילה ענקית

TikTok היא רשת חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור, לשתף ולגלות סרטונים קצרים. לפלטפורמה יש למעלה מ-500 מיליון משתמשים ולמעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. זה גדל במהירות עם תוכן חדש שמועלה בכל שנייה ביום!

TikTok היא דרך מצוינת להתחבר ללקוחות פוטנציאליים באזור שלך או ברחבי העולם. אתה יכול לקדם את העסק שלך על ידי יצירת סרטונים מהנים או שיתוף מידע על מה שאתה עושה כבעל עסק קטן (למשל, "אנו מציעים שירותי הכנת מס").

פלטפורמה כמו טיקטוק יכולה לעזור לעסק שלך לצמוח

TikTok היא דרך מצוינת להעביר את המסר שלך החוצה. אם יש לך מוצר או שירות שאנשים רוצים, אז TikTok יכול לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים.

טיקטוק גם עוזר לבנות קהילה סביב המותג שלך על ידי מתן הזדמנות למשתמשים לחלוק את דעותיהם על נושאים ומוצרים שונים באמצעות סרטונים קצרים או GIF שהם יוצרים בעצמם. זה נותן לעסקים קטנים הזדמנות ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים בזמן אמת על ידי מענה על שאלות לגבי המוצרים או השירותים שלהם באמצעות תגובות בתגובות על פוסטים אלה, מה שיכול להוביל חזרה להזדמנויות מכירה בהמשך הקו אם עושים זאת בצורה נכונה!

לבסוף, Tik Tok נודע כמקום שאליו אנשים הולכים כשהם רוצים ביקורות כנות על מוצרים/שירותים מצרכנים אחרים שמשתמשים בהם כל יום (או לפחות פעם אחת). מכיוון שסוג זה של שיתוף מידע הפך לפופולרי כל כך בקרב המשתמשים שלו עם הזמן - במיוחד בקרב בני דור המילניום המרכיבים את הדמוגרפיה הגדולה ביותר שלה כיום - חברות רבות משתמשות כיום בטיק טוק כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהן מכיוון שהיא פועלת היטב לצד שיטות פרסום מסורתיות כמו מודעות מודפסות. אבל עולה הרבה פחות כסף לכל הופעה מאשר נניח שפרסומות טלוויזיה יעלו יותר מדי כסף לכל הופעה מאשר נגיד שפרסומות טלוויזיה יעלו יותר מדי כסף לכל הופעה מאשר נניח שפרסומות טלוויזיה יעלו

סיכום

עם TikTok, אתה יכול להגיע לקהל עולמי ולתקשר איתו בצורה שלא הייתה אפשרית מעולם. העסק שלך יכול לקבל חשיפה למיליוני אנשים שאולי לא יראו אותו אחרת - והחלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך לשלם שום דבר מראש!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים