כניסה אל האלגוריתם של אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית בעולם, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים. יש לו תכונות חשובות רבות, כגון hashtags וסיפורים. אבל אחד המאפיינים החשובים ביותר הוא האלגוריתם שלו - נוסחה סודית שמדרגת את הפוסטים שלך בעדכוני החדשות של האפליקציה. הבנת איך האלגוריתם הזה עובד חיונית כדי להגביר את המעורבות שלך ולהשיג יותר עוקבים באינסטגרם.

 

 

https://topboost.co.il/Product/1מבוא

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית בעולם, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים. יש לו תכונות חשובות רבות, כגון hashtags וסיפורים. אבל אחד המאפיינים החשובים ביותר הוא האלגוריתם שלו - נוסחה סודית שמדרגת את הפוסטים שלך בעדכוני החדשות של האפליקציה. הבנת איך האלגוריתם הזה עובד חיונית כדי להגביר את המעורבות שלך ולהשיג יותר עוקבים באינסטגרם.

מהו אלגוריתם אינסטגרם?

אלגוריתם אינסטגרם הוא מערכת דירוג שעוזרת להחליט אילו פוסטים יראו הכי הרבה אנשים. זה לוקח בחשבון מגוון גורמים, כולל:

  • השעה ביום שאתה מפרסם

  • סוג התוכן שאתה מפרסם (כלומר תמונות לעומת סרטונים)

  • כמה עוקבים יש לך

איך עובד האלגוריתם של אינסטגרם

אלגוריתם האינסטגרם מתפתח כל הזמן, והוא לא מושלם. ישנם גורמים רבים אשר נכנסים לדירוג הפוסט שלך בפיד.

  • מעורבות: האלגוריתם משתמש במעורבות כאחד האותות העיקריים שלו לדירוג פוסטים. המשמעות היא שאם תקבלו הרבה לייקים ותגובות על תמונה, סביר להניח שהיא תופיע בעדכונים של אנשים אחרים כשהם פותחים את אינסטגרם.

  • מגוון אותות: האלגוריתם משתמש במגוון אותות (כולל מעורבות) כדי לדרג פוסטים בתוצאות החיפוש שלו או בפרופילים של משתמשים. אלה כוללים דברים כמו זמן מאז פרסום, hashtags בשימוש בכתוביות או כותרות, תגי מיקום (אם רלוונטי), פעילות הקשורה לחשבונות אחרים שמשתמשים עוקבים אחריהם/עוקבים אחריהם וכו', אבל רק אם חשבונות אלה אומתו על ידי אינסטגרם כתוכן באיכות גבוהה יוצרים במקום חשבונות ספאם שיכולים להשפיע לרעה על טווח ההגעה האורגני שלך!מדוע אלגוריתם אינסטגרם סודי

    אלגוריתם האינסטגרם הוא סוד, וזה לא רק בגלל שהחברה רוצה להשאיר אותו כך.

    זה גם יתרון תחרותי עבורם: אם כולם ידעו בדיוק אילו גורמים משפיעים על הדירוג שלהם בפיד, אז אנשים יכולים לשחק במערכת ולתמרן את דרכם גבוה יותר בפיד של משתמשים. משמעות הדבר היא פחות מעורבות עבור מותגים (ולכן פחות כסף עבור אינסטגרם), אז הם עושים כל שביכולתם כדי לוודא שזה לא יקרה על ידי שמירת דברים בסוד.

איך להגביר את הלייקים והתגובות שלך באינסטגרם

  • השתמש בהאשטאגים

  • פרסם בשעות שיא ביום

  • פרסם לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב שאתה צריך לפרסם

  • איכות היא המפתח - פרסם רק תוכן באיכות גבוהה שאתה גאה בו, וודא שזה משהו שהקהל יהנה ממנו!

ולבסוף, אל תשכח ליצור קשר עם משתמשים אחרים! חשוב לאינסטגרם לראות שהחשבון שלך פעיל ומרתק; זה יעזור להגביר את שיעור המעורבות שלך, כמו גם לגרום לאחרים להתעניין במה שאתה עושה בפלטפורמה.

השתמש באסטרטגיות אלה כדי לעזור לך להבין כיצד הפוסטים שלך מדורגים.

אולי שמעתם שאינסטגרם משתמשת באלגוריתם כדי לקבוע אילו פוסטים הכי רלוונטיים עבורכם. המשמעות היא שהפלטפורמה לא רק מציגה לך את הפוסטים האחרונים מחבריך ובני משפחה; זה גם מדרג אותם על סמך עד כמה הם רלוונטיים עבורך.

הדרך הטובה ביותר להבין כיצד מדורג התוכן שלך היא באמצעות hashtags, פרסום בשעות שונות של היום ופרסום קבוע של תמונות באיכות גבוהה (שגם במקרה רלוונטיות).

סיכום

בעזרת המידע הזה, תוכלו להבין טוב יותר כיצד פועל אלגוריתם האינסטגרם וכיצד הוא משפיע על הפוסטים שלכם. הנקודה העיקרית היא שעליך לשים לב לאיזה סוג תוכן הביצועים הטובים ביותר בפלטפורמה ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם. אתה יכול גם להשתמש בכלים כמו BuzzSumo או כלי ניטור אחרים של מדיה חברתית כדי לעזור לזהות אילו סוגי פוסטים אנשים משתפים בתדירות הגבוהה ביותר כדי שתוכל לנסות אותם בעצמך!

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים