גלה את הסודות לצפיות נוספות בטיקטוק: הגבר את המעורבות והפוך לוויראלי היום

טיקטוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר שיש. זה גם אחד המעניינים והמהנים ביותר לשימוש, מה שאומר שמותגים מתחילים לראות בו הזדמנות להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. אבל בדיוק כמו כל פלטפורמת מדיה חברתית, TikTok יכול להיות קשה עבור מותגים חדשים בשיווק דיגיטלי. זו הסיבה שהרכבנו את המדריך הזה כיצד בדיוק אתה יכול להגדיל את הקהל שלך ב-TikTok - ולקבל יותר צפיות עבור הסרטונים שלך!

מבוא

טיקטוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר שיש. זה גם אחד המעניינים והמהנים ביותר לשימוש, מה שאומר שמותגים מתחילים לראות בו הזדמנות להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. אבל בדיוק כמו כל פלטפורמת מדיה חברתית, TikTok יכול להיות קשה עבור מותגים חדשים בשיווק דיגיטלי. זו הסיבה שהרכבנו את המדריך הזה כיצד בדיוק אתה יכול להגדיל את הקהל שלך ב-TikTok - ולקבל יותר צפיות עבור הסרטונים שלך!

מדוע עלי להשתמש באפליקציה כדי לקדם את המותג שלי?

Tiktok היא אפליקציית המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם. יש לו למעלה מ-300 מיליון משתמשים פעילים ויותר מ-2 מיליארד סרטונים נצפים מדי יום. ל-Tiktok יש גם קהל צעיר יותר מפלטפורמות אחרות, כאשר 70% הם מתחת לגיל 25. אם אתה רוצה להגיע לצעירים, אז טיקטוק הוא ההימור הטוב ביותר שלך!

איך אני יכול לקבל יותר צפיות?

השתמש בהאשטאגים. Hashtags הן מילות מפתח שניתן להשתמש בהן כדי למצוא את הסרטון שלך, והן דרך מצוינת להשיג יותר צפיות. ככל שההאשטג רלוונטי יותר, כך ייטב!

  • בחר כותרת ותמונה ממוזערת טובים. הכותרת צריכה להיות קליטה ומושכת תשומת לב ובמקביל לספק מספיק מידע על מה שמצפה לצופים כשהם לוחצים עליה (כלומר, אם הסרטון שלך מראה מישהו עושה משהו מצחיק או מרגש, ודא שזה ברור גם בכותרת וגם בתמונה הממוזערת שלך) . ואל תשכח: יש לך רק 5 שניות לפני שהצופים יחליטו אם הם רוצים לצפות עוד או לא - אז וודא שהשניות הראשונות האלה נחשבות!

  • העלה בזמני שיא לצורך מעורבות (ותנועה). אם אתה מפרסם בשעות חופש כמו 02:00 EST, כאשר רוב האנשים עדיין לא מקוונים בודקים סרטוני TikTok - הסיכוי קלוש שמישהו יראה את זה עד מאוחר יותר באותו היום, כאשר התנועה תתגבר שוב בסביבות הצהריים EST/PST).

איך אני מתפרסם בטיקטוק?

עכשיו כשאתה יודע את היסודות של איך ליצור סרטון, הגיע הזמן לצלול לפרטים הספציפיים. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך להגביר את הצפיות שלך, לעסוק בקהל שלך ולהפוך לוויראלי.

  • ודא שהנושא שלך ברור. כותרת קליטה או שורת פתיחה יעזרו לאנשים להבין באיזה סוג של תוכן הם עומדים לצפות - ואם הוא לא תואם את המציאות (לדוגמה: פרסום על פוליטיקה כאשר מקומות פיצה אכול כפי יכולתך מעניין יותר), אז הצופים לא יישארו שם לאורך זמן. אז ודא שהתיאור תואם למה שקורה בפועל בסרטון שלך!

  • השתמש בהאשטאגים ותגיות במידת האפשר! בדרך זו משתמשי TikTok אחרים יכולים לגלות על תוכן חדש במהירות על ידי חיפוש מילות מפתח רלוונטיות באתרי מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם שבהם נעשה שימוש רב בתגי האשטאג בכל שדה התיאור של כל פוסט, כך שמשתמשים אחרים יכולים למצוא בקלות נושאים ספציפיים הקשורים למותגים/מותגים מסוימים בתעשיות מסוימות מה שמאפשר להם נגישות רבה יותר על פני פלטפורמות מרובות בו-זמנית מבלי להגדיר חשבונות נפרדים רק דרך נוספת שדרכה ניתן לבחור במקום זאת

האם אני יכול להרוויח כסף עם טיקטוק?

  • אתה יכול גם להרוויח כסף עם טיק טוק. כאשר אתה חלק מהקהילה, יש הזדמנויות ליצור תוכן ממומן ולמכור סחורה שאנשים רוצים לקנות.

  • אתה יכול גם להיות שותף ולקבל תשלום על סמך מספר ההשמעות שהסרטונים שלך מקבלים.

איך להשיג יותר צפיות בטיקטוק?

  • השתמש בהאשטאגים.

  • השתמש בתגיות רלוונטיות.

  • צור כותרת קליטה לסרטון שלך וודא שהיא קשורה לתוכן הסרטון שלך, אבל אל תשתמש ביותר מדי מילים! אתה רוצה שאנשים יוכלו לקרוא אותו במהירות לפני שהם מחליטים אם הם רוצים לצפות בקליפ שלך במלואו. השתמש גם בכמה מילות מפתח כדי ש-TikTok יציג את הפוסט שלך לעתים קרובות יותר כאשר מישהו מחפש את המונחים הללו באפליקציה/אתר שלו (למשל, "איך להשיג יותר לייקים ב-TikTok" או "איך להשיג עוקבים ב-TikTok").

  • אתה יכול לקנות צפיות בטיקטוק דרך חברת טופבוסט

מהו הזמן הטוב ביותר לפרסם בטיקטוק?

TikTok היא אפליקציה חברתית, אז עדיף לפרסם כשהקהל הכי פעיל. לכן אנו ממליצים לפרסם בשעות השיא. שעות השיא הן שבהן סביר להניח שאנשים יהיו ב-TikTok ויראו את התוכן שלך - ולכן יש סיכוי גבוה יותר לעסוק בו.

אם אתה הולך על ויראלי (ומי לא?), אז לדעת את השעה הטובה ביותר ביום לפוסטים שלך יכול לעזור להגביר את המעורבות ולהבטיח שהסרטונים שלך יקבלו יותר צפיות ממשתמשים אמיתיים ולא מבוטים או חשבונות אוטומטיים אחרים שעוזרים להגביר את מספרי המעורבות אבל לא ממש אכפת להם ממה שהם צופים.

הנה כל מה שאנחנו יודעים על מה שמרכיב את שעות השיא האלה:

איך לעשות טיקטוק ויראלי?

  • צור סרטון שרלוונטי לקהל שלך.

  • השתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לסרטון שלך.

  • ודא שהסרטון שלך לא ארוך מדי או קצר מדי, כי אנשים יאבדו עניין אם זה אחד מהדברים האלה! ותוודא שזה גם לא משעמם!

מהו אורך פוסט טוב של טיקטוק?

בעוד שהאורך המדויק של הפוסט שלך ב-TikTok תלוי בסוג התוכן שאתה מפרסם, יש כמה כללים כלליים שיש לפעול לפיהם בכל הנוגע לאורך.

סרטונים ארוכים יותר טובים יותר למטרות חינוכיות והדרכה. אם אתה רוצה ללמד משהו או לחלוק ידע עם הקהל שלך, אז להמשיך זמן ארוך יותר זה כנראה רעיון טוב - ול-TikTok אין הגבלה על כמה זמן סרטון יכול להיות!

סרטונים קצרים הם נהדרים אם אתה מחפש ערך בידורי במקום מידע או חינוך. אתה יכול גם להשתמש בהם כהזדמנות להקניט אנשים לצפות יותר על ידי פרסום קליפים קצרים שמובילים לסרט ארוך יותר (ככה זה). אבל זכור: ל-TikTok יש רק דקה אחת לסרטון אז אל תבזבז יותר מדי זמן בהגדרת תמונות ועריכה לפני ההעלאה!

איך אתה יכול להשיג עוקבים בטיקטוק?

כדי להשיג עוקבים ב-TikTok, אתה צריך לפרסם בזמן הנכון (כלומר, כאשר אנשים צפויים לראות את זה).

אתה יכול גם להגביר את ספירת העוקבים שלך על ידי מעקב אחר משתמשים אחרים בעלי תחומי עניין דומים ופרסום תוכן מעניין.

השלבים האלה יעזרו לך לבנות את האפשרויות הבאות:

  • השתמש בהאשטאגים בפוסטים שלך כדי שהם יהיו גלויים ליותר אנשים בתכונת החיפוש של האפליקציה. ודא שכל התגיות שאתה כולל הגיוני למה שאתה מפרסם - לדוגמה, אם מישהו משתמש ב-"#tiktok" כחלק משם המשתמש או הידית שלו, סביר להניח שהוא ירצה שאחרים יראו את הפוסטים האלה בעת חיפוש "# טיק טוק."

  • אתה יכול לקנות עוקבים בטיקטוק דרך חברת טופבוסט

סיכום

עכשיו כשאתה יודע את הסודות לקבל יותר צפיות בטיקטוק, הגיע הזמן לצאת לשם ולהשתמש בהם! אנו מקווים שהמאמר הזה נתן לך קצת תובנות לגבי איך להשיג יותר צפיות ב-TikTok ולקדם את המותג שלך. אם אתה רוצה עוד טיפים איך לגרום לפוסטים שלך לבלוט בין כל האחרים, עיין במאמרים האחרים שלנו על איך לגרום להם להפוך לוויראליים או איך הזמן הטוב ביותר ביום הוא לפרסום תוכן.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים