החשיבות של צפיות אינסטגרם עבור חשבונות עסקיים

אם יש לך חשבון אינסטגרם, חשוב לדעת שלא כל הצפיות נוצרות שוות. לדוגמה, צפיות מבוטים או חשבונות מזויפים לא ייחשבו עבור מספר העוקבים הכולל או ציון המעורבות שלך. במאמר זה נדבר על מה הופך צפייה לבעלת ערך וכיצד להגדיל את טווח ההגעה האורגני באינסטגרם באמצעות כלים חדשים כמו IGTV ושידור חי!

מבוא

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים. יש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים מדי יום, מה שהופך אותה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם. אם יש לך חשבון אינסטגרם, חשוב לדעת שלא כל הצפיות נוצרות שוות. לדוגמה, צפיות מבוטים או חשבונות מזויפים לא ייחשבו עבור מספר העוקבים הכולל או ציון המעורבות שלך. במאמר זה נדבר על מה הופך צפייה לבעלת ערך וכיצד להגדיל את טווח ההגעה האורגני באינסטגרם באמצעות כלים חדשים כמו IGTV ושידור חי!

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים. הוא הושק בשנת 2010, והוא בבעלות פייסבוק. לאפליקציה יש למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים מדי יום, מה שהופך אותה לאפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית ביותר באינטרנט.

אם אתה רוצה להצמיח את העסק שלך באמצעות אינסטגרם, אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להגדיל את העוקבים שלך על ידי יצירת קשר איתם באופן קבוע ופרסום תוכן איכותי שיגרום להם לרצות לעקוב אחריך בחזרה. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יותר עוקבים במהירות היא על ידי רכישת צפיות באינסטגרם מאתנו כאן ב-Boostlikes!

באינסטגרם יש יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים מדי יום

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת לך לשתף את התמונות והסרטונים שלך עם אחרים. היא נוסדה ב-2010 על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, שלימים מכרו את אינסטגרם לפייסבוק תמורת מיליארד דולר.

כיום, יש יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים מדי יום באינסטגרם! זה הרבה אנשים שמסתכלים על התמונות או הסרטונים שלך! אם אתה רוצה שיותר אנשים יצפו במה שאתה מפרסם באינסטגרם, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקנות לנו לייקים כאן ב-[שם החברה].

אתה יכול לקבל טווח הגעה אורגני מהפוסטים שלך על ידי ביצוע השלבים במאמר זה

כדי להפיק את המרב מחשבון האינסטגרם שלך, חשוב שתבצע את השלבים הבאים.

השתמש בתגיות והאשטאגים: הוספת האשטאג או תג מיקום לפוסט שלך תעזור לו להופיע בחיפושים הנכונים באינסטגרם. לדוגמה, אם אני מצלם בזמן טיול באירופה ורוצה שהעוקבים שלי יידעו מאיפה הם או היכן אני נמצא בכל זמן נתון, הייתי משתמש ב-#europe או @europe בתור ההאשטאגים שלי בכל תיאור תמונה (ה הראשון הוא גנרי ואילו השני מתייחס ספציפית ליבשת זו). בדרך זו אנשים שמחפשים את המונחים האלה יראו את התמונות שלי עולות בפיד שלהם!

השתמש בכתוביות הרלוונטיות לתמונות: בעת פרסום תמונות באינטרנט, כלול כתוביות רלוונטיות כדי שאנשים יידעו על מה הם מסתכלים כשהם צופים בהן במסכי הטלפונים שלהם - ולמה זה חשוב מספיק בשביל שהם ידאגו לשתף גם עם אחרים! אם זה נשמע מסובך אז תחשוב אחורה על מה גרם לך לרצות לשתף פוסטים מסוימים על פני אחרים לפני שתקרא עוד...

כיצד להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך באמצעות הכלים החדשים של אינסטגרם

  • השתמש בפיד החדש של אינסטגרם.

  • השתמש בסיפורי אינסטגרם.

  • חפש אנשים שאתה רוצה לעקוב אחריהם.

למה צריך לדאוג לצפיות באינסטגרם?

צפיות באינסטגרם חשובות מכמה סיבות. ראשית, הם יכולים לעזור לך לבנות את המותג שלך על ידי מראה שאחרים מתעניינים במה שיש לך להציע. שנית, הם יכולים לעזור לך להגיע ליותר אנשים ולהרחיב את טווח ההגעה שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם ופייסבוק. שלישית, הם יכולים לעזור לבנות מערכות יחסים עם משפיענים ולקוחות כאחד על ידי כך שהם נותנים להם משהו לעסוק בו - מה שמגביר את הסיכוי שהם יחזרו או יקנו ממך!

לבסוף (והכי חשוב), צפיות באינסטגרם יעזרו לבסס את עצמך כדמות סמכותית בתחום השיווק - מה שאומר יותר הזדמנויות לשיתוף פעולה בהמשך הדרך!

אינסטגרם היא יותר מסתם מקום לחלוק את חייך עם אחרים; זה גם כלי עסקי חשוב

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים. היא נרכשה על ידי פייסבוק ב-2012, וכעת יש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.

אינסטגרם היא מקום טוב להתחבר ללקוחות שלך, לבנות את המותג שלך ולקדם מוצרים או שירותים. במאמר זה אסביר כיצד ניתן להשתמש באינסטגרם למטרות עסקיות כך שתוכלו להשיג יותר עוקבים, לייקים ותגובות על הפוסטים שלכם אשר יסייעו להגדיל את המרות המכירות!

סיכום

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר ללקוחות, לבנות מודעות למותג ולהניע מכירות. ככל שיש לך יותר עוקבים באינסטגרם, כך גדל הסיכוי שאנשים יגלו את העסק שלך ויהפכו ללקוחות. ניתן להשיג זאת על ידי ביצוע השלבים במאמר זה, כמו גם שימוש באסטרטגיות אחרות כמו hashtags ו-Stories!

 

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים