כיצד צפיות ביוטיוב יכולות לקדם את הנוכחות המקוונת שלך

יוטיוב הוא כלי רב עוצמה לנוכחות מקוונת, אך נדרשת עבודה כדי לגרום לו לעבוד כמו שצריך,עבור כל עסק או אדם המבקש לבסס נוכחות מקוונת. יש לזה פוטנציאל להגיע למיליוני אנשים בכמה קליקים בלבד, אבל זה דורש הרבה עבודה ומסירות כדי להפוך אותו ליעיל. מיצירת תוכן מרתק ואופטימיזציה של הסרטונים שלכם לקידום אתרים, ועד לבניית קהילה וקידום הערוץ שלכם, לא חסרים אתגרים הנלווים לניהול ערוץ יוטיוב מצליח.

מבוא

יוטיוב הוא כלי רב עוצמה לנוכחות מקוונת, אך נדרשת עבודה כדי לגרום לו לעבוד כמו שצריך,עבור כל עסק או אדם המבקש לבסס נוכחות מקוונת. יש לזה פוטנציאל להגיע למיליוני אנשים בכמה קליקים בלבד, אבל זה דורש הרבה עבודה ומסירות כדי להפוך אותו ליעיל. מיצירת תוכן מרתק ואופטימיזציה של הסרטונים שלכם לקידום אתרים, ועד לבניית קהילה וקידום הערוץ שלכם, לא חסרים אתגרים הנלווים לניהול ערוץ יוטיוב מצליח. עם זאת, עם האסטרטגיה והידע הנכונים, עסקים יכולים למנף את YouTube כפלטפורמה חזקה להפליא לביסוס הנראות של המותג שלהם והנעת מכירות.

וודא שיש לך את הציוד המתאים

  • מַצלֵמָה

  • מִיקרוֹפוֹן

  • חצובה (אופציונלי)

  • תוכנת עריכה (אופציונלי)

מצא נישה ומקד את התוכן שלך

מציאת נישה היא הצעד הראשון ליצירת סרטונים מוצלחים. אתה צריך לבחור נושא שאתה נלהב ממנו ונהנה לדבר עליו, אבל חשוב גם לשקול עד כמה הנושא שלך רחב או צר.

לדוגמה, אם את מעוניינת באיפור, ישנן נישות רבות ושונות בקטגוריה זו: שפתונים, מוצרים וכלים לגבות, פלטות של צלליות - הרשימה עוד ארוכה! אם הערוץ שלכם מתמקד רק בסוג אחד של מוצרי איפור (נגיד שפתונים), אז אולי יש תחרות גדולה מדי על צפיות מערוצים אחרים שמתמקדים בסוגים שונים של מוצרי קוסמטיקה. מצד שני, אם הערוץ שלך מתרכז רק סביב פלטות של צלליות אז כנראה שתהיה פחות תחרות על צפיות מערוצים אחרים המתמקדים בביקורות על אייליינר או מסקרה.

דבר נוסף שכדאי לזכור בבחירת נישה הוא האם יש טרנדים עכשוויים שקורים בתחום זה שיכולים להפוך את זה למרגש יותר עבור אנשים שצופים בסרטוני יוטיוב עליהם עכשיו ממה שהם היו יכולים להיות אחרת אילו אותן מגמות לא היו קיימות ב- הכל עדיין; מגמות אלו יכולות לעזור להגדיל את מספרי הצופים לאורך זמן וכן לספק הזדמנויות חדשות לצמיחה לשווקים קשורים בהמשך הדרך ברגע שהביקוש יגדל מספיק בגלל רמות מודעות מוגברות, שוב, בעיקר בזכות חשיפה מוגברת דרך פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, שבהן רוב האנשים מבלים את מירב הערות שעות בימינו בהשוואה לתוכניות טלוויזיה כמו סיינפלד אז, שבהן מספרי הצפייה היו נמוכים בהרבה כי הטכנולוגיות הללו לא היו זמינות עדיין אז כך או כך למרות שהצלחנו איכשהו למרות הכישלונות האלה בכל מקרה אז אל תדאג

השתמש במדיה החברתית לטובתך

אם אתה עדיין לא משתמש במדיה חברתית כדי לקדם את הסרטונים שלך, זה הזמן להתחיל! ככל שיותר אנשים יראו את הסרטונים שלך וישתפו אותם עם חבריהם, כך הם יקבלו יותר צפיות. מדיה חברתית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות לעצמך קהל מכיוון שהיא נותנת לך גישה למספר עצום של צופים פוטנציאליים שאולי לא יתקלו בערוץ שלך בדרך אחרת.

הנה כמה דרכים בהן מדיה חברתית יכולה לעזור:

  • השתמש בדפי פייסבוק או טוויטר עבור כל סרטון שפורסם עד כה (או תכנן פרסום). פרסם קישורים על תוכן חדש בנוסף לשיתוף כל חדשות מעניינות על עצמך או על ערוצים אחרים בנישה שלך - זה ימשוך יותר עוקבים לאורך זמן ככל שהם יתעניינו במה שקורה באינטרנט מעבר לסרטוני YouTube בלבד!

  • התחל לבנות קשרים עם משפיענים על ידי הערות על הפוסטים שלהם; בדרך זו, כשהם מתחילים לפרסם על נושאים הקשורים לשלך בהמשך הדרך, אולי אפילו מציגים אותם בתמורה - מצב ניצחון/ניצחון כאן, אנשים!

השתמש בניתוח כדי לעקוב אחר מצב הערוץ שלך

אתה יכול גם להשתמש בניתוח כדי לעקוב אחר מצב הערוץ שלך. כדאי להסתכל על הסטטיסטיקה הבאה:

  • צפיות (כמה אנשים צפו בסרטון שלך)

  • לייקים (כמה אנשים אהבו את זה)

  • לא אוהב (כמה אנשים לא אהבו את זה)

אלו הם רק חלק מהמדדים החשובים ביותר שיוטיוב מספק, אבל יש גם אחרים. על ידי מעקב אחר המספרים הללו לאורך זמן והשוואתם לערוצים אחרים בנישה שלך, אתה יכול לקבל תחושה של מה עובד ומה לא עובד לך ולקהל שלך.

שמרו על המנויים שלכם שמחים!

קל לשכוח מהאנשים שנרשמים לערוץ שלך, אבל הם חלק חשוב מהמשוואה. כשאתה יוצר איתם אינטראקציה ונותן להם קול, זה יכול לעשות דרך ארוכה בבניית הקשר הזה בין היוצר לצופה.

השב לתגובות: אם מישהו משאיר תגובה על אחד מהסרטונים שלך, ענה עליה! היו מנומסים ומכבדים.

  • בקש משוב: אל תפחד לבקש משוב מנויים על מה שהם היו רוצים לראות יותר או פחות בסרטונים עתידיים - למעשה, עדיף שתעשה זאת לפני שהם מבקשים! זה מראה להם שההשקעה שלהם היא בעלת ערך ועוזרת לבנות אמון בין שני הצדדים.

  • היו חיוביים: זה קל כי יוצרים (ובני אדם) לפעמים יורדים על עצמנו כשדברים לא הולכים כמתוכנן... אבל תזכרו כמה פעמים ראינו יוצרים אחרים עוברים מאבקים דומים רק יוצאים חזקים יותר כי הם המשיכו ללכת ? אותו עיקרון חל כאן; אם משהו משתבש בסרטון אחד אבל לא אחר, השתמש במידע הזה בחוכמה כדי להתקדם כך ששום דבר רע לא יחזור על עצמו שוב."

יוטיוב יכול להיות כלי רב עוצמה לנוכחות מקוונת, אבל נדרשת עבודה כדי לגרום לזה לעבוד עבורך כמו שצריך

יוטיוב הוא כלי רב עוצמה לעסקים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם ולהגיע לקהל גדול יותר. עם האסטרטגיה הנכונה, עסקים יכולים להשתמש בה כדי ליצור תוכן מרתק שיעזור להם לבנות קשרים עם הלקוחות שלהם ולהגביר את תדמית המותג שלהם. עם זאת, נדרשת עבודה קשה ומסירות כדי לגרום ל-YouTube לעבוד בשבילך. עליך להיות יצירתי בגישה שלך, לפתח אסטרטגיית תוכן יעילה, לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך לקידום אתרים ולהשתמש בכלי ניתוח שונים כדי לעקוב אחר ביצועים. עם האסטרטגיות הנכונות, YouTube יכול להפוך לנכס בעל ערך רב עבור העסק שלך.

 

סיכום

אני מקווה שמאמר זה נתן לך קצת תובנות כיצד אתה יכול להשתמש ב-YouTube עבור המותג והעסק שלך. כפי שציינו קודם לכן, חשוב שתהיה לך אסטרטגיה בכל הנוגע לשימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו זו. הם יכולים להיות חזקים מאוד אם משתמשים בהם נכון - אבל רק אם אתה יודע מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים