כיצד שינוי פרופיל האינסטגרם שלך מוביל לתוצאות

אינסטגרם הפכה לכלי יוצא דופן עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אפליקציית שיתוף התמונות של פייסבוק היא כבר לא התחום הבלעדי של "מילניאלס" שרוצים לפרסם רק תמונות מה-#instafunfridays שלהם, אלא פלטפורמת שיווק דיגיטלית חשובה לכולם, מאמנים ועד בעלי עסקים קטנים. אם אתה מחפש להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם ולהגביר את המעורבות עם הקהל שלך, האסטרטגיות האלה יעזרו לך לבלוט מהקהל.

 

מבוא

אינסטגרם הפכה לכלי יוצא דופן עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אפליקציית שיתוף התמונות של פייסבוק היא כבר לא התחום הבלעדי של "מילניאלס" שרוצים לפרסם רק תמונות מה-#instafunfridays שלהם, אלא פלטפורמת שיווק דיגיטלית חשובה לכולם, מאמנים ועד בעלי עסקים קטנים. אם אתה מחפש להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם ולהגביר את המעורבות עם הקהל שלך, האסטרטגיות האלה יעזרו לך לבלוט מהקהל.

השתמש בכתוביות מרתקות

אתה רוצה להשתמש בכתוביות כדי לספר סיפור. אל תגיד סתם, "בדוק את הפוסט האחרון שלי." במקום זאת, השתמש בכיתוב שלך כהזדמנות לעסוק בקהל שלך ולגרום לו להרגיש שהוא חלק מהסיפור שלך על ידי שיתוף מה נתן השראה לפוסט או איך יצרת אותו. אתה יכול גם להשתמש במרחב הזה כקריאה לפעולה המעודדת אנשים לבקר באתר שלך או לעקוב אחר באחת מפלטפורמות המדיה החברתית האחרות שלך (טוויטר, פייסבוק).

לבסוף, אל תשכח לכלול קישורים! קישורים הם אחת הדרכים הקלות ביותר עבור משתמשים שמוצאים אותך דרך אינסטגרם כדי ללמוד עוד על מה שקורה בעולם

הוסף קישור 'לחץ לצפייה'

אם אתה מחפש לבנות את רשימת הדוא"ל שלך או לקבל יותר תנועה לאתר שלך, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. אתה יכול להוסיף קישור לחיצה לצפייה על ידי הוספתו בתיבת התיאור של פרופיל האינסטגרם שלך.

הנה כמה רעיונות:

  • קישור לאתר שלך או לפרופיל אחר (למשל, דף פייסבוק).

  • קישור למאמר באותו נושא כמו התמונה/סרטון שהעלית.

  • הוסף קישור שלוקח אנשים ישירות להורדה של ספר אלקטרוני המספק ערך עבורם - משהו שקשור ספציפית למה שמדברים עליו בפוסט/סרטון עצמו.

השתמש בהתאגידים כדי לצאת מהנישה שלך

Hashtags הם דרך מצוינת לפרוץ מהנישה שלך ולמצוא קהלים חדשים. Hashtags הופכים את התוכן שלך לגלוי יותר, מכיוון שהם עוזרים לאינסטגרם למצוא אותך בתוצאות החיפוש שלהם.

בעת שימוש בהאשטאגים בפרופיל שלך, חשוב שתשתמש בתגים רלוונטיים עבור כל פוסט - לא רק אחד או שניים. אתה רוצה להיות בטוח שאנשים שמחפשים את המונחים האלה יוכלו למצוא אותך!

פרסם בשעה וביום הנכון

כפי שאולי ניחשתם, מתי ובאיזו תדירות תפרסמו תשפיע על ספירת העוקבים שלכם. אם אתה מפרסם פוסטים בשעות לא שעות עבור קהל היעד שלך, ייתכן שהם לא יראו את זה כל כך. לדוגמה: אם קהל היעד שלך הוא בני נוער שהם בדרך כלל ערים בין השעות 6:00-21:00 EST, אבל אתה מפרסם ב-3:00 (כאשר רוב בני הנוער ישנים), אז אף אחד לא יראה את הפוסט הזה ולכן לא יוכל לעקוב או לעסוק בחשבונך. מהצד השני של המצב הזה, אם מישהו משתף תמונה של החתול שלו בשעה 13:30 PST (שהיא תהיה 21:30 EST), ייתכן שהעוקבים שלו לא שמים לב מכיוון שהם כנראה עסוקים בעבודה או בעשיית דברים אחרים במהלך השעות האלה (ולכן לא אראה את הפוסט הספציפי הזה).

חשוב שכשקובעים אילו זמנים עובדים הכי טוב לפרסום תוכן באינסטגרם - ובאיזו תדירות - תשקול גם את המיקום הגיאוגרפי וגם את הדמוגרפיה הגילאית של עצמך וגם את בסיס העוקבים הפוטנציאלי."

צור קשר עם חשבונות אחרים

יצירת קשר עם חשבונות אחרים היא דרך מצוינת לבנות עוקבים משלך. אתה יכול גם להשתמש בו כדי להגביר את המעורבות שלך ולקבל יותר לייקים, תגובות וצפיות בפוסטים שלך.

כך:

  • צור קשר עם האנשים שעוקבים אחריך בחזרה על ידי לייק לתמונות שלהם בנוסף להגיב עליהם מדי פעם (אל תגזים). זה יגרום להם להרגיש מוערכים ויעזור לבנות אמון ביניכם!

  • הגיבו על תמונה אחת בכל יום מחשבון שיש לו לפחות 50 אלף עוקבים; אל תשכח לכלול קישור חזרה כדי שהם ידעו היכן הם ראו את זה קודם! אם יש מספר תמונות בפיד שלהם שנראות מעניינות מספיק כדי להגיב אז קדימה ותעשה גם את אלה - התוכן המרתק יותר שיש באינטרנט כרגע אומר לא פחות מאשר רוויה מלאה של טווחי תשומת לב בכל מקום בו אנו נמצאים באינטרנט כיום ...אז נצל את העובדה הזו עכשיו בעוד שאחרים לא עושים זאת עדיין :)

סיכום

אז הנה לך. מדריך שלב אחר שלב ליצירת פרופיל אינסטגרם קטלני שיעזור לך לבנות את המותג שלך וליצור מעורבות עם העוקבים שלך. זכור, אין קיצורי דרך כשמדובר בבניית קהל ברשתות החברתיות - אתה צריך סבלנות, התמדה והרבה עבודה קשה! אבל אם תעקבו אחר הטיפים והטריקים האלה שפירטנו כאן היום, אז אנחנו מבטיחים שהם יעזרו להוריד את החשבון שלכם על רגל ימין, כך שיום אחד בקרוב מספיק אנשים ישאלו את עצמם "מי זה הבחור הזה? למה אני אוהב הפוסטים שלו כל כך הרבה?"

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים