העתיד של הלייקים באינסטגרם ב2023

אם אי פעם הסתכלת על חשבון האינסטגרם שלך וחשבת, "וואו, זה כל כך פופולרי", אז אולי תופתעו לגלות שזה לא באמת נראה כל כך פופולרי בכלל. האמת היא שחברות רבות קונות עוקבים ולייקים כדי להיראות פופולריים יותר ממה שהם באמת.

מבוא

אם אי פעם הסתכלת על חשבון האינסטגרם שלך וחשבת, "וואו, זה כל כך פופולרי", אז אולי תופתעו לגלות שזה לא באמת נראה כל כך פופולרי בכלל. האמת היא שחברות רבות קונות עוקבים ולייקים כדי להיראות פופולריים יותר ממה שהם באמת. .

מחיר לייק באינסטגרם

המחיר של לייקים באינסטגרם תלוי במספר הלייקים שאתה רוצה. ככל שאתה קונה יותר לייקים, כך הם מקבלים זול יותר ומשלוחים מהירים יותר. הסיבה לכך היא שכאשר אתה רוכש כמות גדולה של לייקים באינסטגרם בבת אחת, נעשה לנו הרבה יותר קל לספק את ההזמנה שלך במהירות וביעילות.

העלות תלויה גם בשאלה אם יש לנו גישה לחשבונות אמיתיים שיכולים לפרסם הערות אותנטיות ולעסוק בתוכן שלך בדרכים משמעותיות. אם יש לנו גישה לחשבונות מסוג זה, נשתמש בהם; עם זאת, אם לא, התוכנה שלנו תייצר אותם אוטומטית על סמך כללים מתוכנתים מראש המבטיחים שכל הפוסטים נראים טבעיים ועדיין מרתקים מספיק עבור משתמשים שרואים אותם בעדכונים שלהם

למה לייקים לאינסטגרם כל כך יקרים?

לייקים באינסטגרם יכולים להיות יקרים כי יש הרבה תחרות. אנשים מעוניינים יותר להשיג יותר עוקבים ולייקים בחשבונות האינסטגרם שלהם, ולכן הם מנסים לקנות אותם מהאתרים שמציעים אותם במחירים זולים יותר. המשמעות היא שיש ביקוש רב לשירותים אלו, מה שמעלה את מחירם.

לייקים לאינסטגרם גם נוטים להיות יקרים כי יש רמאים בחוץ שיתנו לך עוקבים מזויפים או צפיות במקום אמיתיות אם לא תשים לב כשאתה קונה מהם. זה יכול לעלות לך כסף בטווח הארוך מכיוון שהחשבון שלך עלול להיחסם אם נראה שמישהו אחר השתמש בבוטים או בשיטות לא חוקיות אחרות כדי להגדיל את מספר העוקבים/לייקים/צפיות שלו; זה עלול לפגוע במוניטין שלך, כמו גם להקשות על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים (או אפילו חברים) שרואים את המספרים המזויפים האלה לפני שהם מחליטים אם הם רוצים ממך משהו או לא!

לסיום: למה אנחנו לא מדברים על כמה זמן זה לוקח? ובכן... אתה יכול לבלות שעות בניסיון דרכים שונות עד שלבסוף תמצא משהו שעובד מספיק טוב - אבל עכשיו חזרנו למקום שהתחלנו: כשהזמן כבר מספיק יקר בלי לבזבז עוד דקה!"

איך העתיד של אינסטגרם?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים. היא נוצרה בשנת 2010, ומאז היא הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר באינטרנט. יותר ממיליארד אנשים משתמשים באינסטגרם מדי חודש, מה שאומר שיש מיליונים על מיליוני תמונות שמועלות מדי יום!

הפופולריות של אינסטגרם הובילה לכמה שינויים מעניינים בחברה שלנו, כמו גם איך אנחנו מתקשרים זה עם זה באינטרנט. דבר אחד שהשתנה משמעותית במהלך השנים הוא מידת החשיבות שאנו מייחסים ל"לייקים" בעת שיתוף תוכן דרך האתר הזה. למעשה, נראה שכל פוסט חדש שתפרסם יקבל לפחות תגובה אחת בשאלה "האם אני יכול לקבל ig like?" או משהו דומה באותם קווים (ולא משנה איזו תשובה הם יקבלו מהבקשה שלהם - כן או לא - לא נראה סביר שהם אי פעם יפסיקו לשאול).

לייק שווה כסף והערך הזה רק יגדל

ערכו של לייק עלה עם השנים. למעשה, אין ספק שהוא ימשיך לגדול בעתיד.

הערך של לייק אינו קבוע ותלוי בגורמים רבים: המשתמש, התוכן שלו וכמה הוא מפרסם. משתמש שמפרסם בתדירות גבוהה ויש לו מעורבות גבוהה עם העוקבים שלו יהיה בעל ערך רב יותר ממישהו שממעט לפרסם או לא מתקשר עם משתמשים אחרים בכלל.

לדוגמה: אם אתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני באינסטגרם ורוצה יותר מכירות אז אולי כדאי לשקול לשכור מישהו שיכול לתת מוצרים בחינם בתמורה ללייקים (ובסופו של דבר מכירות). או אולי אפילו ליצור תחרויות שבהן אנשים צריכים לעקוב אחר חשבונות מסוימים לפני שהם נכנסים כדי שיוכלו להגביר את המעקב אחר החשבונות האלה תוך כדי השגת חשבונות חדשים בו-זמנית!

סיכום

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר ללקוחות שלך ולבנות מותג חזק יותר. ככל שיש לך יותר עוקבים ולייקים, יותר אנשים יראו את הפוסטים שלך מה שאומר יותר חשיפה לעסק שלך. אם אתה מחפש דרך משתלמת להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם, אל תחפש יותר מאשר כאן בTopboost.co.il

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים