המסע להגדלת העוקבים שלך באינסטגרם

בשנים האחרונות אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור משפיעני מדיה חברתית. אתה יכול לקבל גישה לקהל עצום על ידי בניית עוקבים בעצמך, אבל אפשר גם למנף קהלים של משתמשי אינסטגרם אחרים. אבל איך מתחילים? במדריך זה נעבור על הכל, החל מההתחלה בקטן ועד למציאת משפיענים ויצירת קשר עם משפיענים שיעזרו להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם.

מבוא

בשנים האחרונות אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור משפיעני מדיה חברתית. אתה יכול לקבל גישה לקהל עצום על ידי בניית עוקבים בעצמך, אבל אפשר גם למנף קהלים של משתמשי אינסטגרם אחרים. אבל איך מתחילים? במדריך זה נעבור על הכל, החל מההתחלה בקטן ועד למציאת משפיענים ויצירת קשר עם משפיענים שיעזרו להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם.

מי הם המשפיענים שלך באינסטגרם?

אתה אולי תוהה, "איך אני מוצא משפיע אינסטגרם?" זו שאלה מצוינת! התשובה היא: זה תלוי איזה סוג של אדם אתה רוצה להיות. אם אתה רוצה להיות משפיע דמוי סלבריטי, אז יש אנשים מסוימים שיעזרו לך להגיע ליעד הזה. אבל אם המטרה שלך היא פשוט להפוך לפופולרי יותר באינטרנט ולצבור עוקבים למותג האישי שלך, אז יש גם דרכים לכך!

נתחיל מהאפשרות הראשונה: מציאת משפיען שיכול לעזור להפוך אותך למפורסם. סוג זה של אדם יכול להיות כל אחד, החל משחקנית/שחקנית או מוזיקאית (או אפילו מישהו מפורסם בחיים האמיתיים) עד למישהי כמו קים קרדשיאן ווסט - אתה יודע... כוכבת הריאליטי בטלוויזיה? לכולם יש דבר אחד משותף: יש להם המון עוקבים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם וטוויטר מכיוון שהם הצליחו להתחבר לקהלים שלהם מספיק טוב כדי שהקהלים האלה ימשיכו לחזור שוב ושוב בכל פעם שתוכן חדש מתפרסם על ידי אלה חשבונות בכל יום."

איפה אפשר למצוא אותם?

ישנן דרכים רבות בהן תוכל למצוא משפיענים בנישה שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר היא להסתכל על הפוסטים המובילים בעמוד הבית שלך באינסטגרם, כמו גם בחשבונות שיש להם גודל קהל דומה לשלך. אם לחשבון יש שיעור מעורבות גבוה משלך ושיעור גידול עוקבים מהיר משלך, סביר להניח שכבר יש להם מערכת יחסים טובה עם העוקבים שלהם והם יהיו פתוחים לשתף פעולה עם אנשים אחרים בעלי תחומי עניין דומים.

דבר אחד שאני אוהב בחיפוש אחר משפיענים בדרך זו הוא שזה עוזר לי לראות אילו סוגי תוכן עובדים היטב בתוך הנישה שלי - ואיך סוגי התוכן האלה יכולים לעבוד טוב גם עבורי!

איך לשים לב לגורם משפיע

כדי לקבל תשומת לב על ידי משפיע, תצטרך לעבוד קשה. אתה יכול להתחיל בתגובות לפוסטים שלהם ולעקוב אחריהם. אתה יכול גם לתייג אותם בפוסטים שלך או להזמין אותם למסיבה.

אם הם לא יחזרו, אל תדאג! פשוט תמשיך לנסות עד שהם יצליחו! אם גם זה נכשל, אז אולי זה לא היה אמור להיות...

איך ליצור קשר עם משפיע לאחר שמצאת אותו

לאחר שמצאת משפיען, השלב הבא הוא להתחבר אליו. הנה כמה דרכים לעשות זאת:

  • עקבו אחריהם באינסטגרם. זה לא פשוט, אבל זה חשוב! אם אתה עוקב אחר מישהו והוא לא יודע מי אתה, יש סיכוי נמוך יותר שהוא ייצור אינטראקציה עם הפוסטים שלך או יגיב כשתפנה.

  • תעשו לייק לפוסטים שלהם (ואולי אפילו תגיבו). כשמישהו עושה לייק לאחת מהתמונות שלי באינסטגרם, אני תמיד מנסה להשאיר תגובה ולהודות לו על שהסתכלו בפוסט שלי - גם אם לא תמיד יש לי משהו מובן או שנון להגיד על זה! זה מראה לי שלאנשים באמת אכפת ממה שאני עושה; ואפילו יותר טוב? זה מאפשר לי לדעת היכן אנשים מעורבים הכי הרבה בתוכן שלי כדי שאוכל לשתף דברים דומים בפוסטים עתידיים (מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה שלנו).

מהן הדרכים הטובות ביותר להגדיל את העוקבים באינסטגרם שלי?

  • צור פרופיל טוב: פרופיל טוב הוא הצעד הראשון לקראת הגדלת המעקב שלך באינסטגרם. ודא שיש לך את שם המשתמש הנכון, ושקל למצוא אותו בגוגל (ובמנועי חיפוש אחרים).

  • הגדר את האשטאגים שלך: Hashtags הם הדרך שבה אנשים מוצאים תוכן באינסטגרם, אז וודא שאתה משתמש בהם נכון! אל תשלח סתם דואר זבל בתגיות אקראיות - חפש תגי hashtag הקשורים למה שאתה מפרסם, אבל נסה לא להשתמש ביותר משניים לכל תמונה או סרטון. היזהר גם לא לחזור על עצמך יותר מדי; אם מישהו כבר ראה אחד מהפוסטים שלך עם האשטאגים מסוימים אז אולי הוא לא ירצה עוד אחד כל כך זמן קצר אחרי שראה אותו קודם!

  • פרסם באופן קבוע: אל תחכה עד שהכל יהיה מושלם לפני הפרסום; פשוט שתף את מה שעובד עכשיו במקום להתעכב עד מאוחר יותר, שאולי שום דבר לא יעבוד יותר כי כל השאר כבר עשו מה שהם רצו גם עם התמונות/סרטונים שלהם...

  • ניתן לקנות עוקבים ישראלים באינסטגרם בחברה אמינה ובטוחה בשם טופבוסט, העוקבים עמידים ואיכותיים מאד

סיכום

בפוסט זה, כיסינו את כל היסודות כיצד להגדיל את עוקבים באינסטגרם שלך. סקרנו מי הם המשפיעים שלך והיכן אתה יכול למצוא אותם, כמו גם כמה טיפים כיצד לתקשר איתם בצורה הטובה ביותר לאחר שהם הסכימו לעבוד איתך. אין ספק שהטיפים האלה יעזרו לך לבנות את המעקב שלך - אבל זכרו שאין גישה אחת שמתאימה לכולם בכל מה שקשור להגדלת קהל במדיה החברתית!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים