מדוע תגובות אינסטגרם חשובות יותר מאשר לייקים

אינסטגרם היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והדרך הטובה ביותר להתחבר לקהל שלך. אבל, כמו כל פלטפורמה חברתית, זה יכול להיות קשה לדעת איך להשתמש בה בצורה הטובה ביותר. אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים מלקוחותינו היא "איך אני משיג יותר מעורבות באינסטגרם?"

מבוא

אינסטגרם היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והדרך הטובה ביותר להתחבר לקהל שלך. אבל, כמו כל פלטפורמה חברתית, זה יכול להיות קשה לדעת איך להשתמש בה בצורה הטובה ביותר. אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים מלקוחותינו, היא "איך אני משיג יותר מעורבות באינסטגרם?" בוא נדבר על למה עדיף לקבל תגובות על הפוסטים שלך מאשר רק לקבל לייקים.

לייקים ותגובות לא נוצרים שווים

כידוע, אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית. בניגוד לאתרי מדיה חברתית אחרים שבהם אתה יכול להשאיר תגובה בטקסט בלבד על פוסט של מישהו, אינסטגרם דורשת מהמשתמשים לעשות לייק לתמונה או לסרטון לפני שהם יכולים להשאיר תגובה. המשמעות היא שאנשים רבים יגללו ישר מעבר לתוכן שלך מבלי לעסוק בו בכלל - וגם אם הם מקיימים אינטראקציה עם הפוסט שלך בדרך כלשהי, לייקים לא אומרים לך שום דבר על מי האנשים האלה או למה הם אהבו את מה הם ראו (או לא).

אתה יכול להפיק יותר מעורבות מפוסט באינסטגרם על ידי בקשת לייקים ותגובות

אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית, לכן חשוב שתשתמש בתמונות שלך כדי ליצור קשר רגשי עם הקהל שלך. כשאתה מבקש לייקים ותגובות לפוסטים שלך, אתה שם את הכדור במגרש שלהם: זה תלוי בהם אם הם רוצים לעסוק במה ששיתפת או לא. זה יכול לעזור לעורר מעורבות רבה יותר מאנשים שאולי היו ביישנים או עסוקים מדי (או סתם מוסחים) כשראו את הפוסט בפיד שלהם.

כדאי לבקש תגובות, אבל לא יותר מדי

לבקש תגובות באינסטגרם על הפוסטים שלך היא דרך מצוינת להשיג מעורבות, אבל יש גבול למספר הפעמים שאתה יכול לעשות זאת לפני שזה מתחיל להיראות ספאמי. כלל האצבע הוא שככל שיש לך יותר עוקבים והתוכן שלך איכותי יותר (במונחים של משיכה ויזואלית), כך יהיה לך יותר מרחב פעולה כשאתה מבקש מאנשים להשאיר את מחשבותיהם בקטע התגובות מתחת לכל פוסט. אבל אם אחד מהדברים האלה חסר בחשבון האינסטגרם שלך, עדיף לא להגזים עם בקשות למשוב או שבחים - אתה עלול בסופו של דבר לפגוע בעוקבים ולאבד אותם לגמרי!

אל תבקש לייקים, אחרת אנשים יוסחו מהתוכן שלך

כשאתה מבקש לייקים, דעת האנשים יוסיחו מהתוכן שלך. הם יראו את הבקשה ויחשבו "אה, אני צריך לאהוב את התמונה הזו כדי ש[הוסף סיבה כאן]." אבל אז הם רואים את כל התמונות האחרות שלך, שגם הם שווים לייק! ואם הם לא אוהבים אף אחת מהתמונות האלה? טוב אז הם תקועים - הם לא יכולים פשוט לעזוב בלי לאהוב משהו כי אז הם ייראו גסים ולא מעוניינים במה שקורה לך כאן. אז אז הם מתחילים לגלול בכל פוסט אחד אחד עד שהם מוצאים משהו שמעורר מספיק ביטחון ביכולות קבלת ההחלטות שלהם כדי להכות ב"אהבתי".

תהליך זה גוזל זמן במקרה הטוב ומתסכל במקרה הרע: לא רק שיש לנו פחות זמן מאי פעם (תודה לטכנולוגיה), אלא שהוא גם מפחית את העיסוק שלנו במה שחשוב ביותר: יצירת תוכן איכותי! על ידי בקשת הערות במקום לייקים על פוסטים באינסטגרם במרחק נגיש מלהיות סטטוס ויראלי (כלומר, שעשו לייקים לאלפי על אלפים), יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים יתקשרו עם כל פוסט בנפרד כי זה קל להם יותר מבחינה פסיכולוגית - אין שום לחץ מעורב כאשר להגיב ישירות דרך תגובה לעומת לייק פסיבי לפוסט של אדם אחר מרחוק באמצעות פעולת לחיצת אצבע בלבד."

כדאי גם לשאוף להשיג כמה שיותר לייקים על הפוסטים שלך

כדאי גם לשאוף להשיג כמה שיותר לייקים על הפוסטים שלך. לייקים הם מדד לפופולריות, והם מראים שאנשים אחרים מוצאים ערך במה שאתה מפרסם. הם יכולים לעזור לבנות אמון עם עוקבים חדשים, שיחשבו: "אם כל כך הרבה אנשים אוהבים את הפוסט הזה, הוא חייב להיות טוב!"

לייקים גם מראים מעורבות בתוכן שלך, וזה חשוב כי מעורבות מחזירה תנועה לפלטפורמה ממנה הם הגיעו (פייסבוק או אינסטגרם). המשמעות היא יותר צפיות פוטנציאליות לפוסטים עתידיים!

בנוסף, קבלת יותר לייקים בפייסבוק פירושה הגדלת המעורבות גם שם!

כמות המעורבות שאתה מקבל היא אחת הדרכים שבהן אנשים שופטים את הערך של התוכן שלך באינסטגרם

מעורבות היא מדד לכמה אכפת לאנשים ממה שאתה מפרסם. ניתן למדוד אותו במספר דרכים, כולל לייקים ותגובות.

כמות המעורבות שאתה מקבל היא אחת הדרכים שבהן אנשים שופטים את הערך של התוכן שלך באינסטגרם. אם מישהו מפרסם תמונה של הכלב שלו ומקבל מאות לייקים אבל רק שתי תגובות, זה אומר לנו שרוב האנשים שראו את זה לא הרגישו מספיק חזק לגבי זה כדי להגיב עליו (או אולי הם לא רצו לטרוח) . אבל אם הוא מפרסם תמונה נוספת עם תוכן דומה אבל מקבל אלפי לייקים יותר מבעבר יחד עם עוד עשרות תגובות ממעריצים שמחים, אז אנחנו יודעים שגם טווח ההגעה שלו וגם הרלוונטיות שלו גדלו באופן דרמטי מאז הפעם האחרונה!

כל תגובה נותנת לך הזדמנות ליצור קשר עם המשתמש בצורה מעמיקה יותר ולבנות איתו קשר

תגובות הן דרך מצוינת להתחבר לקהל שלך ברמה עמוקה יותר מאשר לייקים. הם נותנים לך הזדמנות ליצור קשר עמוק יותר עם משתמשים, לבנות איתם קשרים ואפילו לקבל משוב על התוכן שלך. לדוגמה, אם מישהו משאיר תגובה על אחד מהפוסטים שלך שאומרת שהוא אוהב את זה אבל רוצה מידע נוסף על משהו ספציפי (כמו באילו הגדרות המצלמה השתמשו), אז אתה יכול להגיב לתגובה שלו על ידי שיתוף המידע הזה בקטע ההערות או כתיבת מאמר על זה מאוחר יותר!

מעורבות באינסטגרם עוסקת בהרבה יותר מסתם לייקים

מעורבות היא מדד מפתח עבור מדיה חברתית, וזה לא קשור רק ללייקים. למעשה, ניתן לחלק את המעורבות לשתי קטגוריות עיקריות: הערות ושיתופים. כשאתה מסתכל על התוכן שלך או של אחרים, לעתים קרובות תראה שיש יותר תגובות מאשר לייקים על פוסט. זה לא בגלל שאנשים לא אוהבים את מה שהם רואים - זה בעצם בגלל שמשתמשי אינסטגרם רוצים להתחבר לאדם שעומד מאחורי הפוסט על ידי השארת משוב או שאילת שאלות על העבודה שלהם כדי לבנות איתם קשרים דרך התוכן שלהם.

למרות שזה עשוי להיראות מובן מאליו כשזה מגיע להערות (ואפילו שיתוף), חשוב לא להפחית עד כמה אינטראקציות אלו יכולות להיות חשובות עבור משווקים שמשתמשים באינסטגרם כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלהם מכיוון שהם עוזרים להחזיר תנועה לערוצים בבעלות כמו אתרים ו רשימות דוא"ל שבהן עסקים יכולים ללכוד לידים על ידי רישום לקוחות חדשים במהלך תהליכי התשלום

סיכום

אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין כיצד למקסם את המעורבות באינסטגרם. אם אתם רוצים לקבל עוד לייקים ותגובות לפוסטים שלכם, חשוב שתחשבו עליהם היטב לפני הפרסום. אתה גם צריך לשקול איזה סוג של תוכן עובד הכי טוב עבור הקהל שלך - אחרי הכל, זה לא רק על לגרום לאנשים להתעניין במה שיש לך לומר!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים