איך להתקדם באינסטגרם במהירות וביעילות ב 2023

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות המוצלחות ביותר שרבים רוצים להתקדם בה: להשיג עוקבים רבים לקבל הרבה ליקים ולשווק את עצמם מעלה מעלה לעומת המתחרים. התחרות היא קשה מול חברות עתירות ממון או משפיענים עם כמות עצומה של עוקבים. למרות זאת, יש כאן הזדמנות הפתוחה לכולם עם הרבה התמדה ורצינות וכמה טיפים טובים שריכזנו עבורכם שבאמת עובדים.

אנחנו רוצים לתת לכם מספר טריקים וטיפים והצעות לשיווק באינסטגרם, שתתפלאו לדעת, לא כולם מכירים ובכך יש לכם הזדמנות לדלג קדימה. הדגש שלנו הוא על קלות היישום. לא צריך תואר בשיווק כדי להצליח. צריך רק את הרצון להתמיד ולהשקיע. צריך את הזמן ואת הנחישות ולדעת שהצלחה היא לא בן לילה וגם השקעה לוקחת זמן אבל בסוף זה משתלם. אם אין לכם את הזמן והכוח אז באמת לא כדאי להתחיל בכלל.


להלן 10 טיפים רבי עוצמה לשיווק באינסטגרם (שממש עובדים) שתוכלו להשתמש בהם להתקדמות בפלטפורמה הנפלאה הזאת:

1. עברו לפרופיל עסקי בהקדם האפשרי:
קל ופשוט להחליף את הפרופיל לחשבון עסקי. פשוט עברו להגדרות - ולחצו על "עבור לפרופיל עסקי". 
הסיבות שפרופיל זה עדיף:
א. יצירת קשר -עוקבים יכולים ללחוץ על כפתור כדי ליצור איתכם קשר ישירות מדף האינסטגרם שלכם בדיוק כמו שהם היו עושים מהאתר שלכם.
ב. פרסום מודעות- פרופיל עסקי מאפשר ליצור ולפרסם מודעות אינסטגרם ללא צורך להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק.
ג. כלי ניתוח-אתם יכולים גם לגשת לכלי הניתוח אינסטגרם, הנקראים Insights, המספקים נתונים סטטיסטיים לגבי ההופעות והטווח של הפוסטים שלכם.

2. כלי שיווק חינמיים:
לפרופיל עסקי יש הטבות חינמיות שמגיעות יחד עימו. עליכם להתחיל להשתמש בהן כדי לעקוב אחר מדדים ולהבין את הקהל שלכם. פרופילים עסקיים באינסטגרם לא כל כך שונים מפרופילים עסקיים בפייסבוק.

באמצעות Insights, תוכלו לראות נתונים סטטיסטיים כמו הופעות, נתוני מעורבות ועוד. אתם יכולים אפילו לקבל פירוט של הדמוגרפיה של העוקבים שלכם, כולל מידע על הגיל, המגדר, המיקום והשעות הפעילות ביותר שלהם. כי ככל שאתם יודעים יותר על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלכם, כך תוכלו להתאים את התוכן שלכם טוב יותר כדי להגביר את המעורבות שלהם בדף, כלומר: תגובות/ לייקים/ שיתוף. אתם מגלים מה הגולשים אוהבים בפוסטים שלכם, מה הם פחות אוהבים ואתם משנים בהתאם.

3. טיזרים של פרסום מוצרים:
אינסטגרם היא מקום מצוין לפרסם את המוצרים שלכם ואם תשחקו בקלפים שלכם נכון. אתם צריכים לפרסם בדרך הפשוטה, לדבר על המוצר שלכם באופן חיובי מבלי להיראות כאילו אתם מתאמצים יותר מדי.
כשאתם מספרים לאנשים על מוצרים שהם מתעניינים בהם, מניסיונכם וכדומה אבל לא דוחפים אותם לקנות שום דבר, "כמו לחץ עכשיו", "קנה עכשיו" יש סיכוי גבוה יותר שהם ילחצו על הלינק ובעצם יקנו משהו.
ואם לא, הם לפחות יעסקו בפוסט שלכם על ידי סימון לייק, תגובה עליו או שיתוף עם חברים.

4. מודעות ממומנות:
ידוע כי קניית מודעות ממומנות תורמת לעסקים. מודעות אינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה. החלק הכי טוב? אתם יכולים לשלוט בדיוק כמה אתם רוצים להוציא עליהם על ידי הגדרת תקציב מודעה. אתם יכולים להציג רק מודעה ממומנת אחת או מודעות מרובות.
אתם יכולים להפוך גם פוסטים קיימים למודעות ממומנות, על ידי שימוש בפוסטים המובילים שלכם.

5.  השתמשו בסטוריז באינסטגרם
אם אתם רוצים לייצר לידים, סיפורי אינסטגרם כאן כדי לעזור. סיפורי אינסטגרם שונים מפוסטים רגילים באינסטגרם מכיוון שהם מגיעים בפורמט של "מצגת". הם פועלים רק ל-24 שעות, אך ניתן לשמור סיפורים בכל אחד מהמכשירים שלכם ולעשות בהם שימוש חוזר בשלב מאוחר יותר.
ברגע שמשתמש לוחץ על התמונה שלכם בחלק העליון, יופיע חלון שבו הוא יכול לראות את הסיפור שלכם.
היתרונות של סיפורי אינסטגרם למותגים הם באמת אינסופיים. אינסטגרם גם עוזרת להתנסות בסוגים שונים של תוכן בתכונת הסטוריז, כמו תמונות, סרטון קצר, וידאו חי וכו'. אתם יכולים להשתמש בכלים כמו Canva
ו-InVideo כדי ליצור תמונות וסרטונים מדהימים עבור הסיפורים שלכם.
אתם יכולים גם לתייג חשבונות אחרים בסטוריז, וזה נהדר אם אתם משתפים פעולה עם מותג אחר או משפיענים אחרים. מסנני פנים, טקסט או מדבקות מקלים על עריכת תמונות או יצירת ויזואליה מהנה ומושכת את העין. כל תמונה וסרטון שתוסיפו יופעלו באותו רצף שהוספת אותם.

6. שתפו פעולה עם משתמשים אחרים:
אם אתם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינסטגרם, הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות משפיענים שכבר בנו קהל עם קהל עוקבים גדול. יותר ויותר אנשים קונים שירותים או מוצרים על סמך מה שהם רואים בפיד שלהם מהאנשים המשפיעים שהם עוקבים אחריהם. הם סומכים עליהם. אם אתם משתפים פעולה עם המשפיען המתאים בתעשייה, אתם יכולים להציג את המותג שלכם אל מול אותם משתמשים.

7. למנף את הקהל שלכם כדי שהוא ייצר עבורכם תוכן שימושי:
למה שהקהל שלכם יעשה בשבילכם תוכן?  אל תשכחו שהקהל שלכם כנראה רוצה להצמיח את הקהל שלו, בדיוק כמוכם. תנו להם לדעת שתתייגו אותם בפוסט שלכם או שתפרסמו גם שיתוף בדף שלכם. אם תבחרו, למשל, לא להעלות סרטון אלה את התמונה שלהם עם המוצר, אז יהיה להם תמריץ לפרסם עוד תמונות תוכן עם המוצרים שלכם. תוכן שנוצר על ידי משתמשים באופן עקבי הרי זה משובח. גם אתם וגם העוקבים מרגישים מרווחים.
אם גולש מעלה תמונה שלו עם מוצר שלכם והוא גולש עם קהל עוקבים גדול, כנראה שעוקבים אלה יהיו מעוניינים לבדוק גם את הדף שלכם, שזה מצוין.

8. האשטאג משלכם:
המציאו האשטאג (#) משלכם. שמעודד משתמשי אינסטגרם להיות יותר אינטראקטיביים עם החברה שלכם והם יצרפו את האשטאג שלכם לפרסומים שלכם עם המוצרים שלכם. כתוצאה מכך,  לקוחות יכולים להשתמש בתג כדי לפרסם תוכן שנוצר על ידי משתמשים. זה מאפשר למשתמשים לחפש בכל הפוסטים הקשורים למותג שלכם.


9. מעקב אחרי הצמיחה של האינסטגרם שלכם:
צמיחת עמוד האינסטגרם הוא תוצאה של עבודה והתמדה מתמשכת. האם אתם מתפתחים וגדלים עם הדף? צריך לבדוק מידי פעם 3 דברים:


א. התחילו במעקב אחרי קצב צמיחת העוקבים שלכם.

ב.  מדדו את שיעורי המעורבות. זה כולל לייקים ותגובות.

ג. לבסוף, עליכם לעקוב אחר שיעור הקליקים על כתובת האתר שלכם.

ככל שטכניקות השיווק שלכם באינסטגרם יעילות יותר ומותאמות לקהל שלכם, כך שיעור הקליקים יהיה גבוה יותר. אם הוא נמוך, יש לעבוד על שיפור התכנים.

10. קנו עוקבים:
הרשתות החברתיות יוצרות הסתערות המונית על תשומת הלב של כולנו. מיליוני משתמשים מכל הסוגים והמינים שרוצים תשומת לב, אהבה פרסום והצלחה שיגיעו מהרשת החברתית. היום הצלחה נמדדת גם על ידי מדד נוסף: האם הפכתם ידוענים וגם כמה עוקבים יש לכם, כמה לייקים יש לכם, כמה תגובות יש לכם, כמה צפיות ועוד. בתחילת הדרך או מתי שצריך כדאי וצריך לקנות עוקבים באינסטגרם כדי לתת בוסט לדף שלכם.

**

לסיכום, ודאו שאתם משתמשים בחשבון עסקי, תכירו את הקהל שלכם, הקפידו למלא את הפרופיל שלכם לחלוטין ועקבו וראו כי הפעולות שלכם מגדילות את הדף לעומת הפעם האחרונה שבדקתם.
עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, אינסטגרם היא הפלטפורמה האידיאלית להגיע לקהל שלכם ולהגדיל את העסק שלכם.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים