כיצד רכישת צפיות ביוטיוב יכולה לעזור למאמצי השיווק האחרים

אם אתה מחפש את הדרך הטובה ביותר להגדיל את הקהל שלך ולהגדיל מכירות, קניית צפיות ב-YouTube היא אפשרות מצוינת. הדרך הטובה ביותר לקבל צפיות בסרטון היא ליצור משהו שאנשים רוצים לצפות בו ולשתף עם חבריהם. עם זאת, אם התוכן שלך לא מתגלה על ידי אנשים אחרים - או גרוע מכך, אם לקוחות פוטנציאליים מתעלמים ממנו - אז אין הרבה טעם להפיץ אותו שם בכלל.

מבוא

אם אתה מחפש את הדרך הטובה ביותר להגדיל את הקהל שלך ולהגדיל מכירות, רכישת צפיות ב-YouTube היא אפשרות מצוינת. הדרך הטובה ביותר לקבל צפיות בסרטון היא ליצור משהו שאנשים רוצים לצפות בו ולשתף עם חבריהם. עם זאת, אם התוכן שלך לא מתגלה על ידי אנשים אחרים - או גרוע מכך, אם לקוחות פוטנציאליים מתעלמים ממנו - אז אין הרבה טעם להפיץ אותו שם בכלל.

רכישת צפיות ביוטיוב יכולה לעזור לך להגיע לקהל שלך

יוטיוב היא רשת חברתית, מנוע חיפוש ואתר אירוח סרטונים. זהו גם האתר השני הפופולרי בעולם (אחרי גוגל). אז אם יש לך מוצר או שירות למכור אז YouTube צריך להיות אחד מערוצי השיווק המובילים שלך.

"צפיות" ביוטיוב חשובות כי הן עוזרות לך להגיע לקהל שלך - הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות חדשים פוטנציאליים - על ידי הגברת המודעות למותג שלך ומשיכת תנועה מאנשים שמתעניינים במה שאתה עושה.

קבלת יותר צפיות ביוטיוב עוזרת לך להתגלות על ידי מותגים ורשתות גדולות יותר

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יותר חשיפה ב-YouTube היא להתגלות על ידי מותגים ורשתות גדולות יותר. בקיצור, אם תצליחו להוכיח שיש לערוץ שלכם פוטנציאל להצליח, אז החברות הללו ירצו לעבוד אתכם.

זה המקום שבו קניית צפיות ב-YouTube שימושית: היא מציגה עד כמה התוכן שלך פופולרי ועוזרת ליצור רושם של הצלחה עבור צופים שגולשים בסרטונים בזמן שלהם - גם אם הם לא מסתכלים במיוחד על שלך!

אתה יכול להשתמש בחשבונות המדיה החברתית שלך כדי לקדם את הסרטונים שלך ב-YouTube

מדיה חברתית היא הפלטפורמה המושלמת לקידום הסרטונים שלך ביוטיוב. עם האסטרטגיה הנכונה, תוכל להגיע לקהל רחב ולקבל יותר צפיות בסרטונים שלך. אתה יכול להשתמש בחשבונות המדיה החברתית שלך כדי לשתף את הסרטונים שלך וליצור שיחות סביבם. אתה יכול גם להשתמש במדיה החברתית כדי ליצור קשר עם הצופים, לענות על שאלותיהם ולבנות איתם קשרים. על ידי כך, תוכל לבנות קהל שילווה אותך לאורך שנים. אז אם אתה רוצה לקבל יותר צפיות עבור סרטוני YouTube שלך, ודא שאתה משתמש בכל הפוטנציאל של חשבונות מדיה חברתית! אתה יכול לפרסם את סרטוני YouTube שלך באינסטגרם, פייסבוק וטוויטר. הזמן הטוב ביותר לפרסם את סרטוני YouTube שלך הוא ביום חמישי או שישי, כי אלו הימים עם הכי הרבה מעורבות במדיה החברתית. אתה יכול לקבל יותר לייקים, שיתופים ותגובות על התוכן שלך אם תפרסם אותו בשעות השיא של המעורבות.

יש סיכוי גבוה יותר שהסרטון שלך יהפוך לויראלי אם כבר יש לו עוקבים

כאשר אתה קונה צפיות ביוטיוב, סביר יותר שהסרטון שלך יהפוך לוויראלי. הסיבה לכך היא שככל שיש לסרטונים שלך יותר צפיות, כך גדל הסיכוי שהם ישותפו בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. ואם מישהו משתף את הסרטון שלך עם החברים ובני המשפחה שלו שעוד לא יודעים עליו, סביר יותר שהאנשים האלה יצפו בו בעצמם!

כבונוס נוסף של רכישת צפיות ב-YouTube: כאשר יוטיוברים אחרים רואים שאחד מעמיתיהם הצליח להגדיל את הקהל שלהם באמצעות טקטיקה זו (כלומר, רכישת צפיות ב-YouTube), הם עשויים לנסות לעשות זאת גם בעצמם - מה שאומר אפילו יותר חשיפה לערוץ שלך!

רכישת צפיות ביוטיוב היא השקעה מצוינת שיכולה לעזור לך להפיץ את המודעות למותג שלך.

הדבר הראשון שצריך לדעת על רכישת צפיות ביוטיוב הוא שזו השקעה מצוינת. אתה יכול לקבל יותר חשיפה למותג שלך, מה שיעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולהצמיח את העסק שלך.

כאשר אתה קונה צפיות ביוטיוב, ישנם יתרונות רבים:

תוכל להגיע לקהל רחב יותר על ידי לוודא שאנשים רואים את התוכן שלך ב-YouTube. המשמעות היא שיותר אנשים יראו את הסרטונים שלך כשהם מחפשים משהו ספציפי או סתם גולשים בסרטונים באופן כללי. ככל שהתוכן פופולרי יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יופיע בתוצאות החיפוש - וזה חל לא רק על גוגל אלא גם פלטפורמות מדיה חברתית אחרות שבהן אנשים משתפים את הסרטונים האהובים עליהם (כמו פייסבוק). אז אם מישהו רואה את אחד מהסרטונים שלך בזמן שהוא גולש בפיד החדשות של פייסבוק או מחפש משהו ספציפי ב-Google Images? זה אומר יותר לקוחות פוטנציאליים!

סיכום

אולי אתה סקפטי לגבי קניית צפיות ביוטיוב, אבל זו דרך מצוינת להתחיל עם שיווק במדיה חברתית. זו גם השקעה טובה אם אתה רוצה להגיע ליותר אנשים ולבנות את המודעות למותג שלך. אם עדיין יש לך שאלות לגבי איך התהליך הזה עובד או איזה סוג של תוצאות אנחנו יכולים לספק לעסק שלך, אל תהסס לפנות אלינו עוד היום!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים