האם חשובה כמות העוקבים בטיקטוק?

טיקטוק, אפליקציית הווידאו הקצר שהשתלטה על העולם, היא עניין גדול. ל-TikTok יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ו-80 מיליון יוצרים. זו גם פלטפורמה שיכולה לעזור לך לבנות את המותג שלך כאמן, לא משנה איזה סוג של תוכן אתה יוצר או כמה גדול הקהל שלך. אבל מה אם אתה לא בטוח איך לגרום ל-TikTok לעבוד עבור הקריירה שלך? האם עליך להתמקד בלהשיג יותר עוקבים או לעבוד על בניית קשרים טובים יותר עם האנשים שעוקבים אחר החשבון שלך?

מבוא

טיקטוק, אפליקציית הווידאו הקצר שהשתלטה על העולם, היא עניין גדול. ל-TikTok יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ו-80 מיליון יוצרים. זו גם פלטפורמה שיכולה לעזור לך לבנות את המותג שלך כאמן, לא משנה איזה סוג של תוכן אתה יוצר או כמה גדול הקהל שלך. אבל מה אם אתה לא בטוח איך לגרום ל-TikTok לעבוד עבור הקריירה שלך? האם עליך להתמקד בלהשיג יותר עוקבים או לעבוד על בניית קשרים טובים יותר עם האנשים שעוקבים אחר החשבון שלך? האם מספרים מסוימים חשובים יותר מאחרים כשמדובר בהגדלת קהל? בפוסט זה בבלוג נחקור את השאלות הללו ועוד, כך שבפעם הבאה שמישהו ישאל על מספרי TikTok הוא יבין מדוע המספרים הללו חשובים, אך גם יידע שישנם גורמים רבים אחרים במשחק בכל הנוגע להצלחה ב-TikTok.

מספר העוקבים שיש לך הוא לא הכל והכל

מספר העוקבים שיש לך הוא לא הכל והסוף של הקריירה שלך ב-TikTok. חשוב לזכור שיש הרבה גורמים שמשפיעים על כך שמבחינים באפליקציה, וקהל עוקבים גדול הוא לא תמיד אחד מהם.

  • אתה צריך לבנות קהילה סביב עצמך: ככל שיותר אנשים יודעים מי אתה, כך יהיה להם סיכוי טוב יותר למצוא משהו מעניין בתוכן שלך. אם אנשים לא יודעים מי אתה או איזה סוג של תוכן שווה צפייה ממך, אז אין סיבה שהם יעקבו אחרי סרטונים עתידיים!

  • אתה צריך לקיים יחסים טובים גם עם TikTok וגם עם המשתמשים שלו: אם משתמשים לא מרגישים שהם יכולים לסמוך על מישהו ב-TikTok או להתחבר אליו (בין אם באמצעות המילים או המעשים שלהם), רוב הסיכויים שהאדם הזה לא יישאר הרבה זמן מספיק גם שכל אחד אחר יראה את העבודה שלו!

השגת יותר עוקבים תעזור לך להצמיח את הקריירה שלך כזמר וכאמן

כמות עוקבים גדולה בטיקטוק יכול לעזור לך להצמיח את הקריירה שלך כזמר וכאמן. ככל שיש לך יותר עוקבים, כך תקבל יותר חשיפה.

יותר עוקבים אומר שהתוכן שלך יגיע לקהל רחב יותר ויש סיכוי גבוה יותר שאנשים יאהבו אותו או ישתפו אותו עם חבריהם.

ככל שלמישהו יש יותר עוקבים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו TikTok, כך יש לו סיכוי טוב יותר לייצר רווחים מהתוכן שלו (כלומר, להרוויח כסף מהסרטונים שלו).

אם למישהו יש הרבה צפיות ולייקים ממשתמשים אחרים שמתעניינים במה שהם עושים באופן מקצועי (כגון להיות שחקן או מוזיקאי), אז חברות עשויות לשכור אותו להופעות כמו פרסומות או קליפים מכיוון שהחברות האלה יודעות שאנשים יצפו בכל דבר הם יצאו לשם כי הם כבר בנו אמון בין המעריצים דרך עבודה קודמת משותפת!

ככל שיותר אנשים עוקבים אחריך, כך גדל הסיכוי שתוכל להרוויח רווחים מהתוכן שלך

מונטיזציה היא תהליך להרוויח כסף מהתוכן שלך. ישנן שתי דרכים לייצר רווח ב-TikTok: אתה יכול להרוויח כסף מפוסטים ממומנים או על ידי מכירת סחורה משלך.

  • פוסטים ממומנים: אם יש לך קהל עוקבים גדול, מותגים עשויים לרצות לשלם לך כדי לפרסם על המותג או המוצר שלהם. זה נקרא שיווק משפיענים וזו בעצם אחת הדרכים היעילות ביותר עבור עסקים קטנים (כמו משתמשי TikTok) לשים לב לקהלים גדולים באינטרנט. אתה יכול גם ליצור תוכן ממומן עם משתמשי TikTok אחרים אם יש להם קהלים דומים לשלך!

  • מכירות סחורה: אם אנשים אוהבים את מה שהם רואים בסרטונים שלך, אולי הם ירצו גם משהו מוחשי! יצירת מוצרים פיזיים מתוכן דיגיטלי הפכה פופולרית מאוד לאחרונה (ראה: מרצ'נדייז). כל עוד יש ביקוש למה שאני מוכר בדף החנות שלי, יש רווח פוטנציאלי ביצירת בנק רציני מהרעיון הזה בלבד - מה שיכול לעזור לי לגדול אפילו יותר מאי פעם!

ייתכן שתצטרך לעבוד קשה כדי להעלות את המספר הזה

אם אתה רוצה להשיג יותר עוקבים, תצטרך לעבוד קשה בשביל זה. אתה לא יכול לצפות למספר גבוה של עוקבים ב-TikTok בן לילה - זה לוקח זמן ומאמץ. הנה כמה דברים שיעזרו:

  • פרסום קבוע הוא חשוב כי אם אנשים לא רואים תוכן חדש ממך לעתים קרובות מספיק, הם עלולים לשכוח מהחשבון שלך או אפילו להפסיק לעקוב אחריו לחלוטין! הדרך הטובה ביותר לוודא שזה לא יקרה היא על ידי פרסום לפחות פעם אחת בכל יום (או אפילו יותר טוב - מספר פעמים ביום).

  • מעורבות עם משתמשים אחרים ב-TikTok היא גם חשובה; אם מישהו מגיב על אחד מהסרטונים שלי או משתף משהו שפרסמתי, אני תמיד מגיב בהקדם האפשרי כדי שידע שאני מעריך אותו שיקדיש מזמנו מהיום כדי ליצור איתי אינטראקציה! וכאשר אחרים מגיבים גם על הסרטונים שלי? ובכן, לפעמים אנחנו הופכים לחברים שמפטפטים יחד בכל פלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם מדי :)

  • יצירת חברים פירושה יצירת קשרים קרובים יותר בין אנשים שחולקים תחומי עניין משותפים כמו פסטיבלי מוזיקה/קונצרטים/קבוצות ספורט וכו'. סוג זה של בניית קהילה עוזרת לבנות אמון בין זרים, מה שמוביל בסופו של דבר להשתתפות גדולה יותר בחברה באופן כללי".

זה לא קשור לכמה עוקבים יש לך ב- TikTok, זה קשור לכמה ערך העוקבים האלה יכולים לספק לך ולעסק שלך

נראה שהרבה אנשים חושבים שמספר העוקבים שיש לך ב-TikTok הוא הדבר החשוב ביותר. ולמרות שזה נכון שיש יותר עוקבים יכול לעזור לך לבנות את המותג שלך ולהרוויח כסף, זה לא הכל. למעשה, ישנם גורמים רבים אחרים שקובעים אם מישהו באמת יראה את התוכן שלך ויעסוק בו.

לדוגמה:

  • באיזו תדירות הם מפרסמים?

  • איזה סוג של תוכן הם מפרסמים?

  • מי עוד עוקב אחריהם?

חשוב גם לשקול איזה סוג של אדם העוקב הזה עשוי להיות - האם הוא מעוניין לקנות מוצרים מעסקים כמו שלך? אם כן, אז מעולה! אבל אם לא...טוב אז אולי בכל זאת זה לא שידוך כל כך טוב (אבל אל תוותרו על התקווה עדיין).

סיכום

מספר העוקבים ב-TikTok לא משנה כמו שאתה עשוי לחשוב. חשוב לזכור שהפלטפורמה עדיין חדשה יחסית, כך שגם אם אין לכם הרבה עוקבים כרגע, יש דרכים לבנות את הקהל שלכם לאורך זמן. אתה רק צריך להיות חכם לגבי איך אתה עושה את זה!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים