כיצד טוויטר ממתמודדת עם השינויים האחרונים

אם היית בטוויטר לאחרונה, אולי שמת לב לכמה שינויים. בשבועות האחרונים, המנכ"ל ג'ק דורסי ביצע כמה שינויים משמעותיים בפלטפורמה - ולא כולם זכו למחיאות כפיים מצד המשתמשים. בעוד שחלק מהאנשים עוזבים את הפלטפורמה בגלל בעיות אלה, אחרים נשארים במקום כי הם מאמינים שעדיין יש ערך בשימוש בה למרות בעיותיה. הנה מה שקורה

 

מבוא

אם היית בטוויטר לאחרונה, אולי שמת לב לכמה שינויים. בשבועות האחרונים, המנכ"ל ג'ק דורסי ביצע כמה שינויים משמעותיים בפלטפורמה - ולא כולם זכו למחיאות כפיים מצד המשתמשים. בעוד שחלק מהאנשים עוזבים את הפלטפורמה בגלל בעיות אלה, אחרים נשארים במקום כי הם מאמינים שעדיין יש ערך בשימוש בה למרות בעיותיה. הנה מה שקורה:

מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, ערך כמה שינויים בפלטפורמה, אך לא כולם חיוביים

מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, ערך כמה שינויים בפלטפורמה, אך לא כולם חיוביים.

מאז שנכנס לתפקיד המנכ"ל ב-2015 ומייסד שותף של טוויטר, דורסי ביצע מספר שינויים בפלטפורמה שזכו לביקורת מצד המשתמשים. הוא הציג ציר זמן מבוסס אלגוריתם שאנשים רבים לא אוהבים כי זה אומר שציוצים עשויים שלא להופיע בסדר כרונולוגי יותר; במקום זאת, הם מוצגים על סמך מה ש-Twitter חושב שאתה רוצה לראות תחילה בהתבסס על ההעדפות האישיות שלך והתנהגות בעבר (כגון אחרי מי אתה עוקב). מהלך לא פופולרי נוסף היה הסרת כפתור הכוכב מהתשובות - תכונה שאפשרה למשתמשים לתת משוב או אישור בקלות למשהו שנאמר על ידי משתמש אחר מבלי שהם יגיבו ישירות אליהם (או "השיבו לכולם").

טוויטר משתעשעת עם צירי זמן מבוססי אלגוריתמים, מה שעשוי לגרום למשתמשים לראות פחות מהפוסטים שהם מתעניינים בהם ויותר מאלה ש-Twitter חושב שהם צריכים לראות

טוויטר משתעשעת עם צירי זמן מבוססי אלגוריתמים, מה שעשוי לגרום למשתמשים לראות פחות מהפוסטים שהם מתעניינים בהם ויותר מאלה ש-Twitter חושב שהם צריכים לראות.

זה חלק ממאמץ גדול יותר לשפר את איכות הפלטפורמה על ידי הקלה על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים.

החברה גם שינתה את האימוג'י "הלב" שלה כך שאין לו משמעות כלל

החברה גם שינתה את האימוג'י "הלב" שלה כך שאין לו משמעות כלל. אתה לא יכול להשתמש בלב החדש כדי לומר שאתה אוהב משהו, אבל אתה עדיין יכול להשתמש בו כדי להביע את הרגשות שלך או להראות תמיכה או הערכה.

זהו שינוי גדול עבור משתמשי טוויטר שמסתמכים על אימוג'י כדי לתקשר זה עם זה - ובמיוחד עבור אנשים שמסתמכים עליהם כדרך לעקוף מחסומי שפה כשהם מתקשרים עם מישהו על פני תרבויות או שפות.

שינויים אלו זכו לביקורת רבה מצד משתמשים ואף הניעו חלק לעזוב את הפלטפורמה לחלוטין

שינויים אלו זכו לביקורת רבה מצד משתמשים ואף הניעו חלק לעזוב את הפלטפורמה לחלוטין. יש אנשים שמודאגים מכך שטוויטר הופכת להיות יותר דומה לפייסבוק, שספגה ביקורת על צנזור תכנים והגבלת יכולתם של משתמשים לשתף מידע.

גם המוניטין של טוויטר כמקום לחופש הביטוי הוטל בספק; חלק מהמשתמשים מרגישים שכבר אין להם את אותה מידה של חופש בטוויטר כפי שהיה להם לפני שהשינויים האחרונים בוצעו.

אבל לא כולם עוזבים את טוויטר בגלל הבעיות האלה - משתמשים ועסקים רבים נשארים במקום כי הם מאמינים שעדיין יש ערך בשימוש בפלטפורמה למרות הבעיות שלה

אבל לא כולם עוזבים את טוויטר בגלל הבעיות האלה - משתמשים ועסקים רבים נשארים במקום כי הם מאמינים שעדיין יש ערך בשימוש בפלטפורמה למרות הבעיות שלה.

טוויטר ממשיכה להיות פלטפורמה בעלת ערך עבור אנשים רבים, כולל מותגים. זו עדיין דרך טובה להגיע לקהל שלך, לקדם את העסק שלך ולמצוא חדשות ומידע.

לטוויטר הייתה תגובה מסוימת מהמשתמשים בגלל השינויים האחרונים, אבל אחרים נשארים כרגע בגלל מה שהוא יכול לעשות עבורם ועבור העסק שלהם

למרות השינויים האחרונים, טוויטר היא עדיין פלטפורמה מצוינת לעסקים להתחבר ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים. אם אתם מחפשים דרכים להגיע למשפיענים ומובילי מחשבה בתעשייה שלכם, טוויטר יכולה לעשות זאת גם כן. ואם אתה מישהו שאוהב ליצור או לאצור תוכן, אז טוויטר ימשיך להיות מקום מצוין גם עבורך!

אז למרות שעשויים להיות כמה חסרונות הקשורים לשימוש באתר המדיה החברתית הזה (כמו איבוד עוקבים), יש גם הרבה צדדים חיוביים (כמו השגת עוקבים חדשים).

סיכום

אנחנו יודעים שכנראה לא תשנה את הרגלי הטוויטר שלך בן לילה, אבל אנחנו מקווים שהמאמר הזה סיפק קצת תובנות לגבי האופן שבו הפלטפורמה משתנה ומדוע. לדעתנו, עדיין יש ערך רב בשימוש בטוויטר כעסק או כמשתמש - במיוחד אם יש לך עניין בפוליטיקה או בחדשות חדשותיות. ולמרות שיש כמה בעיות עם העדכונים האחרונים שלו (כולל קווי זמן מבוססי אלגוריתם), אנחנו לא חושבים שהשינויים האלה הם סיבה מספקת לאנשים להפסיק לחלוטין!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים