איך לקדם את העסק שלך באמצעות אינסטגרם

אינסטגרם היא כלי נהדר לקידום העסק הקטן שלך. הפלטפורמה נוחה לשימוש, בעלת שיעור מעורבות גבוה ומאפשרת להתחבר ללקוחות בצורה אישית. עם זאת, ככל שתבלה יותר זמן באינסטגרם כך יהיה קשה יותר ליצור תוכן חדש בכל יום (או אפילו כל שבוע). אם אתה נאבק בהשראה או פשוט אין לך מספיק זמן בלוח הזמנים העמוס שלך כדי לפרסם באופן עקבי, המדריך הזה יעזור לך לחזור למסלול!

מבוא

אינסטגרם היא כלי נהדר לקידום העסק הקטן שלך. הפלטפורמה נוחה לשימוש, בעלת שיעור מעורבות גבוה ומאפשרת להתחבר ללקוחות בצורה אישית. עם זאת, ככל שתבלה יותר זמן באינסטגרם כך יהיה קשה יותר ליצור תוכן חדש בכל יום (או אפילו כל שבוע). אם אתה נאבק בהשראה או פשוט אין לך מספיק זמן בלוח הזמנים העמוס שלך כדי לפרסם באופן עקבי, המדריך הזה יעזור לך לחזור למסלול!

השתמש בהאשטאגים

Hashtags הם הדרך הטובה ביותר לסווג את הפוסטים שלך, והם גם דרך מצוינת להתגלות על ידי עוקבים חדשים. כשאתה משתמש בהאשטאגים בכיתוב או בתגובה שלך, זה יעזור לאנשים למצוא את התוכן שלך כשהם מחפשים את ההאשטאגים הספציפיים האלה באינסטגרם.

Hashtags שימושיים גם מכיוון שהם יכולים לעזור להגביר את המעורבות עם משתמשים אחרים שעשויים להתעניין במה שאתה מפרסם לגביו - וזה חשוב! ככל שפוסט מקבל יותר לייקים ותגובות, כך יש לו סיכוי טוב יותר להופיע בעמוד Explore של אינסטגרם (שמשמעותו יותר עיניים).

צור לוח זמנים

יצירת לוח זמנים הוא הצעד הראשון לקידום העסק שלך באינסטגרם. על ידי יצירת לוח זמנים, אתה יכול להבטיח שכל הפוסטים שלך יפורסמו באותה שעה בכל יום, שבוע וחודש. כדאי גם לוודא שאתה מפרסם גם בחגים ובאירועים מיוחדים.

הנה כמה דוגמאות:

  • פרסם כל יום בשעה 9:00 EST (שעון ניו יורק)

  • פוסט שני עד שישי בשעה 15:00 EST (שעון ניו יורק)

צור לוח זמנים

יצירת לוח זמנים הוא הצעד הראשון לקידום העסק באינסטגרם. על ידי יצירת לוח זמנים, אתה יכול שכל הפוסטים שלך יפורסמו באותה שעה בכל יום, שבוע וחודש. כדאי גם לוודא שאתה מפרסם גם בחגים ובאירועים מיוחדים.

הנה כמה דוגמאות:

פרסם כל יום בשעה 9:00 EST (שעון ניו יורק)

פוסט שני עד שישי בשעה 15:00 EST (שעון ניו יורק)

פרסם תמונות שמספרות סיפור

כעת, לאחר שהבנתם את היסודות, הגיע הזמן להתחיל לחשוב כיצד תוכלו להשתמש באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלכם. הצעד הראשון הוא למצוא תמונות שמספרות סיפור - ולא סתם סיפור ישן, אלא כזה שרלוונטי ומעניין לקהל שלך.

  • הצג תהליך או מסע: אולי הדרך הברורה ביותר לספר סיפורים עם תמונות היא באמצעות תיעוד תהליך שלם מתחילתו ועד סופו. דוגמה טובה תהיה צילום תמונות לאורך כל תהליך הייצור במפעל שבו אתה עובד, כדי שאנשים יוכלו לקבל מושג מה הולך לייצור המוצרים האהובים עליהם (זה יכול אפילו לכלול תמונות של עובדים). אפשרות נוספת עשויה להיות פרסום תמונות כחלק מעסק לתכנון אירועים; אולי תוכל לפרסם תמונות שצולמו במהלך כל שלב בארגון כנס או קבלת פנים בחתונה הקרובה!

  • הצג את המוצר או השירות שלך בפעולה: דרך נוספת לעסקים לספר סיפורים ויזואליים בעזרת העוקבים שלהם היא על ידי פרסום תמונות המציגות את המוצרים שלהם בשימוש על ידי לקוחות אמיתיים - זה נותן לקונים פוטנציאליים תובנות לגבי איך דברים מסוימים נראים כשהם נמצאים למעשה בשימוש על ידי מישהו אחר מלבדך! אם זה נשמע כמו משהו שכדאי לעשות עבור העסק שלך אז קדימה ותנסה; אבל רק זכור שאם מישהו רוצה מידע נוסף על משהו ספציפי, וודא שיש מקום אחר שבו הוא יכול ללכת לברר פרטים נוספים במקום להשאיר אותם תלויים ללא תשובות בכלל."

שאל שאלות, אך אל תענה עליהן בעצמך

שאילת שאלות היא דרך מצוינת לגרום לאנשים לעסוק בתוכן שלך ולעודד אינטראקציה. עם זאת, חשוב שתשאל שאלות שייצרו מעורבות. אם אתה שואל שאלה פתוחה שניתן לענות עליה במילה אחת או באימוג'י אחד בלבד (למשל, "מה אתה חושב?"), כנראה שתהיה מעט מאוד תגובה מהעוקבים שלך - ואפילו פחות סיכוי להשיג את העוקבים האלה לחזור לאינסטגרם שוב בעתיד אם הם לא מרגישים שיש להם משהו מעניין או תובנות לתרום. במקום זאת, נסה לשאול משהו ספציפי על העסק או התעשייה שלך שיכול להוביל לשיחה ממשית בין אנשים שעוקבים זה אחר זה באינסטגרם (למשל, "מה הם שלושה דברים שאנשים צריכים לדעת על המוצר/שירות שלנו?").

השב לתגובות ולשאלות מהעוקבים שלך

תגובה לתגובות ולשאלות מהעוקבים שלך היא דרך מצוינת להראות להם שאכפת לך מהניסיון שלהם עם העסק שלך. תגובה בזמן מראה שאתה מחויב לספק שירות לקוחות מהשורה הראשונה, שחשוב לבניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

הגיבו בצורה ידידותית - אל תישמע רובוטי או רשמי מדי! ודאו שכל התגובות רלוונטיות ומועילות, לא רק קידום מכירות (אלא אם הן מבקשות).

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הטובה ביותר לעסקים קטנים אם אתה יכול להתעדכן בה באופן קבוע ולפרסם תוכן באיכות גבוהה

אם אתה בעל עסק קטן ורוצה לקדם את העסק שלך באינסטגרם, המאמר הזה הוא בשבילך.

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הטובה ביותר לעסקים קטנים אם הם יכולים להתעדכן בה באופן קבוע ולפרסם תוכן באיכות גבוהה. זה לא רק על פרסום תמונות של המוצרים או השירותים שלך; מדובר בבניית מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות סיפור. המפתח הוא עקביות - אם אנשים רגילים לראות פוסטים חדשים מהחשבון שלך כל יום או יומיים, הם יידעו בדיוק היכן ומתי הם יכולים לצפות לתוכן חדש ממך!

סיכום

אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לשימוש לעסקים, אבל זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב על בסיס קבוע. אם אתה נאבק בפרסום עקבי או ביצירת תוכן איכותי, אנו ממליצים לשכור סוכנות שיווק באינסטגרם המתמחה בסיוע לעסקים קטנים להצליח בפלטפורמה זו.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים