מה החשיבות של פייסבוק עבור העסקים הקטנים

האם תהיתם פעם מדוע פייסבוק היא עניין כל כך גדול לעסקים קטנים? או מה בדיוק היתרונות של בילוי בפייסבוק כבעל עסק? זה יכול להיות קשה לתעדף בין כל ערוצי השיווק השונים שם בחוץ, אבל על ידי הוצאת זמן כאן והבנה כיצד להשתמש בו ביעילות, תגלה שפייסבוק עוזרת לבנות קשרים עם לקוחות ולעדכן אותם על החברה שלך.

 

מבוא

האם תהיתם פעם מדוע פייסבוק היא עניין כל כך גדול לעסקים קטנים? או מה בדיוק היתרונות של בילוי בפייסבוק כבעל עסק? זה יכול להיות קשה לתעדף בין כל ערוצי השיווק השונים שם בחוץ, אבל על ידי הוצאת זמן כאן והבנה כיצד להשתמש בו ביעילות, תגלה שפייסבוק עוזרת לבנות קשרים עם לקוחות ולעדכן אותם על החברה שלך.

פייסבוק עוזרת לעסקים קטנים לבנות קהילה

כעסק קטן, אתה רוצה לבנות קשרים עם לקוחות ולעדכן אותם לגבי העסק שלך. פייסבוק הוא מקום מצוין לעשות זאת. אתה יכול להשתמש בדף של פייסבוק כפלטפורמה לתקשורת עם הלקוחות שלך, כמו גם לשתף חדשות ואירועים הקשורים לחברה.

פייסבוק עוזרת לך להתחבר ללקוחות שלך בדרכים שאינן אפשריות דרך פלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם או טוויטר (למרות שגם לפלטפורמות האלה יש את השימושים שלהן). לפייסבוק יש את היתרון ביכולת לתקשר ישירות עם אנשים שאוהבים או עוקבים אחר הדף שלך - קל להם לראות מה אתה מפרסם שם כי זה מופיע בניוזפידים שלהם! זה נותן לעסקים יתרון על פני מתחרים שלא עוסקים במדיה החברתית כל כך מכיוון שהם אולי אפילו לא יודעים מי עוד מציע מוצרים/שירותים דומים עד לאחר שכבר ביצעו רכישות במקום אחר

פייסבוק יכולה לעזור לך למצוא לקוחות חדשים

אתה יכול למקד את המודעות שלך לקבוצות ספציפיות. אתה יכול למקד לפי מיקום, גיל, תחומי עניין ומין. זוהי דרך מצוינת למצוא אנשים שמתעניינים באותם דברים כמוך. לדוגמה, אם אתה מנהל חברה שמוכרת בגדים, זה יהיה שימושי אם תוכל לכוון לנשים בגילאי 18-25 המתגוררות בטווח של 20 מייל מאדינבורו (או כל עיר שמתאימה יותר). זה יבטיח שרק אותם אנשים יראו את המודעה שלך שיש סיכוי גבוה יותר לקנות ממך וזה לא יבזבז כסף על פרסום למישהו שלא מעוניין או לא יכול להרשות לעצמו את מה שהם מוכרים

אתה יכול להתחבר ללקוחות ולעקוב אחר החוויות שלהם

אתה יכול להשתמש בניתוח פייסבוק כדי לעקוב אחר אופן האינטראקציה של הלקוחות עם העסק שלך. תוכל לראות היכן אנשים לוחצים, מה הם קוראים וכמה זמן הם נשארים בדף שלך. מידע זה יכול לעזור לך לשפר את התוכן שלך כך שיהיה רלוונטי יותר לצרכי הקהל שלך.

אתה יכול גם להשתמש בתובנות של פייסבוק למטרות שיווק על ידי צפייה במידע דמוגרפי על אלה שעשו לייק או מעורבים בפוסטים מהדף העסקי שלך או מהמודעות שלך (אם רלוונטי). זה ייתן לך תובנות לגבי מי עוסק באילו סוגי תוכן, כך שתוכל להתאים קמפיינים עתידיים בהתאם.

חבר את עצמך ואת העובדים שלך עם החברה על ידי פרסום על התרבות, האירועים והמוצרים של החברה

חבר את עצמך ואת העובדים שלך עם החברה על ידי פרסום על התרבות, האירועים והמוצרים של החברה.

  • צור קשר עם לקוחות על ידי פרסום על תרבות החברה שלך. שיתוף של איך זה לעבוד בעסק קטן יכול להיות דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים שרוצים לדעת יותר על מה שקורה במקום העבודה. לדוגמה, אם יש עובד שעובד בעסק הקטן שלך כבר 10 שנים או אבן דרך אחרת כמו זו, פרסם על כך! זה יעזור לבנות אמון בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלך מכיוון שהם ירגישו שהם יודעים עם מי יש להם עסק בעת רכישות ממך באינטרנט או באופן אישי.

לפייסבוק יש שיעור המרה גבוה, כלומר רוב האנשים שמבקרים בדף שלך יישארו בו זמן מה

פייסבוק הוא מקום מצוין לבנות מערכות יחסים עם לקוחות. זו גם דרך טובה לעדכן אותם לגבי העסק שלך, ופייסבוק יכולה לעזור לך למצוא לקוחות חדשים.

החלק הכי טוב? לפייסבוק יש שיעור המרה גבוה, כלומר רוב האנשים שמבקרים בדף שלך יישארו בו זמן מה לפני שהם עוזבים. זה אומר שאם הם לא מוכנים לקנות מיד (או אפילו אי פעם), הם עדיין עלולים להוציא כסף איפשהו בהמשך הדרך בגלל האמון שהם בנו באמצעות האינטראקציות שלהם עם המותג שלך בפייסבוק.

קל לשכוח ממדיה חברתית כשאתה עסוק בדברים אחרים, אבל חשוב לשמור על עדכניות העסק שלך בפייסבוק

אתה עסוק. יש לך עסק לנהל, לקוחות לשרת וצוות לנהל. זה יכול להיות קל לשכוח ממדיה חברתית כשאתה כל כך מרוכז בסדרי העדיפויות האחרים האלה בחיים ובעסקים שלך.

עם זאת, שמירה על עדכניות העסק שלך בפייסבוק חשובה מכמה סיבות:

  • ייתכן שהמתחרים שלך משתמשים במדיה החברתית יותר טוב ממך - ואם הם עדיין לא, כנראה שהם יעשו זאת בקרוב! אם יש להם יותר עוקבים ממך או אחוזי מעורבות טובים יותר (לייקים/תגובות), זה יכול להשפיע על האופן שבו אנשים תופסים את המותג שלך.

  • המדיה החברתית מציעה הזדמנות לשירות לקוחות מיידי בכל שעות היום או הלילה - יתרון עצום על פני שיחות טלפון או מיילים מסורתיים שעשויים לקחת שעות (או אפילו ימים) עד שייענו על ידי מישהו שעובד באזור זמן אחר לגמרי!

פייסבוק הוא מקום מצוין לבנות מערכות יחסים עם לקוחות ולעדכן אותם לגבי העסק שלך

פייסבוק הוא מקום מצוין לבנות מערכות יחסים עם לקוחות ולעדכן אותם לגבי העסק שלך. אתה יכול להתחבר ללקוחות, לעקוב אחר החוויות שלהם, ואפילו ליצור קהילה סביב המותג שלך.

לפייסבוק יש שיעור המרה גבוה, כלומר רוב האנשים שמבקרים בדף שלך יישארו בו זמן מה. המשמעות היא שאם אתה משתמש נכון בפייסבוק, אין צורך בקמפיינים פרסומיים יקרים או בטקטיקות שיווקיות אחרות - פשוט פרסם תוכן מרתק!

סיכום

פייסבוק הוא מקום מצוין לבנות מערכות יחסים עם לקוחות ולעדכן אותם לגבי העסק שלך. קל לשכוח ממדיה חברתית כשאתה עסוק בדברים אחרים, אבל חשוב לשמור על עדכניות העסק שלך בפייסבוק.

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים