העתיד של תגובות באינסטגרם

העתיד של התגובות באינסטגרם לא כל כך שונה מהעבר. עדיין תוכל להשאיר תגובות על הפוסטים האהובים עליך וליצור אינטראקציה עם אחרים, אבל יש כמה תכונות חדשות שיגיעו בקרוב שיקלו על ניהול התגובות גם בפוסטים שלך באינסטגרם.

מבוא

העתיד של התגובות באינסטגרם לא כל כך שונה מהעבר. עדיין תוכל להשאיר תגובות על הפוסטים האהובים עליך וליצור אינטראקציה עם אחרים, אבל יש כמה תכונות חדשות שיגיעו בקרוב שיקלו על ניהול התגובות גם בפוסטים שלך באינסטגרם.

מה העתיד של התגובות באינסטגרם?

העתיד של התגובות באינסטגרם הוא מזהיר. אינסטגרם תמשיך להיות המקום הטוב ביותר ליצירת מעורבות בתוכן שלך, בתנועה לאתר שלך ובמכירות.

אינסטגרם היא עדיין מקום מצוין לעסקים מכיוון שיש לה למעלה ממיליארד משתמשים והיא גדלה מדי יום. זה גם הרבה יותר קל לאנשים להגיב באינסטגרם מאשר פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר מכיוון שאין מגבלות תווים כלשהן בתגובות (בניגוד לפייסבוק) מה שאומר שאנשים יכולים להגיב בצורה חופשית יותר מבלי לדאוג לפגיעה בכל מגבלות התווים הקיימות. במקום אחר באינטרנט היום.

אתה עדיין יכול להשאיר תגובה על פוסט באינסטגרם?

  • כן, אתה עדיין יכול להשאיר תגובות בפוסטים באינסטגרם. עם זאת, יש כמה מגבלות שאתה צריך להיות מודע להן.

  • אתה יכול להגיב רק לפוסטים שלך (וסיפורים). אם מישהו אחר שיתף איתך תמונה או סרטון, לא ניתן להשאיר תגובה בשמו אלא אם כן הוא משתף את הפוסט איתך ישירות -- מה שנעשה על ידי שליחת הודעה פרטית ובקשת ממנו לשתף את התוכן איתך בדרך הזו.

  • תגובות חייבות להיות באורך של לפחות 3 מילים ולא להכיל ניבולי פה או דברי שטנה כדי שהן יופיעו בפומבי בפלטפורמה.*

האם יש כלים של צד שלישי שיעזרו לי לנהל את ההערות שלי באינסטגרם?

ישנם הרבה כלים זמינים של צד שלישי שיכולים לעזור לך לנהל את ההערות שלך באינסטגרם. כלים אלה נעים בין חינמי לתשלום, אך הדרך הטובה ביותר לנהל את התמונות וההערות שלך היא באמצעות האפליקציה המקורית עצמה.

האם יש פיצ'רים חדשים שיגיעו בקרוב שיקלו על ניהול התגובות בפוסטים שלי באינסטגרם?

יש הרבה תכונות חדשות בדרך שיקלו על ניהול ההערות בפוסטים שלך באינסטגרם.

תוכל:

  • תגובה על סיפורים. אתה כבר יכול לכתוב תגובות ותשובות בסטוריז, אבל בקרוב תוכל להגיב גם על סיפורים של אחרים! זה יעזור לך להתחבר לעוקבים שלך יותר מאי פעם.

  • תגובה על סרטונים. אם לסרטון יש הרבה צפיות, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שכל התגובות של הצופים האלה ייטענו - אבל כבר לא! עכשיו אתה יכול לגלול בין כל ההערות מבלי שיהיה לך כל פיגור או המתנה להעלאתן אחת אחת (מה שאומר פחות זמן המתנה).

  • הגיבו בשפות שאינן אנגלית! העוקבים שלך מכל העולם יוכלו כעת להשאיר תגובות בשפת האם שלהם; כבר אין להם לתרגם שום דבר לפני פרסום המחשבות שלהם באינטרנט (או אחרי).

  • בקרוב גם קבוצות תגובות! תכונה זו מאפשרת למשתמשים מרובים בתוך מרחב שיחה קבוצתי אחד שבו הם יכולים לדבר בינם לבין עצמם מבלי לשבש את החוויה של אף אחד אחר בזמן גלישה בעדכוני תוכן ששותפו על ידי אחרים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו Facebook Messenger וכו'...

מעורבות

  • מעורבות היא מספר הלייקים והתגובות על הפוסטים שלך.

  • מעורבות היא מספר העוקבים שיש לך.

  • מעורבות היא מספר הלייקים והתגובות לסיפורים שלך.

הערות

תגובות הן עדיין מרכיב חיוני בחוויית האינסטגרם. הם מאפשרים לך לתקשר עם העוקבים שלך, להשוויץ באישיות שלך ולבנות מערכות יחסים עם אנשים אחרים בנישה שלך. אבל מה אם הדרך בה אנו מגיבים משתנה? יש הרבה דיונים סביב היתרונות והחסרונות של תגובות אוטומטיות. אינסטגרם בחנה אותם כחלק מהעדכון האחרון שלהם, אבל הם עדיין לא זמינים לכולם. בפוסט זה, אני אבדוק מה יכולות להיות המשמעות של תגובות מסוג זה עבור החשבון שלך אם אינסטגרם תחליט להפיץ אותן בצורה רחבה יותר. מהן תגובות "אוטומטיות"? "אוטומטי" בהקשר זה אומר שהתגובה נוצרת על ידי אלגוריתם ולא על ידי אדם אמיתי. האלגוריתם מייצר תשובות על סמך האינטראקציות הקודמות שלך עם חשבונות ותוכן אחרים בפיד שלך. זה גם מביא בחשבון מידע עליך

סיפורים

כעסק, אתה יכול להשתמש בסטוריז כדי להגביר את המעורבות ולתקשר עם הקהל שלך. לדוגמה, תוכל לפרסם סרטון קצר של עובד המשתף את החלק האהוב עליו ביום או ראיון עם מישהו שעובד בחברה. אתה יכול גם לקדם אירועים או מוצרים על ידי בקשה מאנשים לתייג את עצמם בתמונות שמציגות אותם כשהם משתמשים בו (או אפילו סתם לובשים אותו). בנוסף, סיפורים הם דרך מצוינת לעסקים שמוכרים מוצרים באינטרנט דרך אתרי מסחר אלקטרוני כמו Shopify או BigCommerce מכיוון שהם מאפשרים לצופים לקנות ישירות מהטלפון שלהם - ואם הם לוחצים על פריט כלשהו בתוך הקישור של הסיפור לאתר החנות. שבו הם יוכלו לרכוש את מה שהם ראו מבלי לעזוב את אינסטגרם!

Hashtags

Hashtags היו חלק חשוב באינסטגרם מאז הקמתה. הם דרך מצוינת להתחבר לאנשים אחרים, למצוא תוכן חדש ולקבל חשיפה לעבודה שלך.

ככל שהאשטאגים הפכו פופולריים יותר, הם גם הפכו תחרותיים יותר - כיום יש מיליוני אנשים שמשתמשים בהם מדי יום! אם אתם רוצים שהתמונות שלכם יבלטו מהקהל אז חשוב שתשתמשו בהאשטאגים בצורה יעילה על מנת לקבל יותר לייקים, תגובות ועוקבים באינסטגרם.

העתיד של התגובות באינסטגרם זהה לעבר, עם כמה שיפורים.

העתיד של התגובות באינסטגרם זהה לעבר, עם כמה שיפורים.

תגובות על פוסטים באינסטגרם חשובות למעורבות - והן לא הולכות לשום מקום בקרוב. כלים של צד שלישי כמו Later יכולים לעזור לך לנהל את ההערות שלך באינסטגרם כך שלא תצטרך לבלות שעות בגלילה בהן כל היום. העתיד יביא עוד כלים כמו זה, שיהפכו את ההערה לקלה ויעילה יותר עבור כל המעורבים בתהליך.

סיכום

תגובות באינסטגרם הן חלק חשוב מחוויית המדיה החברתית. הם דרך לאנשים להתחבר זה לזה ברמה עמוקה יותר מאשר רק לעשות לייק לפוסטים של זה או לעקוב זה אחר זה. תגובות יכולות לעזור לנו להבין איזה סוג של תוכן הקהל שלנו אוהב כדי שנוכל ליצור עוד פוסטים כאלה בעתיד; הם גם מאפשרים לנו ליצור קשר ישיר איתם במקום רק לשלוח הודעות כלליות באמצעות מודעות או הודעות DM.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים