החשיבות של ניטור תגובות באינסטגרם: כלים ואסטרטגיות

אינסטגרם מהווה חלק עצום מאסטרטגיות השיווק של עסקים רבים. זוהי גם פלטפורמה פופולרית לשירות לקוחות, מה שאומר שחשוב לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך לתגובות וביקורות. בפוסט זה, נדבר על מדוע מעקב אחר תגובות באינסטגרם חשוב כל כך, כיצד תוכל לעשות זאת בעצמך עם כלים חינמיים וכלים בתשלום, וכמה צעדים שכדאי לנקוט אם אתה מוצא ביקורות או תלונות שליליות בדף 'גוגל לעסק שלי' של העסק שלך .

 

מבוא

אינסטגרם מהווה חלק עצום מאסטרטגיות השיווק של עסקים רבים. זוהי גם פלטפורמה פופולרית לשירות לקוחות, מה שאומר שחשוב לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך לתגובות וביקורות. בפוסט זה, נדבר על מדוע מעקב אחר תגובות באינסטגרם חשוב כל כך, כיצד תוכל לעשות זאת בעצמך עם כלים חינמיים וכלים בתשלום, וכמה צעדים שכדאי לנקוט אם אתה מוצא ביקורות או תלונות שליליות בדף 'גוגל לעסק שלי' של העסק שלך .

אינסטגרם מהווה חלק עצום מאסטרטגיות השיווק של עסקים רבים

אינסטגרם מהווה חלק עצום מאסטרטגיות השיווק של עסקים רבים. זוהי פלטפורמה ויזואלית, ויש לה למעלה ממיליארד משתמשים (שזה יותר מכל פלטפורמות המדיה החברתית האחרות גם יחד).

זה אולי נשמע כמו רעיון טוב פשוט לפרסם תמונות ולקוות לטוב, אבל זה לא מספיק אם אתה רוצה שאנשים יעקבו אחרי החשבון שלך. אתה צריך לתקשר איתם כדי שיהיו להם מוטיבציה לחזור לעסוק איתך!

הנה מה שאתה צריך לדעת על ניטור תגובות באינסטגרם

הנה מה שאתה צריך לדעת על ניטור תגובות באינסטגרם:

  • מעקב אחר הערות חשוב. ניטור הערות הוא חלק מרכזי בניהול הנוכחות של המותג שלך במדיה החברתית ויכול לעזור להבטיח שהחשבון שלך יישאר בטוח מפני דואר זבל, בוטים ופעילויות לא רצויות אחרות.

  • היתרונות של ניטור הערות כוללים:

  • למידה ממשוב מלקוחות או עוקבים שמשאירים תגובות על הפוסטים שלך. - זיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיות רציניות עבור העסק שלך (למשל, ביקורות שליליות). - מניעת שימוש לרעה בפלטפורמה על ידי שולחי דואר זבל שרוצים לקדם את המוצרים/שירותים שלהם מבלי לשלם עבור שטחי פרסום ישירות דרך אינסטגרם עצמה

אתה יכול להשתמש בכלים חינמיים שיעזרו לך לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך

אתה יכול להשתמש בכלים חינמיים שיעזרו לך לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך. אלו כוללים:

  • Hootsuite ו-Spraut Social, המאפשרים לך לנהל מספר חשבונות מדיה חברתית במקום אחד ולתזמן פוסטים על פני מספר פלטפורמות.

  • דאש הדסון, Iconosquare (שניהם בתשלום), Crowdfire (בתשלום). כל אלו הן אפליקציות נהדרות לניטור המעורבות בפוסטים שלך ושל חשבונות של מתחרים - והן גם יודיעו לך מי עוקב אחרי מי כך שאם מישהו עוקב אחר אחד מהדפים של המתחרים שלך, אולי כדאי למקד אותו עם מעקב אחר מסע פרסום או סוג אחר של אסטרטגיית הסברה.

  • אזכור מתריע למשתמשים כאשר הם הוזכרו בטוויטר, כך שהם יכולים להגיב במהירות מבלי לבדוק באופן ידני את האזכורים שלהם כל חמש דקות במהלך היום".

אתה יכול גם להשתמש בכלים חינמיים כדי לעקוב אחר ביקורות שליליות בדף 'Google לעסק שלי' של העסק שלך

אתה יכול גם להשתמש בכלים חינמיים כדי לעקוב אחר ביקורות שליליות בדף 'Google לעסק שלי' של העסק שלך.

Google לעסק שלי הוא כלי חינמי המאפשר לך להציג, לערוך ולהוסיף מידע על העסק שלך בחיפוש Google ובמפות. אתה יכול לעקוב אחר ביקורות שליליות על ידי ביקור בכרטיסייה ביקורות בסרגל הצד בראש מרכז השליטה שלך ב-GMB.

בנוסף למעקב אחר תגובות באינסטגרם ובפייסבוק, ייתכן שתרצה לבדוק גם מעקב אחר תגובות בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו טוויטר ו-Yelp!

כלים בתשלום יכולים לעזור לך לעשות אפילו יותר עם ניטור תגובות באינסטגרם ומחוצה לה

אם אתה רוצה לעשות אפילו יותר עם ניטור תגובות באינסטגרם, כלים בתשלום יכולים לעזור. כלים בתשלום יכולים לעזור לך לנטר יותר מסתם אינסטגרם ואפילו מעבר לתחום המדיה החברתית. הם יעניקו לך הבנה טובה יותר של הקהל שלך, יקלו עליך להגיב במהירות וביעילות כאשר מישהו משאיר תגובה או ביקורת, ינהלו מספר חשבונות מבלי לעבור ביניהם כל הזמן (או בכלל), לעקוב אחר ביקורות בגוגל My Business/Yelp/Facebook Local Pages וכו', עקוב אחר מילות מפתח המשמשות בתגובות, כך שאם יש טרנד חדש שמופיע בערוצי המדיה החברתית - כמו "on fleek" - אתה יודע על זה לפני שמישהו אחר עושה זאת!

ישנן מספר דרכים שונות לנטר את עדכוני המדיה החברתית שלך, אז בחר את הדרך הנכונה לעסק שלך

אתה יכול להשתמש בכלים חינמיים כדי לנטר את חשבון האינסטגרם שלך, כמו גם ביקורות שליליות בדף 'גוגל לעסק שלי' של העסק שלך.

כלים בתשלום מציעים ניטור ודיווח מעמיקים יותר, כולל היכולת לראות מה אנשים אומרים עליך (או לא אומרים) על פני מספר רשתות חברתיות בו-זמנית.

סיכום

אינסטגרם היא כלי רב עוצמה לעסקים, אבל היא גם יכולה להיות מקור ללחץ. מעקב אחר תגובות באינסטגרם היא אחת הדרכים לשמור על העסק שלך בטוח מפני טרולים וביקורות שליליות שעלולות לפגוע במוניטין שלו. על ידי שימוש בכלים חינמיים וכלים בתשלום כאחד, אתה יכול לוודא שכל חשבונות המדיה החברתית שלך מנוטרים כראוי, כך ששום דבר לא יחמוק בין הסדקים - וכדי שכשמישהו מפרסם משהו רע עליך באינטרנט, הוא לא יתחמק. עם זה!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים