יצירת אסתטיקה עקבית של אינסטגרם: איך למשוך ולשמור עוקבים באמצעות סיפור חזותי

אינסטגרם היא כלי שיווקי רב עוצמה. זוהי פלטפורמה ויזואלית, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בה כדי לספר סיפורים עם התמונות והסרטונים שלך - סיפורים שימשכו עוקבים, ימשכו אותם וימשיכו לחזור לעוד. אם אתה רוצה ללכת מעבר לפרסום תמונות של הקפה והכלבים החמודים שלך באינסטגרם, הנה כמה אסטרטגיות ליצירת פיד מושך מבחינה ויזואלית שמשקף את האסתטיקה של המותג שלך

מבוא

אינסטגרם היא כלי שיווקי רב עוצמה. זוהי פלטפורמה ויזואלית, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בה כדי לספר סיפורים עם התמונות והסרטונים שלך - סיפורים שימשכו עוקבים, ימשכו אותם וימשיכו לחזור לעוד. אם אתה רוצה ללכת מעבר לפרסום תמונות של הקפה והכלבים החמודים שלך באינסטגרם, הנה כמה אסטרטגיות ליצירת פיד מושך מבחינה ויזואלית שמשקף את האסתטיקה של המותג שלך:

איך לספר סיפור

כשאתה יוצר סיפור חזותי, יש כמה דברים שצריכים להיות עקביים בכל התמונות שלך.

  • פלטת צבעים: בחרו צבע עיקרי אחד או שניים והיצמדו אליהם ככל האפשר. אם יש לך מספר מסננים בטלפון, השתמש באותו מסנן עבור כל תמונה בסדרה. המטרה כאן היא ליצור אסתטיקה שמרגישה מגובשת וניתנת לזיהוי כך שהצופים ידעו מה הם מקבלים כשהם רואים את אחת התמונות שלך בפיד שלהם או בסטוריז באינסטגרם.

  • גופן: השתמש באותו גופן (או דומה) לאורך כל הפוסטים שלך - זה חשוב במיוחד אם זה גופן בכתב יד מכיוון שהוא עוזר לבנות הכרה בקרב עוקבים שאולי לא זוכרים בדיוק מה נכתב במקום אחר על ציר הזמן שלהם!

  • מסננים/אפקטים: שוב, בחר מסנן אחד לכל היותר שני מסננים לכל פוסט, אלא אם כן זה נחוץ למטרות סיפור (כמו הוספת גרעיניות כדי לגרום למשהו להיראות ישן). הנקודה היא עקביות כדי שאנשים יידעו איזה סוג של תוכן הם יקבלו בעת בדיקת אחת מהתמונות הללו; אם הכל נראה שונה מתמונה לתמונה, אף אחד לא יידע איזה סוג(ים) של דברים עשויים לעניין אותו גם בפעם הבאה!

יצירת האסתטיקה של המותג שלך

  • השתמש בצבעים ובלוגו של המותג שלך.

  • השתמש בגופנים ובגופנים של המותג שלך.

  • השתמש בגרפיקה, בגרפיקה ובסמלים של המותג שלך.

  • צור דפוסים התואמים את האסתטיקה של המותג שלך (חשוב: פסים, נקודות) על ידי ציור אותם בתוכנית מבוססת וקטור כמו אילוסטרייטור או סקצ'. לאחר מכן ייצא את הקובץ כ-SVG כדי שתוכל להשתמש בו במדיה החברתית מבלי לאבד איכות כאשר מקטינים את הגודל עבור סיפורים או פוסטים באינסטגרם!

השתמש בצבע, בטיפוגרפיה ובגרפיקה כדי להעביר את הסיפור שלך

צבע, טיפוגרפיה וגרפיקה הם אבני הבניין של סיפור חזותי. השתמש בהם כדי להעביר רגש, אישיות מותג ועוד.

  • השתמש בצבע כדי להעביר רגשות.

  • השתמש בטיפוגרפיה כדי להעביר את האישיות של המותג שלך.

  • השתמש בגרפיקה כדי לספר סיפור או להמחיש נקודה שאתה מעלה בביוגרפיה שלך באינסטגרם, בכיתוב או בקטע התגובות (או בשלושתם!). גרפיקה יכולה גם לעזור לך ליצור קשרים עם משתמשים אחרים על ידי הצגת משהו ייחודי בעצמך או מה גורם לך לבלוט על פני כולם על הפלטפורמה - בין אם זה רהיט מדהים בסלון שלך או תמונה מקסימה שלך בתור ילד התחפש כמו וונדר וומן בקומיק קון!

עדכון האינסטגרם שלך צריך לספר לצופים שלך מי אתה ולמה הם צריכים לעקוב אחריך, תוך שהוא גם נראה יפה

אינסטגרם היא פלטפורמה רבת עוצמה עבור מותגים ומשפיענים לספר את הסיפורים שלהם, לבנות את הקהל שלהם ולהתחבר לעוקבים שלהם. כשאתה יוצר אסתטיקה של אינסטגרם, חשוב שהפיד שלך ייראה יפה ויספר את הסיפור של מי אתה ולמה אנשים צריכים לעקוב אחריך.

כדי לעשות זאת ביעילות, אנו ממליצים להשתמש בכלים מאינסטגרם עצמה, כמו גם כמה מהטיפים שלנו למטה:

  • השתמש בקול שלך - האישיות שלך צריכה לבוא לידי ביטוי בכל הפוסטים שלך! אתה רוצה שאנשים ירגישו שכשהם מסתכלים על הפיד שלך הם יודעים בדיוק מי מפרסם כי זה מרגיש מאוד טבעי; כאילו הם היו חברים עם האדם הזה לנצח (למרות שזה יכול להיות מישהו חדש). זה נאמר...

  • השתמש בכלים שהאינסטגרם נותנת לך - יש הרבה דברים בתוך אינסטגרם שיכולים לעזור לוודא שהכל נראה מגובש מבלי להזדקק לתוכנת עריכה נוספת למעלה (שעשויה לגרוע מהאסתטיקה הכללית). לדוגמא: מדבקות! החבר'ה הקטנים האלה עוזרים להוסיף כישרון מבלי להקדיש שעות לעבודות חיתוך אחרי כל פוסט - והם גם מהנים :)

סיכום

אם תעקבו אחר הטיפים האלה, אתם אמורים להיות מסוגלים ליצור אסתטיקה עקבית של אינסטגרם שתמשוך ותשמור על עוקבים. המפתח הוא לזכור שזה לא קשור רק למה שאתה מציב בפני הקהל שלך, אלא גם איך אתה מספר את הסיפור שלהם באמצעות צבע, טיפוגרפיה וגרפיקה.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים