כיצד להשיג יותר עוקבים של טיקטוק באופן אורגני: טיפים ואסטרטגיות

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שצומחת במהירות, שעלתה לכותרות לאחרונה. עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים, TikTok צברה פופולריות בקרב צעירים וסלבריטאים כאחד. אבל איך אתה משיג יותר עוקבים ב-TikTok כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך? זה המקום שבו אני נכנס לתמונה: אני מומחה לנושא הזה, מכיוון שהגדלתי את העוקבים בטיקטוק שלי מאפס ליותר ממאות אלפים תוך זמן קצר בלבד. במאמר זה, נדון במה שנדרש כדי להגדיל את ספירת העוקבים שלך ב-TikTok באופן אורגני

מבוא

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שצומחת במהירות, שעלתה לכותרות לאחרונה. עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים, TikTok צברה פופולריות בקרב צעירים וסלבריטאים כאחד. אבל איך אתה משיג יותר עוקבים ב-TikTok כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך? זה המקום שבו אני נכנס לתמונה: אני מומחה לנושא הזה, מכיוון שהגדלתי את העוקבים בטיקטוק שלי מאפס ליותר ממאות אלפים תוך זמן קצר בלבד. במאמר זה, נדון במה שנדרש כדי להגדיל את ספירת העוקבים שלך ב-TikTok באופן אורגני (מבלי לשלם עבור בוטים או חשבונות מזויפים), כולל אסטרטגיות וטיפים שעזרו לי לצבור כל כך הרבה עוקבים לאורך זמן.

1. פרסם באופן קבוע

פרסום באופן קבוע הוא הדרך הטובה ביותר להשיג יותר עוקבים ב-TikTok. הפלטפורמה עוקבת אחר הפעילות שלכם ואם תפרסמו בתדירות גבוהה, זה יופיע באלגוריתם שלהם כמי שיש לו תוכן פעיל ולכן כדאי לעקוב אחריו. עם זאת, אתה לא רוצה לפרסם יותר מדי או פחות מדי - אתה גם לא רוצה לפרסם באותה שעה בכל יום או בזמנים שונים בכל יום! ההימור הטוב ביותר שלך הוא איפשהו בין שני הקצוות הללו; נסה לפרסם פעם או פעמיים בשבוע במשך שלושה חודשים ברציפות לפני שתעשה הפסקה של חודש אחד כדי שהחשבון שלך לא יהפוך למראה ספאמי (מה שעלול להקשות על אנשים חדשים שנתקלים בחשבון שלך).

הכל עניין של עקביות, לא רק כמות הפוסטים שלך אלא גם איכות התוכן שלך. אם תפרסם סרטון אחד או שניים בשבוע והם מעולים, זה יקבל יותר עוקבים מאשר מישהו שמוציא סרטון ביום, אבל רק 1/4 מהם טובים או מקוריים מספיק כדי שאנשים יוכלו לצפות בו שוב ושוב. זכור שזה תקף לשני הכיוונים: פרסום יותר מדי יפגע בך! עדיף שאנשים יחזרו מדי פעם כדי שלא יימאס להם לראות הכל בבת אחת (ולהיפך).

אתה צריך להתנסות בסוגים שונים של תוכן עד שמשהו יעבוד בשבילך - אתה אף פעם לא יודע מה יכול להיות פופולרי עד שמישהו ינסה את זה! אל תפחד לנסות משהו חדש; לפעמים דברים מסתדרים טוב מהצפוי!

2. פרסם באופן עקבי

פרסום באופן קבוע הוא דרך טובה לבנות עוקבים. אבל פרסום באופן עקבי הוא אפילו טוב יותר.

אין כללים קשוחים לגבי תדירות הפרסום, אבל אם אתה רוצה להשיג יותר עוקבים באופן אורגני, חשוב שהתוכן שלך יישאר רענן במוחם של אנשים. אם הם לא רואים ממך שום דבר חדש במשך יותר משבועיים בכל פעם, הם ישכחו ממה שגורם להם לעקוב מלכתחילה (ואולי אפילו יפסיקו לעקוב).

3. השתמשו בהאשטאגים אבל אל תגזימו

עכשיו כשאתה יודע איך ליצור סרטון ולהשתמש בהאשטאגים, הגיע הזמן להשיג יותר עוקבים ב-TikTok. השלב הבא הוא שימוש יעיל בהאשטאגים.

Hashtags הם מה שהופך את התוכן שלך לגלוי בתוצאות החיפוש של משתמשים אחרים שעשויים להיות מעוניינים לצפות או לפרסם מחדש את הסרטונים שלך. אתה יכול להשתמש בהאשטאגים לכל סוגי הדברים: שמות של ידוענים, מותגי לבוש ואפילו מילים ספציפיות שמתארות את מה שאתה מנסה לומר בסרטון שלך. עם זאת, זכור לא להגזים מדי! אם אנשים רואים יותר מדי hashtags בפוסט אחד, סביר להניח שהם יתעלמו ממנו כי הם לא רוצים שהפיד שלהם יתמלא בפוסטים ספאמיים כמו זה (לא מגניב).

במקום להשתמש בחמישה hashtags שונים בכל פעם שאנחנו מפרסמים משהו חדש בחשבון ה-TikTok שלנו - שכנראה ייראה בערך כך: #tiktok #followme #funnyvideo #musicvideo #meme - אנו ממליצים להישאר עם שניים או שלושה רלוונטיים בלבד.

4. תהיה עצמך, לא פרודיה על עצמך

כשאנשים צופים ב-TikTok, הם רוצים לראות משהו אחר. הם רוצים לראות אמן שהוא ייחודי ויכול לעשות דברים שאחרים לא יכולים. אז אל תנסה להיות מישהו אחר; במקום זאת, היה עצמך אבל ברמה גבוהה יותר של מדהים מכל אחד אחר בפלטפורמה!

המטרה שלך צריכה להיות ליצור תוכן שגורם לאנשים לחשוב: "וואו! האדם הזה כל כך שונה מכל אחד אחר שאני מכיר." זה יעזור לצופים להתחבר אליך ברמה עמוקה יותר ולגרום להם להרגיש שהם יודעים מי אתה באמת כשהם עוקבים אחר הסרטונים שלך או מגיבים עליהם.

אתה גם צריך להראות פגיעות מסוימת כדי לא רק למשוך יותר עוקבים באופן אורגני אלא גם לשמור אותם מעורבים בחשבונך לאורך זמן - כי אם הם מרגישים שהם יודעים עליך הכל מיד (מה שלא אפשרי), אז לא נשאר להם שום דבר שילמדו עליו בהמשך הדרך כשהדברים מתעכבים בין שני הצדדים המעורבים (כלומר, יוצר לעומת צופה).

5. היו עקביים בלוח הזמנים של הפרסום שלכם

אחד הגורמים החשובים ביותר בהשגת עוקבים ב-TikTok הוא עקביות. אתה רוצה לפרסם באופן קבוע, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי הגדרת לוח זמנים שמתאים לאורח החיים שלך. אם אתה מפרסם פעם ביום ונשאר עם זה, זה נהדר! אבל אם אין לך הרבה זמן בין שיעורים או משמרות עבודה (או כל חובות אחרות), נסה לפזר את הפוסטים שלך לאורך היום במקום לנסות להתאים את כולם לחלון זמן אחד.

במידת האפשר, נסה לפרסם לפחות פעם ב-24 שעות כדי שאנשים ידעו מתי הם יכולים לצפות לתוכן חדש ממך - אבל אם זה לא אפשרי בגלל התחייבויות בית ספר/עבודה/חברתיות וכו', כוון לאנשהו בין ארבע פעמים לכל שבוע (בימים שני עד חמישי) או חמש פעמים בשבוע (שני עד שישי).

6. אל תשחרר יותר מדי סרטונים בבת אחת

אל תציף את הקהל שלך.

אתה לא יכול פשוט לשחרר חבורה של סרטונים בבת אחת ולצפות שאנשים יצפו בכולם בישיבה אחת. העוקבים שלך אולי אפילו לא יודעים כמה סרטונים הוצאת, אז אולי הם אפילו לא יודעים שיש תוכן חדש עבורם לצפייה ב-TikTok!

אם אתה רוצה להצליח ב-TikTok, ודא שכמות התוכן המשוחרר מתאימה לפלטפורמה עצמה - ושקול גם איזה סוג של תוכן מתאים ביותר לקהילה עצמה (עוד על כך בהמשך).

8. הראה שאתה אדם אמיתי, לא רק מישהו שמעלה מדי פעם סרטונים מצחיקים

  • הראה שאתה אדם אמיתי, לא רק מישהו שמעלה סרטונים מצחיקים מדי פעם.

  • תהיה עצמך. אל תנסה להיות מישהו אחר או להתנהג כמו דמות TikTok של מישהו אחר, כי אם אנשים יכולים לדעת שזה לא אותנטי ואמיתי, הם לא יבטחו בך כל כך. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להראות את האישיות שלך בכל סרטון - ואל תפחד לעשות טעויות! זה קורה לכולם (אפילו לסלבס), אז אל תתחבא מזה ואל תעמיד פנים שזה מעולם לא קרה; פשוט תעמוד בזה ותמשיך הלאה בחיים כאילו כלום לא קרה (כי שום דבר לא קרה).

  • הצגת פרצופים יכולה גם לעזור להגביר את שיעורי המעורבות ב-TikTok על ידי הגדלת גורם האותנטיות שלו: הצופים יודעים אחרי מי הם עוקבים כעת במקום שאין להם מושג מי האדם הזה יכול להיות מאחורי המסננים/מסכות האלה; בנוסף לראות פרצופים גורם למשתמשים לעסוק יותר בתוכן כי יש משהו מוכר בלראות מה שנראה כמו אנשים "רגילים" שעושים דברים במקום רק לשמוע קולות בהודעות טקסט או שיחות טלפון בלבד - מה שמוביל אותי ישירות לטיפ הבא שלי...

9. אתה צריך להיות עקבי, אבל גם טוב במה שאתה עושה

TikTok היא פלטפורמה חברתית שמתגמלת את היוצרים הטובים ביותר עם יותר עוקבים ולייקים. אם אינך מפרסם באופן קבוע ויוצר תוכן איכותי, אין זה סביר שאנשים ירצו לעקוב אחר החשבון שלך או ליצור איתו אינטראקציה.

אולי אתה חושב שזה אומר שאתה צריך לבלות את כל היום ב-TikTok ביצירת סרטונים כדי להגדיל את המעקב שלך באופן אורגני - אבל זה לא ממש ריאלי עבור חייהם של רוב האנשים! למעשה, ישנם דברים רבים אחרים שאנו מנסים כל הזמן לאזן: איזון בין עבודה לחיים; יחסים; זמן משפחתי...הרשימה עוד ארוכה! אז איך נוודא שאנחנו עדיין מפרסמים באופן עקבי מספיק מבלי להקריב את חיינו האישיים?

סיכום

אתה לא צריך להיות קומיקאי או זמר מקצועי כדי להשיג עוקבים ב-TikTok. כל עוד אתה עקבי עם הפוסטים שלך, אנשים יתחילו לעקוב אחרי מה שאתה עושה. ואם הם אוהבים את מה שהם רואים, רוב הסיכויים שהם יישארו בסביבה לעוד!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים