אומנות הביוגרפיה המושלמת של אינסטגרם: טיפים למשיכת עוקבים חדשים

זה הביוגרפיה שלך - אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה! אבל רק בגלל שזה בסדר ליהנות עם הביוגרפיה שלך באינסטגרם לא אומר שאתה צריך להתעצל לגבי זה. במקום זאת, השתמש בכמות קטנה זו של נדל"ן כדי לעזור לבנות קשר עם העוקבים שלך על ידי הצגת האישיות והכנות שלך.

 

מבוא

זה הביוגרפיה שלך - אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה! אבל רק בגלל שזה בסדר ליהנות עם הביוגרפיה שלך באינסטגרם לא אומר שאתה צריך להתעצל לגבי זה. במקום זאת, השתמש בכמות קטנה זו של נדל"ן כדי לעזור לבנות קשר עם העוקבים שלך על ידי הצגת האישיות והכנות שלך.

הצג את עצמך

ביוגרפיה טובה היא הזדמנות להציג את עצמך ואת העסק שלך. זו הזדמנות להסביר למה אתה באינסטגרם, איזה סוג של תוכן אתה מפרסם ומה מייחד את החשבון שלך. אל תפרט רק את שמך ותואר העבודה שלך - היה יצירתי! נסה לכתוב שורה מצחיקה המהדהדת אנשים שחולקים תחומי עניין דומים או אפילו פשוט תאר את עצמך במשפט אחד: "אני אובססיבי לכלבים (וחתולים)".

אם אפשר, כלול לפחות האשטאג אחד כדי שאנשים יוכלו למצוא תמונות קשורות כשהם מחפשים נושא ספציפי אחד (כמו #dogs). שמרו על מספר זה סביר; יותר מארבעה האשטאגים נראים ספאמיים ואף אחד לא רוצה לראות אותם!

תקבע את הטון

תסתכל על עדכון האינסטגרם שלך. מה הטון של הביוגרפיה שלך? זה שובב או רציני? האם זה מרגיש כאילו אתה קורא מודעה קופצת למשחת שיניים?

אם נאבקת למצוא את המילים הנכונות לביוגרפיה שלך, ייתכן שהסיבה לכך היא שאין רק דרך אחת לכתוב ביוגרפיה יעילה. למעשה, ישנן דרכים רבות ושונות שעובדות היטב עבור מותגים וסוגים שונים של יוצרי תוכן. אבל לא משנה באיזה סוג של טון תבחר - ובלי קשר אם אנשים באמת יקראו עד הסוף לתוך הביוגרפיה שלך - המטרה שלך תמיד צריכה להיות בהירות: אתה רוצה עוקבים שמעוניינים לעקוב אחרי מה שיש לך כדי לדעת בדיוק לאיזה סוג חוויה הם נרשמים לפני שהם לוחצים על "עקוב" על כל פוסט נתון שלך (או של כל אחד אחר).

היה אישי ושיח

  • היה אישי ושיח.

הביוגרפיה שלך צריכה להיות ידידותית, אישית ו(כמובן) שיחה. זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מסתכלים בפרופיל שלך - אז וודא שהוא משקף את מי שאתה כצלם או אמן! אם מישהו קורא את הביוגרפיה שלך ומרגיש שהוא יכול להתחבר אליך ברמה כלשהי, אז יש סיכוי טוב שהאדם הזה עשוי לעקוב אחרי העבודה שלך.

  • השתמש באימוג'י במתינות - ורק אם רלוונטי למה שנאמר בכיתוב או בפוסט עצמו.

אמוג'י נהדרים להוספת קצת אישיות לביו של אינסטגרם - אבל אל תגזים! אתה לא רוצה שאנשים יחשבו שכל דבר בחיים הוא "מואר" או "פראי". זכור גם שלא כולם משתמשים באימוג'ים; אם מישהו לא יודע מה זה אומר (או אפילו כמה קיימים), אז השימוש בהם עלול להיראות מבלבל ולא מועיל.*

היה ברור לגבי זהות המותג שלך ומה אתה מציע

עליך להשתמש בביוגרפיה שלך באינסטגרם כדי להציג את עצמך ואת המותג שלך. אתה יכול להיות תיאורי או מעורפל ככל שתרצה, אבל חשוב שתגדיר בבירור מי אתה ומה מייחד אותך מעסקים אחרים בענף שלך.

השתמש במרחב זה כדי להסביר אילו שירותים או מוצרים אתה מציע ומדוע הם טובים יותר מאלה של מתחרים (אם כן). כלול גם כל מידע רלוונטי על האופן שבו לקוחות יכולים ליצור איתך קשר - למשל, אם הם רוצים מידע נוסף על איך להזמין מפגש עם הצלם שמאחורי כמה תמונות מדהימות של פסל החירות; כל מה שהם צריכים לעשות זה ללחוץ על "צור איתי קשר" מתחת לביו שלהם!

קראו להישגים שלכם, אבל אל תתנשאו או תהיו מברכים עליהם (אלא אם כן הסיבה לביוגרפיה היא להתרברב)

אתה לא צריך להתפאר בהישגים שלך או לטעון שאתה הכי טוב במה שאתה עושה. אתה עדיין יכול להשמיע את השבחים שלך ולהבהיר שאתה אדם הישגי, אבל יש הבדל בין להיות צנוע ובין לברך את עצמך.

  • היה צנוע: אל תגזים עם השבחים של עצמך או עבודתך; להיות צנוע, גם אם זה מרגיש כאילו כל השאר מתרברבים בביוס שלהם (וכנראה שכן). זה אולי נשמע מנוגד לאינטואיציה, אבל מחקרים מראים שאנשים בעלי ביטחון עצמי מדי נוטים לא רק לבטל עוקבים פוטנציאליים אלא גם להיראות כפחות אמינים מאלה שהם יותר צנועים.[1]

  • אל תהיו שחצנים: במדיה החברתית במיוחד, אנשים מנסים לעתים קרובות מדי - ונתגלים כשחצנים בגלל זה. אם למישהו יש 30,000 עוקבים באינסטגרם והוא כותב משהו כמו "אני כל כך בר מזל שמקבלים שכר עבור העבודה שלי", זה נראה מפונפן במקום הערכה אמיתית למה שהוא עושה.[2]

כלול אימוג'י או שניים בשורות הטקסט הראשונות שלך. לא כל הצופים יוכלו לראות אותם, אז ודא שהמילים הספורות האלה מספיקות כדי להשפיע על מי שלא יכול לראות אותן

אמוטיקונים הם דרך מהנה להביע את עצמך ולהתחבר לקהל שלך. אם אתם מחפשים דרכים להתבלט מהקהל, אימוג'י יכולים לעזור לכם לעשות בדיוק את זה.

כשמגיע הזמן לכתוב את הביוגרפיה שלך, נסה לכלול כמה אימוג'ים בשורות הטקסט הראשונות שלך. לא כל הצופים יוכלו לראות אותם, אז ודאו שהמילים הספורות האלה מספיקות כדי להשפיע על מי שלא יכול לראות אותן (ואל דאגה - כולנו עדיין נבין את העיקר).

שתף קצת אישיות עם תמונה או ציטוט של מישהו אחר שנתן לך השראה לאורך הדרך (או אפילו רק היום!). זו הזדמנות להפגין את חוש ההומור, השנינות והאינטליגנציה שלך מבלי לקדם את עצמך יותר מדי

  • שתף קצת אישיות עם תמונה או ציטוט של מישהו אחר שנתן לך השראה לאורך הדרך (או אפילו רק היום!). זו הזדמנות להפגין את חוש ההומור, השנינות והאינטליגנציה שלך מבלי לקדם את עצמך יותר מדי.

  • בקטע הביוגרפי של פרופיל האינסטגרם שלך, לרוב עדיף לא לכלול מילה בכלל - רק תמונה שמדברת בעד עצמה. זה יכול להיות כל דבר, החל מציטוט מעורר השראה או תמונה מצחיקה שצילמתם עם חברים בסוף השבוע האחרון, תלוי איזה סוג של אווירה אתה רוצה להפיץ שם כאמן/יוצר/וכו'!

סיכום

בסופו של דבר, הכל מסתכם במה שגורם לך להרגיש בנוח. אם הביוגרפיה שלך לא משקפת את מי אתה ומה המותג שלך מייצג, אז זה לא ימשוך עוקבים חדשים או יעסיק את העוקבים הנוכחיים. הדרך הטובה ביותר לגלות מה עובד היא על ידי בדיקת סוגים שונים של ביוס על פלטפורמות שונות עד שאחד נשאר!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים