אסטרטגיות להשגת עוקבים נוספים באינסטגרם

אינסטגרם היא דרך מצוינת להצמיח את העסק שלך, להתחבר ללקוחות ולשתף את הסיפור שלך עם העולם. עם זאת, אם אתה רוצה לשים לב באינסטגרם ולהגדיל קהל של עוקבים מעורבים, חשוב שתפעל לפי כמה שיטות עבודה מומלצות ליצירת תוכן מרתק שמגיע לעוקבים האלה בעדכוני החדשות שלהם. מדריך זה יעבור על השלבים החיוניים להשגת עוקבים נוספים באינסטגרם: מהגדרת הפרופיל שלך כראוי ועד לבחירת מתי ובאיזו תדירות לפרסם תוכן - ועוד כמה פריצות שתוכל להשתמש בהן בכל שלב בדרך!

מבוא

אינסטגרם היא דרך מצוינת להצמיח את העסק שלך, להתחבר ללקוחות ולשתף את הסיפור שלך עם העולם. עם זאת, אם אתה רוצה לשים לב באינסטגרם ולהגדיל קהל של עוקבים מעורבים, חשוב שתפעל לפי כמה שיטות עבודה מומלצות ליצירת תוכן מרתק שמגיע לעוקבים האלה בעדכוני החדשות שלהם. מדריך זה יעבור על השלבים החיוניים להשגת עוקבים באינסטגרם: מהגדרת הפרופיל שלך כראוי ועד לבחירת מתי ובאיזו תדירות לפרסם תוכן - ועוד כמה פריצות שתוכל להשתמש בהן בכל שלב בדרך!

עקוב אחר משפיעני אינסטגרם אחרים בנישה דומה

דרך מצוינת נוספת להשיג יותר עוקבים היא לעקוב אחר משפיענים אחרים באינסטגרם בנישה דומה. על ידי מעקב אחר משתמשים אלה, תוכל לראות אילו סוגי פוסטים הם מפרסמים וללמוד מהם - זה יעזור לך ליצור תוכן טוב יותר בעצמך! אתה יכול גם לעקוב אחר משתמשים שאינם דומים לנישה שלך אבל אולי יתעניינו במה שיש לך להגיד כי הם עשויים לעקוב או להגיב לאחד מהפוסטים שלך בהמשך (מה שעלול להביא לצבור עוקבים נוספים).

השתמש בתוכנה כדי למצוא את ההאשטאגים הטובים ביותר

אם אתם מחפשים דרך למצוא האשטאגים רלוונטיים, Hashtagify הוא כלי נהדר. אפליקציה זו תעזור לכם לגלות את התגים הפופולריים ביותר באינסטגרם ולאחר מכן תאפשר לכם לחפש בהם לפי סדר הפופולריות.

זה יכול להיות מועיל אם אתה מנסה למצוא האשטאג שעדיין לא נעשה בו שימוש מוגזם, אבל הוא לא כל כך מעורפל שאף אחד לא יודע מה המשמעות שלו. לדוגמה:

  • השתמשתי ב-hashtag #dogs כשפרסמתי תמונות של הכלב שלי באינסטגרם כי זה היה תג ברור שאנשים יקשרו לתוכן שלי - וזה עבד! על ידי שימוש באסטרטגיה זו, הצלחתי להגדיל את העוקבים שלי במעל 100 עוקבים תוך שבוע אחד בלבד!

ודא שהפרופיל שלך נראה מקצועי

פרופיל האינסטגרם שלך הוא הדבר הראשון שעוקבים פוטנציאליים רואים, וחשוב לוודא שהחשבון שלך נראה מקצועי. בצע את השלבים הבאים כדי לוודא שהפרופיל שלך הושלם:

  • ודא שיש לך שם משתמש קליט שקל לאנשים לזכור. אתה רוצה אנשים שימצאו אותך באינסטגרם או יחפשו אותך לפי שמם כדי לגלות יותר על מה שאתה עושה ואיך הם יכולים לעבוד עם/לקנות/לתקשר עם העסק שלך. אם מישהו נתקל באחד מהחיפושים האלה ורואה שם משתמש לא שלם או לא מדויק, הוא עשוי לחשוב פעמיים לפני שהוא ממשיך עם זה כי הוא לא יודע אם האדם הזה בכלל קיים! במילים אחרות: פרופילים מלאים = יותר עוקבים!

  • מלא את כל הסעיפים של הקטע "אודות" (הכולל ביוגרפיה) באופן מלא ומדויק עם מידע רלוונטי רק לך - לא אף אחד אחר שחולק את אותו השם הזה! הביוגרפיה שלך צריכה לכלול מילות מפתח הקשורות ספציפית רק לעצמך, כגון: מוצרים שנמכרו; שירותים מוצעים; מיקומים המוגשים; וכו' וכו' וכו'. זה יעזור להגביר את החשיפה כאשר מישהו יחפש את המונחים האלה בהמשך הדרך לאחר שהלך בדרכו שלו למציאת עסקים חדשים כמו שלך באינטרנט באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו קבוצות פייסבוק, שלעתים קרובות מפרטות קבוצות ספציפיות בתוך גיאוגרפיה מסוימת אזורים אז שמור אותם נפרדים מפרופילים אישיים שבהם מתקיימים דיונים כלליים בין חברים ובני משפחה במספר מדינות/מדינות.

כלול כתוביות כדי להסביר את התמונות שלך

כתוביות הן דרך מצוינת להוסיף הקשר והומור לתמונות. הם גם שימושיים להסבר מה קורה בתמונה, מה שיכול להועיל למי שלא דובר את אותה שפה כמוך.

לדוגמה, אם אתה מפרסם תמונה שלך עם כובע מצחיק שגורם לראש שלך להיראות כמו אבוקדו (זה קורה), אתה יכול להשתמש בכתוביות כדי לספר לאנשים למה זה כל כך מצחיק: "אני חובש אבוקדו על הראש שלי כי רציתי לנסות משהו חדש היום."

חקור חשבונות דומים כדי לקבל מושג מה עובד ומה לא

כדאי שתסתכל על התמונות והסרטונים של המתחרים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי עיון בהאשטאגים שלהם, הסתכלות בכתוביות שלהם, או אפילו פשוט חיפוש אחריהם באינסטגרם.

תרצה לראות איזה סוג תוכן הם מפרסמים (תמונות, סרטונים), מתי ובאיזו תדירות הם מפרסמים אותו (יומי/שבועי), וכמה עוקבים יש להם. זה ייתן לך מושג מה עובד עבור חשבונות דומים אחרים מבחינת משיכת עוקבים חדשים

פרסם בשעות אופטימליות ביום, בהתאם לסוג התוכן שאתה מפרסם

  • לדוגמה, אם אתם מפרסמים תמונות של הכלב והחתול שלכם, עדיף לפרסם מתי שאנשים ירצו לראות תמונות של בעלי חיים.

  • אם אתה מפרסם פוסטים על מגמות אופנה או אוכל, עדיף לפרסם מתי שאנשים ירצו לראות דברים מהסוג הזה.

פרסם לעתים קרובות, אך לא לעתים קרובות מדי -- בערך פעם ביום הוא הטוב ביותר עבור רוב החשבונות

למרות שתדירות הפרסום האופטימלית שונה עבור כל חשבון, אנו ממליצים לפרסם פעם ביום. אתה יכול לפרסם יותר מפעם אחת ביום אם תרצה בכך, אך זכור כי פעולה זו עלולה לעצבן את העוקבים שלך ולגרום להם לכבות התראות מחשבונך.

בנוסף לפרסום לעתים קרובות, חשוב גם לפרסם בזמנים שבהם יש סיכוי גבוה שאנשים יראו את הפוסטים שלך: במהלך ימי חול בין 9:00-17:00 (EST) ובסופי שבוע לאחר 17:00 (EST)

מקד למיקומים שבהם קהל היעד שלך גר, וודא שהמיקום שלך מדויק בפרופיל שלך

אתה יכול להשתמש בתכונת המיקום כדי למקד למיקומים שבהם קהל היעד שלך גר ולוודא שהמיקום שלך מדויק בפרופיל שלך. לדוגמה, אם אתה עסק מקומי כמו בית קפה או מסעדה ורוצה יותר עוקבים בעיר ניו יורק, חפש "ניו יורק" בסרגל החיפוש של אינסטגרם. תראה תמונות של אנשים עם כוסות הקפה או האוכל לפניהם (הפופולריים ביותר נמצאים למעלה). לאחר מכן לחץ על אחת מהתמונות הללו ועבור לקטע התגובות שלה. אתה אמור לראות משהו כזה:

@coffeelover12345 תודה! אנחנו מקווים לראותך בקרוב :)

אם האדם הזה מניו יורק, יש סיכוי טוב שגם הוא יהיה מעוניין לבקר בחנות שלך! אם לא... אל תדאג בקשר לזה כי יש הרבה יותר משתמשים בחוץ שגרים במרחק נסיעה מהמקום שבו אתה נמצא, כמו גם קהילות מקוונות מלאות בלקוחות פוטנציאליים שמעולם לא שמעו על איזה שירותים/ מוצרים מציעים בעבר אבל אולי חיפשתם משהו בדיוק כמו שלכם.

השתמש בשילוב של שכבת-על של טקסט וכיתובים עם תגי hashtag בעת פרסום תמונות או סרטונים שהם רק מבוססי טקסט (כמו ממים)

ככל שהתוכן (עם טקסט) מושך יותר, כך הוא ישתפר באינסטגרם! נסה להוסיף שכבות טקסט מרובות אחת מעל השנייה כדי לראות איזו מהן מקבלת יותר מעורבות מעוקבים שלוחצים עליה! נסה גם להשתמש בגופנים בצבעים שונים, הדגשה/קו תחתון, נטוי ו/או הדגשת מילים מסוימות בתוך שכבת-העל של הטקסט שלך מעל תמונה או סרטון!

השתמש בשילוב של שכבת-על של טקסט וכיתובים עם תגי hashtag בעת פרסום תמונות או סרטונים שהם רק מבוססי טקסט (כמו ממים). ככל שהתוכן (עם טקסט) מושך יותר, כך הוא ישתפר באינסטגרם! נסה להוסיף שכבות טקסט מרובות אחת מעל השנייה כדי לראות איזו מהן מקבלת יותר מעורבות מעוקבים שלוחצים עליה! נסה גם להשתמש בגופנים בצבעים שונים, הדגשה/קו תחתון, נטוי ו/או הדגשת מילים מסוימות בתוך שכבת-העל של הטקסט שלך מעל תמונה או סרטון!

סיכום

אנו מקווים שהטיפים האלה יעזרו לך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם! אם יש לך שאלות כלשהן לגבי כל מה שסקרנו כאן, אל תהסס לפנות דרך הווטסאפ או דוא"ל. ואל תשכח: אם אתה רוצה את העזרה שלנו בהגדלת החשבון שלך אפילו מהר יותר ממה שרק יישום אסטרטגיות אלה יכול לעשות, בדוק את שירות שלנו באינסטגרם בכתובת https://topboost.co.il

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים