כוחו של פרסום בפייסבוק: מדריך למתחילים

מודעות פייסבוק הן כלי רב עוצמה לעסקים בכל הגדלים. אבל חברות רבות לא יודעות מאיפה להתחיל עם הפלטפורמה הזו, או איך להגיע לקהל שלהן. במאמר זה נראה לך איך זה עובד וכיצד להתחיל ליצור את מסע הפרסום הראשון שלך.

 

מבוא

מודעות פייסבוק הן כלי רב עוצמה לעסקים בכל הגדלים. אבל חברות רבות לא יודעות מאיפה להתחיל עם הפלטפורמה הזו, או איך להגיע לקהל שלהן. במאמר זה נראה לך איך זה עובד וכיצד להתחיל ליצור את מסע הפרסום הראשון שלך.

צור עמוד פייסבוק

כעת לאחר שהגדרת את מנהל העסקים שלך בפייסבוק ויצרת דף, הגיע הזמן להתחיל להגדיל את הקהל שלך.

לשם כך, נצטרך ליצור כמה מודעות. כדי לעשות זאת, ראשית עלינו ליצור חשבון מודעות בפייסבוק - ויש שתי דרכים לעשות זאת:

  • צור חשבון בקטע מנהל המודעות של הדף הראשי שלך (https://www.facebook.com/ads/manage) או בנייד על ידי הקשה על "מודעות" בצד ימין למטה ולאחר מכן על "צור חשבון מודעה".

  • לחץ על "צור חשבון מודעות חדש" בפינה השמאלית העליונה בכל מסך של מנהל המודעות

-או- לחץ על "צור חשבון מודעות חדש" בפינה השמאלית העליונה בכל מסך של מנהל המודעות

-או- בנייד, הקש על "מודעות" בפינה השמאלית התחתונה ולאחר מכן על "צור חשבון מודעה". מלא את הטופס עם המידע העסקי שלך. אתה יכול להוסיף כרטיס אשראי כדי לשלם עבור מודעות אם אתה מתכנן להוציא יותר מ-$1,000 לחודש.

בחר את המיקוד שלך

כעת, לאחר שיש לך הבנה בסיסית של פרסום בפייסבוק ומה הוא יכול לעשות עבור העסק שלך, הגיע הזמן לבחור את קהל היעד שלך.

תתבקש לבחור בין שתי אפשרויות:

  • Audience Network: אפשרות זו מאפשרת לך למקד לאנשים שעדיין אינם מעריצים של הדף שלך אך עשויים להתעניין במה שיש לך להציע. אם הם עדיין לא מעריצים, הם יראו מודעה שמנחה אותם לעשות לייק לדף שלנו או להתקין את האפליקציה שלנו כדי שיוכלו ללמוד עלינו יותר. אנו ממליצים להשתמש באפשרות זו אם אתה מנסה להגדיל את מספר האנשים שעוקבים אחר העסק שלך בפייסבוק או באינסטגרם - או אם יש קבוצות ספציפיות בתוך אותם קהלים שאינם עוסקים כעת באף אחת מהפלטפורמות (כגון אמהות שחיות בעיר ניו יורק).

  • קהלים מותאמים אישית: אם יש לקוחות קיימים שקיימו אינטראקציה עם מודעות או ביקורים קודמים באתר (לדוגמה), אנו ממליצים להשתמש בשיטת מיקוד זו במקום זאת, משום שהיא מאפשרת לעסקים גמישות רבה יותר ביצירת קשר דרך פלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר."

ליצור מודעה

לאחר שבחרת את המטרה שלך, הגיע הזמן ליצור את המודעה שלך. הצעד הראשון הוא לבחור מי יראה את זה על ידי בחירת קהל. ישנם שלושה סוגים עיקריים של קהלים:

  • רשימת לקוחות (קבוצה של אנשים שכבר רכשו ממך)

  • קהלים דומים (קבוצות של אנשים דומות לאלו שברשימות הלקוחות שלך)

  • קהל מותאם אישית (אנשים שביקרו באתר או באפליקציה שלך)

לצורך הדוגמה הזו, נניח שאנו יוצרים מודעה עבור צווארון גולף שחור חדש. המטרה שלנו היא להגביר את המכירות, ולכן נבחר באפשרות "רכישה". לאחר מכן, נבחר את רשימת הלקוחות שלנו מהתפריט הנפתח ונלחץ על "הוסף".

כתוב את עותק המודעה שלך

עכשיו, לאחר שיש לך מושג טוב מיהו הקהל שלך ומה הוא רוצה, הגיע הזמן לכתוב עותק מודעה.

הדבר הראשון שתצטרך לעשות הוא להמציא כותרת משכנעת. זה צריך להיות קצר ומתוק - זה אמור למשוך את תשומת הלב של הקורא בשניות הראשונות כדי שהם ידעו למה הם נכנסים לפני שהם לוחצים עליו (או גוללים מעבר). תחשוב על זה כמו מגרש מעלית: "זה מה שאני עושה; זו הסיבה שזה חשוב; הנה כמה כסף אנחנו מרוויחים לעשות את זה."

השלב הבא הוא כתיבת פסקת גוף שמתארת בדיוק מדוע ההצעה הזו תועיל להם במונחים ספציפיים. אל תשתמש בשפה מעורפלת כמו "המוצר הזה ישנה את חייך" - פרט בדיוק אילו הטבות יקבל הלקוח מרכישה ממך במקום זאת! אתה יכול גם לכלול מבצעים מיוחדים או הנחות אם רלוונטי גם כאן (כלומר, "25% הנחה עד חצות הלילה").

מודעות פייסבוק יכולות להיות כלים רבי עוצמה

מודעות פייסבוק הן כלי רב עוצמה לקידום העסק, המותג, המוצר והשירות שלך. אם אתה צריך להגביר את המודעות למותג שלך או לייצר לידים למכירות, מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך להשיג את המטרות הללו.

לפייסבוק יש למעלה מ-2 מיליארד משתמשים ואם אינך משתמש בהם לקידום העסק שלך, אז אתה מפסיד הזדמנות ענקית!

אבל תחילת העבודה עם מודעות פייסבוק יכולה להיות קצת מרתיעה. יש כל כך הרבה סוגים שונים של מודעות ואפשרויות לבחירה שזה יכול להרגיש כאילו אתה מאבד את דעתך בניסיון להתחיל. במדריך זה אפרט את כל מה שאתה צריך לדעת על מודעות פייסבוק כדי להתחיל!

סיכום

עכשיו כשאתה יודע איך ליצור מודעת פייסבוק, הגיע הזמן להתחיל! זכרו שהמפתח להצלחה הוא עקביות. אם אתה רוצה שהמודעות שלך יהיו יעילות, עליך לפרסם אותן באופן קבוע ולוודא שהן רלוונטיות לקהל שלך. ככל שאנשים יראו אותם יותר בפיד שלהם, כך גדל הסיכוי שהם יהיו מעורבים במה שיש להם לומר

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים