כוחה של ההוכחה החברתית: כיצד רכישת לייקים של יוטיוב יכולה להגביר את האמינות

הוכחה חברתית היא מונח המתייחס לתופעה של אנשים המשתמשים בפעולות, התנהגויות והחלטות של אחרים על מנת להנחות את מעשיהם.

 

מבוא

הוכחה חברתית היא מונח המתייחס לתופעה של אנשים המשתמשים בפעולות, התנהגויות והחלטות של אחרים על מנת להנחות את מעשיהם.

הוכחה חברתית היא תופעה פסיכולוגית המגבירה או מפחיתה את הרצויות של אובייקט, אדם או קבוצה

הוכחה חברתית היא תופעה פסיכולוגית המגבירה או מפחיתה את הרצויות של אובייקט, אדם או קבוצה. ניתן להדגים זאת באמצעות מספר אמצעים שונים, כולל:

  • המלצות אישיות - כשאתה רואה שמישהו שאתה מכיר וסמך עליו השתמש במוצר או שירות, זה נותן לך יותר ביטחון באיכות שלו. זו אחת הסיבות לכך שלעתים קרובות משלמים לסלבריטאים כדי לאמץ מותגים; הם נתפסים כרשויות בתחומם, ולכן יש להם יותר אמינות מאשר צרכנים רגילים.

  • איכות אינהרנטית - אם משהו נראה טוב מספיק כדי לאכול (או לשתות), אז אנשים יניחו באופן טבעי שגם הוא חייב להיות טעים! זו הסיבה שיצרני מזון מבזבזים כל כך הרבה זמן וכסף בעיצוב גרפיקת אריזה - אתה לא רוצה שהמוצר שלך ייראה כמו זבל בפעם הבאה שמישהו יחליט אם לקנות אותו מהמדף או לא!

  • הוכחה חברתית עובדת טוב במיוחד בשילוב עם טקטיקות שיווק אחרות כמו בדיקות A/B מכיוון ששני הדברים האלה הולכים יד ביד כשמנסים משהו חדש; אם כולם נראים מרוצים ממה שהם עשו (או קנו), אז הסיכויים הם די גבוהים שכל רעיון שצריך בדיקה לא ייצא רע מדי".

- הדבר הטוב ביותר בהוכחה חברתית הוא שזה קל מאוד ליישום: כל מה שאתה צריך לעשות הוא להראות לאנשים מה אחרים עשו. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, החל מהצגת המלצות ותיאורי מקרה באתר האינטרנט שלך ועד הכללת לוגו של לקוחות על האריזה שלך (אם רלוונטי).

למה כדאי לקנות לייקים ביוטיוב

הוכחה חברתית היא תופעה פסיכולוגית המגבירה או מפחיתה את הרצויות של אובייקט, אדם או קבוצה. הוכחות חברתיות ניתן למצוא במקומות רבים: המלצות, ביקורות והמלצות מחברים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. כשאתה מוסיף הוכחה חברתית לנוכחות המקוונת שלך על ידי רכישת לייקים ב-YouTube, זה יגדיל את האמינות שלך ויגדיל את הסיכוי שאנשים יקנו ממך.

כשאתה קונה לייקים של YouTube, אתה למעשה יוצר הוכחה חברתית משלך. זה יעזור להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלך ויוביל ליותר תנועה באתר שלך.

מה היתרונות בקניית לייקים ביוטיוב?

רכישת לייקים ב-YouTube היא דרך בעלות נמוכה להגביר את האמינות שלך ולהפגין את הסמכות שלך. זו גם דרך מצוינת לבנות את הקהל שלך, למשוך יותר עוקבים ולהגדיל את המותג שלך.

איך אני משיג יותר לייקים לסרטונים שלי? -בחר נושא שמעניין אותך ואת הקהל שלך. -וודא שהסרטון שלך מופק היטב, עם איכות שמע טובה. -יש כותרות ותיאורים מרתקים לכל סרטון.

איך להתחיל עם ערוץ YouTube משלך

אם אתה מעוניין להשתמש ב-YouTube כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך, הצעד הראשון הוא ליצור ערוץ משלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר אל [https://www.youtube.com/create]. כשתגיע לשם, מלא את כל המידע הנדרש בטופס ולחץ על "צור ערוץ" בתחתיתו כשתסיים.

לאחר שיצרת ערוץ חדש ונכנסת לחשבון שלך, הגיע הזמן לקצת כיף! יש אינסוף אפשרויות לאיזה סוג של תוכן אפשר להעלות לערוץ YouTube החדש שלך - זה לא חייב להיות קשור ישירות למכירת מוצרים או לקידום מותגים בכלל! לדוגמה:

  • מדריכים על איך להכין משהו (למשל, מתכוני בישול)

  • ביקורות על מוצרים שאנשים עשויים להיות מעוניינים לקנות (למשל, טלפונים סלולריים)

כאשר אתה מוסיף הוכחה חברתית לנוכחות המקוונת שלך, אתה תגדיל את האמינות שלך ותגרום לאנשים לקנות ממך

הוכחה חברתית היא תופעה פסיכולוגית המגבירה או מפחיתה את הרצויות של אובייקט, אדם או קבוצה. זה משמש על ידי עסקים להגדלת מכירות ועל ידי אנשים כדי לשפר את מעמדם החברתי. הוכחה חברתית יכולה לשמש גם אנשים כדי להגביר את האמינות שלהם כך שאנשים יקנו מהם באינטרנט (ולא מקוון).

הוכחה חברתית היא כלי רב עוצמה שיכול לשמש עסקים ואנשים פרטיים כדי להגדיל את המכירות והאמינות המקוונות שלהם. אתה יכול להשתמש בהוכחה חברתית כדי להגדיל את שיעורי ההמרה שלך, לייצר יותר לידים ולשפר את המעמד החברתי שלך.

 

סיכום

הדרך הטובה ביותר להשתמש בהוכחה חברתית היא על ידי הוספתה לנוכחות המקוונת שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי רכישת לייקים, ביקורות ועוקבים ביוטיוב באמזון או באיביי. על ידי כך, תגדיל את האמינות שלך ותגרום לאנשים לקנות ממך.

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים