כיצד להשתמש בטיקטוק אנלטיקס כדי לשפר את ספירת הצפיות שלך

טיקטוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר בכל הזמנים. לאפליקציה יש למעלה ממיליארד משתמשים והיא מדורגת כאפליקציה הפופולרית ביותר בקרב בני נוער בארה"ב על פי נילסן. אם אתה משתמש ב-TikTok, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלך ולפקח עין על מה שעובד עבור הקהל שלך כדי שתוכל לשפר את האסטרטגיה שלך לאורך זמן! זה המקום שבו TikTok Analytics נכנס לתמונה

מבוא

טיקטוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר בכל הזמנים. לאפליקציה יש למעלה ממיליארד משתמשים והיא מדורגת כאפליקציה הפופולרית ביותר בקרב בני נוער בארה"ב על פי נילסן. אם אתה משתמש ב-TikTok, חשוב לעקוב אחר הביצועים שלך ולפקח עין על מה שעובד עבור הקהל שלך כדי שתוכל לשפר את האסטרטגיה שלך לאורך זמן! זה המקום שבו TikTok Analytics נכנס לתמונה: זהו אחד הכלים החזקים ביותר ב-TikTok מכיוון שהוא מאפשר לך לנתח את ביצועי הסרטונים שלך בדרכים שאף רשת חברתית אחרת לא יכולה להציע למשתמשים שלה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על הכלי הזה כדי שתוכל להשתמש בו ביעילות:

לוח המחוונים לניתוח של TikTok הוא אחד הכלים החזקים ביותר באפליקציה

TikTok Analytics הוא אחד הכלים החזקים ביותר באפליקציה. זה מאפשר לך לראות את ביצועי הסרטונים שלך, כולל אילו מהם זוכים להכי הרבה צפיות, זמן צפייה ושיתופים. תוכל גם לראות אילו ימים בשבוע ושעות ביום נוטים להיות פופולריים בקרב הקהל שלך.

האפליקציה גם מספקת לך מידע מפורט על הקהל שלך, כולל מין, טווח גילאים ומיקום. זוהי דרך מצוינת לקבל מושג מי הם הצופים שלך ומה הם אוהבים, כך שתוכל להתאים את הסרטונים שלך בהתאם.

תוכל לראות אילו סרטונים זוכים להכי הרבה צפיות, זמן צפייה ושיתופים

תוכל לראות אילו סרטונים זוכים להכי הרבה צפיות, זמן צפייה ושיתופים. זה יעזור לך להבין איזה תוכן מהדהד עם הקהל שלך, כמו גם לתת תובנות לגבי משך הזמן שהם צופים בכל סרטון.

אתה יכול גם לעקוב אחר כמה אנשים משתפים את הסרטונים שלך על ידי הסתכלות על מספר הפעמים שסרטון שותף בפלטפורמה של TikTok או בפלטפורמות מדיה חברתית אחרת כמו פייסבוק או טוויטר.

TikTok Analytics גם מאפשר לך לראות אילו ימים בשבוע ושעות ביום נוטים להיות פופולריים בקרב הקהל שלך

TikTok Analytics גם מאפשר לך לראות אילו ימים בשבוע ושעות ביום נוטים להיות פופולריים בקרב הקהל שלך. זה יכול לעזור לך להבין מתי עדיף לפרסם תוכן חדש בערוץ שלך, כך שיותר אנשים יראו אותו בשעות שיא הצפייה ובסופי שבוע.

זוהי דרך מצוינת לראות איזה תוכן מהדהד עם הקהל שלך ואילו סרטונים כדאי לשתף. אתה יכול גם לראות כמה אנשים צופים בתוכן הממותג שלך בהשוואה ליוצרי TikTok אחרים. זה ייתן לך מושג איזה סוג של תוכן מניב ביצועים טובים, כמו גם כמה אנשים צופים בו. זוהי דרך מצוינת לראות אם הקהל שלך גדל או מצטמצם, ואם אתה מושך צופים חדשים או פשוט משחזר את אותו הדבר. אנשים שוב ושוב הנתונים שאתה מקבל מ-Google Analytics ו-YouTube Analytics יכולים להיות מאוד שימושיים, אבל הם גם יכולים להיות מכריעים. הכלים האלה מיועדים למומחים שיודעים מה הם עושים, לא למתחילים...

זה יכול לעזור לך להבין מתי עדיף לפרסם תוכן חדש בערוץ שלך

ניתוח טיקטוק יכול גם לעזור לך להבין מתי עדיף לפרסם תוכן חדש בערוץ שלך.

לדוגמה, אם הרבה אנשים צופים בסרטוני TikTok באמצע היום, אבל לא כל כך הרבה בלילה, אז אולי כדאי שתזמן את הסרטונים החדשים שלך לאחר ארוחת הצהריים - כאשר סביר להניח שאנשים יחפשו משהו מהנה ומשעשע.

כשזה מגיע לסרטונים שלך, הכל עניין של תזמון!

TikTok Analytics הוא כלי מדהים שיכול לעזור לך לגלות את הזמנים והימים הטובים ביותר לפרסם את הסרטונים שלך. זה גם יראה לך אילו סוגי תוכן הכי פופולריים בקרב הקהל שלך, כך שתוכל להתאים תוכן עתידי בהתאם.

בואו נתחיל בהסתכלות על איך TikTok Analytics עובד!

TikTok Analytics הוא כלי נהדר לניתוח התוכן שלך, אבל זה יכול להיות קצת מבלבל בהתחלה. בואו נפרק את החלקים השונים של האפליקציה ונראה לכם איך להפיק ממנה את המרב!

השתמש ב-TikTok Analytics כדי לעזור לך לראות מה עובד בשבילך ומה לא ב-TikTok

לוח המחוונים של TikTok Analytics הוא דרך מצוינת לראות מה עובד בשבילך ומה לא. אתה יכול לראות את הפוסטים המובילים בכל קטגוריה נתונה, כמו גם כמה צפיות כל פוסט קיבל לאורך זמן. זה יעזור לך לקבוע מתי הכי טוב לקהל שלך להיות הכי פעיל ב-TikTok, ואילו סוגי תוכן הם מעדיפים כשהם מסתכלים על הפיד שלהם.

  • השתמש בלוח המחוונים של הניתוח כדי לראות מה עובד בשבילך ומה לא: לוח המחוונים לניתוח נותן לך גישה למידע שימושי באמת על האופן שבו אנשים מגיבים לתוכן שלך - וזה כולל לא רק לייקים אלא גם הערות ושיתופים! זה גם יגיד לך דברים כמו מאיפה מגיעות כל הצפיות הללו (גיאוגרפית), באילו מכשירים אנשים משתמשים לרוב בזמן צפייה בסרטונים ב-TikTok (דבר מועיל אם יש באגים עם השמעה), וכו'...

סיכום

לוח המחוונים לניתוח של TikTok הוא אחד הכלים החזקים ביותר באפליקציה. זה מאפשר לך לראות אילו סרטונים מקבלים הכי הרבה צפיות, זמן צפייה ושיתופים. תוכל גם לראות אילו ימים בשבוע ושעות ביום נוטים להיות פופולריים בקרב הקהל שלך - מה שיכול לעזור לך להבין מתי עדיף לפרסם תוכן חדש בערוץ שלך! כשזה מגיע לסרטונים שלך, הכל עניין של תזמון!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים