כיצד להשתמש בקבוצות פייסבוק כדי לבנות קהילה ולהגדיל את המותג שלך

אני עובד עם קבוצות פייסבוק כבר כמה שנים, ועדיין מוצא אותן כאחד הכלים המרגשים ביותר בערכת הכלים השיווקית שלי. למה? מכיוון שהם נותנים לך דרך קלה ליצור אינטראקציה עם המעריצים שלך, לבנות קהילה ולקבל רעיונות מהקהל שלך. רוצה ללמוד איך אתה יכול להשתמש גם בקבוצות פייסבוק? אז תמשיך לקרוא!

מבוא

אני עובד עם קבוצות פייסבוק כבר כמה שנים, ועדיין מוצא אותן כאחד הכלים המרגשים ביותר בערכת הכלים השיווקית שלי. למה? מכיוון שהם נותנים לך דרך קלה ליצור אינטראקציה עם המעריצים שלך, לבנות קהילה ולקבל רעיונות מהקהל שלך. רוצה ללמוד איך אתה יכול להשתמש גם בקבוצות פייסבוק? אז תמשיך לקרוא!

קבוצות פייסבוק נותנות לך יותר זמן לתקשר עם המעריצים שלך

קבוצות פייסבוק הן דרך מצוינת לבנות קהילה.

קבוצות פייסבוק מאפשרות לך ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך בצורה אישית יותר מאשר בדפי פייסבוק, וניתן להשתמש בהן למטרות שירות לקוחות.

קבוצות פייסבוק הן כמו מיני-קהילות שאתה יכול ליצור ולנהל. הם דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם לקוחות, כמו גם הזדמנות לשירות לקוחות. כשאנשים מצטרפים לקבוצת הפייסבוק שלך, הם מצפים לראות תוכן שרלוונטי עבורם, כמו גם לקבל תשובות לכל שאלה שיש להם על העסק שלך.

קבוצות פייסבוק הן מקום נהדר ליצור קהילה

קבוצות פייסבוק הן מקום נהדר לבנות קהילה. עם קבוצות פייסבוק, אתה יכול לתת לקהל שלך קול ולקבל מהם משוב.

אתה יכול גם להשתמש בקבוצות פייסבוק כשדרה לאירוח אירועים חיים או שאלות ותשובות עם המעריצים שלך, מה שנותן לך הזדמנות נוספת לעסוק איתם בזמן אמת.

אתה יכול ליצור קבוצת פייסבוק בחינם ולאחר מכן להשתמש בה כדי: -לשתף חדשות, טיפים וטריקים מהתעשייה עם הקהל שלך (ולקבל את המשוב שלו על זה) - לארח שאלות ותשובות או אירועים בשידור חי (ליצור אירוע בפייסבוק) שאנשים יכולים להשיב לצפייה ישירה בטלפונים או במחשבים שלהם.

קל לעקוב אחר מה אנשים אומרים בקבוצת פייסבוק

קל לנווט בקבוצות פייסבוק, כך שתוכל לעקוב בקלות אחר מה אנשים אומרים.

  • אתה יכול לחפש שיחה על ידי הקלדה בסרגל החיפוש בראש הדף שלך. פשוט הקלד את מילות המפתח שלך, ותוכל לראות את כל השיחות הקשורות למילים אלו.

  • לקבוצות פייסבוק יש גם תכונות של התראות שמאפשרות לך לדעת מתי מישהו פרסם משהו חדש באחת מהקבוצות שלך או אם מישהו עשה לייק לפוסט מחבר אחר בקבוצה שלך.

  • לכל קבוצה יש תיבת דואר נכנס שבה חברים יכולים לשלוח הודעות ישירות ליוצר שלה או למנהלים שלה (האדם שמנהל אותה). אם מישהו שולח אימייל על משהו שקורה באחת מהקבוצות האלה, אז גם כל השאר יראו את זה - בין אם הם היו מעורבים בהודעה הספציפית הזו או לא!

אתה יכול להשתמש בקבוצות פייסבוק כדי לקבל רעיונות מהקהל שלך

קבוצת פייסבוק היא קהילה של אנשים שחולקים עניין או מטרה משותפים, ולרוב יש להם מנחה שמוביל דיונים ומארגן דברים. אם אינך בטוח איזו סוג של קבוצה תהיה הטובה ביותר עבורך ועבור המותג שלך, בדוק כמה דוגמאות מקוונות (יש עשרות מיליונים!) או שאל בסביבה בערוצי מדיה חברתית כמו טוויטר ואינסטגרם כדי לראות אם מישהו יודע על כאלה טובים בנישה שלהם.

ברגע שתמצא אחד שנראה כאילו הוא יכול לעבוד עם המותג שלך, פשוט לחץ על "הצטרף לקבוצה" בפינה השמאלית העליונה של הדף שלו - זה אמור להיראות בערך כך:

תרצה לבחור בחוכמה כאן מכיוון שהצטרפות ליותר מדי קבוצות בבת אחת עלולה להקשות על אנשים בקבוצות אחרות שרוצים גישה לראות את כולן!

קבוצות פייסבוק הן ידידותיות לנייד, מה שאומר שאנשים יכולים להשתתף בדרכים

יתרון חשוב נוסף של קבוצות פייסבוק הוא שהן ידידותיות לנייד. המשמעות היא שאנשים יכולים להשתתף בדרכים, וזה מועיל במיוחד לעסקים שרוצים לתקשר עם העוקבים שלהם כשהם לא בבית או בעבודה.

כדי להשתתף בקבוצת פייסבוק, כל מה שאתה צריך זה הטלפון החכם שלך - ואם יש לך אחד מאותם מכשירי אייפון חדשים ומפוארים עם FaceID או טכנולוגיית זיהוי פנים מפוארת אחרת מובנית, אז אפילו יותר טוב! אתה יכול לגשת לכל מיני אפליקציות מבלי שתצטרך להקליד שום דבר במקלדת הטלפון שלך, כי התוכנה מזהה מי אתה על סמך איך נראות תכונות ייחודיות על הפנים שלך (או משהו כזה).

ברגע שנכנס לדף של קבוצה, היא צריכה להיות אפשרות שנקראת "הצטרף לקבוצה" מעל תמונת השער שלה וטקסט התיאור שבו כתוב "מי אנחנו". לחץ על הכפתור הזה והלא! אתה כעת חלק מהקהילה הזו שבה חברים מפרסמים רעיונות ושואלים שאלות על נושאים הקשורים לשלך; שתף תמונות מאירועים הקשורים גם כן; שאל אחרים שאלות ישירות דרך שרשורי הודעות פרטיות בתוך כל קבוצה... ועוד הרבה יותר!

אם אתה מחפש דרך קלה לבנות קהילה וליצור אינטראקציה עם הקהל שלך, קבוצות פייסבוק עשויות להיות בדיוק הדבר בשבילך!

אם אתה מחפש דרך קלה לבנות קהילה וליצור אינטראקציה עם הקהל שלך, קבוצות פייסבוק עשויות להיות בדיוק הדבר בשבילך!

קבוצות פייסבוק הן מקום נהדר לבנות קהילה. קל להם גם לעקוב אחר מה שאנשים אומרים בקבוצת פייסבוק (אתה יכול אפילו לחפש בכל הפוסטים שנעשו על ידי חברים).

קבוצות פייסבוק מאפשרות למשתמשים לפרסם שאלות או הערות ישירות על הקיר של כל קבוצה אליה הם משתייכים. זה מאפשר למותגים או עסקים המארחים קבוצות משלהם - כמו אלה המפורטות למטה - לקבל רעיונות מהקהל שלהם לגבי איך הם יכולים לשפר את המוצרים או השירותים שלהם כדי לשרת טוב יותר את צורכי הלקוחות.

סיכום

אנו מקווים שמצאת את המדריך הזה לקבוצות פייסבוק מועיל. אנחנו יודעים שהם יכולים להיות כלי נהדר עבור העסק שלך, אבל אנחנו גם רוצים להדגיש שאין פתרון אחד שמתאים לכולם כשזה מגיע לבניית הקהילה שלך. קבוצת הפייסבוק שלך צריכה לשקף את מי שאתה כמותג, אז וודא שכאשר אתה יוצר או מצטרפת לאחד - או אפילו רק מתחיל שיחות בפייסבוק - אתה תזכור מה הגיוני עבור הקהל והמטרות שלך!

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים