כיצד להשתמש בכלי אנליטיקס של אינסטגרם כדי לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך

כיום, למנהלי מדיה חברתית יש גישה לכמות מדהימה של נתונים על העוקבים באינסטגרם שלהם. עם הכלים הנכונים, אתה יכול להשתמש במידע הזה כדי לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך - מה שמוביל בסופו של דבר ללקוחות מרוצים יותר, יותר מכירות ונאמנות למותג. כלי אחד כזה הוא אינסטגרם אנליטיקס, המספק למשתמשים פירוט של כל דבר, החל מדמוגרפיה של עוקבים ועד שיעורי מעורבות בפוסטים. במאמר זה נדבר על איך אתה יכול להשתמש בניתוח הערות באינסטגרם במיוחד כדי לקבל החלטות טובות יותר לגבי אסטרטגיית התוכן שלך בעתיד

 

מבוא

כיום, למנהלי מדיה חברתית יש גישה לכמות מדהימה של נתונים על העוקבים באינסטגרם שלהם. עם הכלים הנכונים, אתה יכול להשתמש במידע הזה כדי לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך - מה שמוביל בסופו של דבר ללקוחות מרוצים יותר, יותר מכירות ונאמנות למותג. כלי אחד כזה הוא אינסטגרם אנליטיקס, המספק למשתמשים פירוט של כל דבר, החל מדמוגרפיה של עוקבים ועד שיעורי מעורבות בפוסטים. במאמר זה נדבר על איך אתה יכול להשתמש בניתוח הערות באינסטגרם במיוחד כדי לקבל החלטות טובות יותר לגבי אסטרטגיית התוכן שלך בעתיד

אינסטגרם אנליטיקס

אינסטגרם אנליטיקס הוא כלי שיכול לעזור לך להבין את העוקבים שלך ומה הם רוצים. זוהי גם דרך מצוינת לעקוב אחר מידת היעילות של אסטרטגיית התוכן שלך, כך שתוכל לבצע התאמות לפי הצורך.

כדי להשתמש באינסטגרם אנליטיקס, עבור ללשונית הגדרות בחלק העליון של דף החשבון שלך. לאחר מכן לחץ על "Analytics" תחת נהל חשבון. זה יעביר אותך לקטע שבו תוכל לראות מידע מפורט על כל הפוסטים בפרופיל שלך (כולל לייקים ותגובות).

כיצד להשתמש בניתוח הערות כדי לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך

ניתוח הערות באינסטגרם הוא דרך מצוינת להבין מה המשתמשים רוצים ואיך הם מרגישים לגבי התוכן שלך. על ידי ניתוח ההערות האלה, אתה יכול גם להבין טוב יותר מה הם עושים עם התמונות שלך, כמו גם את ביצועי המתחרים באינסטגרם.

ככה זה עובד:

  • עבור ללשונית "ניתוח" בתפריט ההגדרות של האפליקציה. לאחר מכן בחר "תגובות". תראה רשימה של כל ההערות על תמונה או סרטון, יחד עם נתונים סטטיסטיים כלליים כמו לייקים וצפיות (אתם ניתן למצוא תחת "צפיות"). אם יש לך שאלות ספציפיות בראש שאתה רוצה לענות עליהן - למשל, "מה אנשים חושבים על המותג שלי?" - תוכל לסנן לפיהן גם כאן!

כשזה מגיע לשימוש בניתוח הערות באינסטגרם, אתה באמת יכול להתחיל לראות את ההשפעה של אסטרטגיית התוכן שלך בפעולה. הנה איך אתה יכול להשתמש בכלים אלה כדי לשפר את האסטרטגיה שלך

כשזה מגיע לשימוש בניתוח הערות באינסטגרם, אתה באמת יכול להתחיל לראות את ההשפעה של אסטרטגיית התוכן שלך בפעולה. כך תוכל להשתמש בכלים האלה כדי לשפר את האסטרטגיה שלך:

  • אתה תדע מה עובד ומה לא. לדוגמה, אם אנשים מגיבים לעתים קרובות יותר על תמונה מאשר על תמונה אחרת, אז אולי זה אומר שהיא איכותית יותר או מושכת יותר. או אולי מישהו שיתף את הפוסט עם החברים שלו וקיבל יותר לייקים בגלל זה! הנקודה היא שמידע זה יעזור להנחות החלטות עתידיות לגבי אילו סוגי פוסטים צריכים לקבל יותר תשומת לב מהמותגים; אם משהו לא עובד כמו שצריך (או בכלל), אז אולי תחשוב פעמיים לפני שתפרסם שוב.

הצעד הראשון הוא להכיר את סוגי התגובות השונים באינסטגרם (קרא עוד על כך כאן). אלו הם שלושת סוגי ההערות העיקריים שכדאי לשים לב אליהם

הצעד הראשון הוא להכיר את סוגי התגובות השונים באינסטגרם (קרא עוד על כך כאן). אלו הם שלושת הסוגים העיקריים של הערות שכדאי לשים לב אליהם:

  • הערת 'אהבתי' - זהו סוג ההערה הנפוץ ביותר, וקל לזהות אותה מכיוון שהיא נראית כמו סמל לב או סמל אגודל למעלה. אלה בדרך כלל חיוביים באופיים ומראים שמישהו נהנה לקרוא את הפוסט שלך או לצפות בסרטון שלך! עם זאת, אם יש הרבה לייקים אבל מעט מאוד תגובות, זה יכול להגיד שלאנשים לא היה שום דבר אחר להגיד על מה ששיתפת (או אולי הם סתם ביישנים). בכל מקרה, הלייקים הנמוכים האלה לא יעזרו לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך... אז בואו נמשיך :)

  • סמל סימן השאלה - זה מציין שאלה ללא מענה מאחד העוקבים שלך באינסטגרם - ומכיוון שאין להם דרך לדעת אם השאילתה שלהם נענתה או לא, אלא אם כן הם גוללים לאורך כל התשובות האלה (מה שאף אחד לא עושה אי פעם) ), זה אומר שטונות על טונות על מיליונים על מיליארדים על גאזילונים על קווינטיליונים על גוגולפלקסים על סקסטיליונים... אופס שוב נסחפתי...

לאחר מכן, ודא שכללי ההערות שלך תואמים למה שהמשתמשים מצפים ורוצים. אם אתה מקבל הרבה הערות כאלה, אז אולי הגיע הזמן לשקול לשנות את הגישה שלך

לאחר מכן, ודא שכללי ההערות שלך תואמים למה שהמשתמשים מצפים ורוצים. אם אתה מקבל הרבה הערות כאלה, אז אולי הגיע הזמן לשקול לשנות את הגישה שלך.

כללי תגובות הם הכללים שקובעים כיצד תגובות יוצגו בפוסטים שלך. לדוגמה, אם מישהו משאיר תגובה על אחת מתמונות האינסטגרם שלי ויש לי את "חוקי הערה" מוגדרים ל"אין תגובות", התגובה הזו לא תופיע בפיד שלי או תופיע בשום דרך מלבד היותה גלויה רק בתוך אפליקציית אינסטגרם עצמה (למשל, כשאני לוחץ על האדם שעזב אותה). עם זאת, אם אשנה את הכלל הזה כך שכל ההערות החדשות יהיו גלויות כברירת מחדל (ולא רק אלה של אנשים שכבר עוקבים אחרי או שאישרתי), אז אותם אנשים יראו את הערותיהם שהוסתרו בעבר מופיעות כתשובות ב- החלק התחתון של כל תמונה - או אפילו גרוע מכך: ייתכן שהם לעולם לא יראו את התגובות האלה כי הן הוסתרו מהעין!

לאחר שהצלחת לזהות את סוגי ההערות הנפוצים ביותר שלך, הגיע הזמן להתחיל לחשוב כיצד כל אחת מהן משפיעה על חווית המשתמש (UX) ומעורבות. זה יכול לעזור להנחות את החלטות האסטרטגיה הבאות שלך, כך שאתה תמיד מספק למשתמשים את מה שהם באמת רוצים מהמותג שלך

לאחר שהצלחת לזהות את סוגי ההערות הנפוצים ביותר שלך, הגיע הזמן להתחיל לחשוב כיצד כל אחת מהן משפיעה על חווית המשתמש (UX) ומעורבות. זה יכול לעזור להנחות את החלטות האסטרטגיה הבאות שלך, כך שאתה תמיד מספק למשתמשים את מה שהם באמת רוצים מהמותג שלך.

  • כיצד משפיעות תגובות תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) על ה-UX?

  • כיצד תגובות UGC משפיעות על המעורבות?

  • איזה סוג של משפיענים מגיבים לפוסטים שלי?

  • האם יש קטעי תוכן בולטים שעלי להדגיש לעתים קרובות יותר בעתיד?

מנהלי מדיה חברתית יכולים גם להשתמש בכלים לניתוח הערות כגון לוח המחוונים המקורי של Loomly לניתוח או Brandwatch Analytics כדי להבין טוב יותר את הרגלי המעורבות של העוקבים שלהם ולגלות משפיענים מובילים ביניהם!

  • מנהלי מדיה חברתית יכולים גם להשתמש בכלים לניתוח הערות כגון לוח המחוונים המקורי של Loomly לניתוח או Brandwatch Analytics כדי להבין טוב יותר את הרגלי המעורבות של העוקבים שלהם ולגלות משפיענים מובילים ביניהם!

  • החלק הכי טוב? אתה לא צריך להיות מתכנת או מדען נתונים כדי להשתמש בכלים האלה; הם מאוד ידידותיים למשתמש, אפילו למתחילים.

סיכום

ההערות שלך באינסטגרם הן אחת הדרכים הטובות ביותר להבין מה העוקבים שלך רוצים מהמותג שלך. על ידי שימוש בכלים לניתוח הערות כמו לוח המחוונים המקורי של Loomly או Brandwatch Analytics, אתה יכול להבין טוב יותר את הרגלי המעורבות שלהם ולגלות משפיענים מובילים ביניהם!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים