התפקיד של לייקים באינסטגרם בשיווק משפיענים: איך זה משפיע על עסקאות ושיתופיי פעולה

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים נכון בינואר 2019. זוהי גם פלטפורמה משמעותית לשיווק משפיענים, ומותגים רבים פונים לאינסטגרם כדי לקדם את המוצרים שלהם. משפיענים עם עוקבים גדולים יכולים לעשות את כל ההבדל בכל מה שקשור להשגת עסקאות מותג ושיתופי פעולה - אבל איך משיגים עוקבים מלכתחילה? ובכן, ישנם מספר דברים שמשפיעים על ספירת העוקבים של אדם באינסטגרם

מבוא

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים נכון בינואר 2019. זוהי גם פלטפורמה משמעותית לשיווק משפיענים, ומותגים רבים פונים לאינסטגרם כדי לקדם את המוצרים שלהם. משפיענים עם עוקבים גדולים יכולים לעשות את כל ההבדל בכל מה שקשור להשגת עסקאות מותג ושיתופי פעולה - אבל איך משיגים עוקבים מלכתחילה? ובכן, ישנם מספר דברים שמשפיעים על ספירת העוקבים של אדם באינסטגרם

לייקים באינסטגרם, בשילוב עם מעורבות וספירת עוקבים, הם שלושה מהמדדים החשובים ביותר בשיווק משפיענים

  • לייקים באינסטגרם הם אינדיקטור טוב למעורבות.

  • אפשר לקנות לייקים, אבל זה לא משהו שאתה רוצה לעשות.

  • לייקים לא תמיד משקפים את איכות התוכן כמו שאתה חושב שהם היו (או בכלל).

עם זאת, חשוב לציין כי לייקים לא תמיד משקפים את איכות התוכן כפי שאתה עשוי לחשוב שהם היו (או בכלל). אפשר לקנות לייקים ולא תמיד משקפים מעורבות בפוסט שלך.

משפיענים עם מספר גבוה של לייקים באינסטגרם נוטים יותר לקבל עסקאות ושיתופי פעולה עם מותגים מאשר לאלה עם פחות לייקים

אולי אתם תוהים, "איך אני יכול להשיג יותר לייקים?" ישנן דרכים רבות לעשות זאת. תוכלו לפרסם תוכן איכותי ולהשתמש בהאשטאגים שיגיעו לקהל היעד שלכם. אתה יכול גם להשתמש במודעות בתשלום באינסטגרם כדי לקדם את הפוסטים שלך ולהגדיל את הנראות שלהם בפיד של אנשים שעוקבים אחריך.

כל עוד למשפיען יש מספר עוקבים גבוה, סביר להניח שהוא יקבל עסקאות מותג או שיתופי פעולה עם מותגים על מנת שאותם מותגים יגיעו לקהל שלהם דרך עמוד המשפיען. כפי שראינו לעיל, אין מספר מוגדר לכמה עוקבים חייבים להיות לפני שנחשב כמשפיע; במקום זאת, זה תלוי במספר גורמים כולל שיעור מעורבות (תדירות המשתמשים מקיימים אינטראקציה עם פוסטים), ספירת העוקבים (המספר הכולל של אנשים שעוקבים)

משתמשי אינסטגרם שיש להם יותר עוקבים נוטים לעקוב אחרי פחות אנשים

משפיעני אינסטגרם נוטים יותר לעקוב אחריך אם יש לך קהל עוקבים גדול. עם זאת, הקשר בין ספירת העוקבים למעורבות חלש הרבה יותר מאשר בטוויטר. מחקר שנערך על ידי Simply Measured מצא שמשתמשי אינסטגרם שיש להם יותר עוקבים נוטים לעקוב אחרי פחות אנשים. זה יכול להיות בגלל שהפלטפורמה לא מראה לנו אחרי כמה אנשים אנחנו עוקבים או בגלל שאנחנו לא רוצים שהפידים שלנו יוצפו בתוכן מחשבונות שאנחנו לא מכירים או לא אכפת לנו מהם.

אם אתה רוצה את תשומת הלב של משפיענים - ואת המעורבות שלו לאחר מכן עם המותג שלך - ייתכן שיהיה צורך שירגיש שהוא חלק ממשהו גדול מהם. אם למישהו יש יותר מ-500 אלף עוקבים אבל עוקב רק אחרי 100 אנשים (או אפילו פחות), זה אומר שיש יותר מ-499 אלף חשבונות אחרים שמתחרים על תשומת הלב שלהם! הם עלולים להיות המום כאשר מנסים להתעדכן בכל מה שקורה בפיד שלהם; לפיכך, ייתכן שהם לא יראו פוסטים חדשים אלא אם כן הם יסתכלו באופן פעיל על כל אלה שעקבו אחריהם לאחרונה - מה שלוקח זמן מיצירת תוכן חדש בעצמם או אינטראקציה ישירה עם תוכן של משתמשים אחרים (כלומר, אהבת תמונות).

מותגים גדולים יותר נוטים לעבוד עם משפיענים שיש להם ספירת עוקבים גבוהה יותר

כפי שאולי ניחשתם, זה אומר שמותגים נוטים יותר לעבוד עם משפיענים שיש להם ספירת עוקבים גבוהה. זה הגיוני, מכיוון שהם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים.

אבל מה זה אומר עבור משפיענים קטנים יותר? אם אתה רק מתחיל באינסטגרם ויש לך רק 1-2,000 עוקבים, האם אתה צריך לוותר על התקווה לקבל אי פעם עסקת מותג או שיתוף פעולה? התשובה היא לא! הרבה משפיענים קטנים יותר עדיין מקבלים אותם - וחלקם אפילו מרוויחים יותר כסף משיתוף פעולה מאשר עמיתיהם הגדולים יותר.

אם אתה רק מתחיל באינסטגרם, אל תוותר! אתה עדיין יכול לקבל עסקאות מותגים ושיתופי פעולה.

קהל עוקבים גדול חשוב להשגת עסקאות מותג ושיתופי פעולה באינסטגרם

קהל עוקבים גדול חשוב להשגת עסקאות מותג ושיתופי פעולה באינסטגרם. לא מדובר רק בקהל המתאים, אלא גם בקהל בגודל הנכון. משפיעים עם פחות עוקבים אולי לא יוכלו להפיק מהשותפות שלהם הרבה כמו מישהו עם יותר עוקבים, שיכול להגיע לקהל רחב יותר וליצור מעורבות רבה יותר.

עסקאות מותג ושיתופי פעולה חשובים לשיווק משפיענים מכיוון שהם עוזרים לך להרחיב את טווח ההגעה שלך על ידי עבודה ישירה עם מותגים שכבר יש להם מיליוני לקוחות משותפים עם שוק היעד שלך (לדוגמה: חובבי איפור). על ידי הצגת מוצרים של חברות אלה בפיד שלך, תוכל להגיע ישירות לקהל שלהם באמצעות קישורים בכיתוב או בתגים - ואנשים אלה עשויים להפוך לעוקבים חדשים!

סיכום

לסיכום, אינסטגרם היא כלי רב עוצמה עבור משפיענים ומותגים כאחד. חשוב לזכור שלייקים באינסטגרם הם רק חלק אחד מהפאזל בכל הנוגע למדידת טווח הגעה וערך פוטנציאלי של משפיע.

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים