העתיד של טוויטר: מגמות ותחזיות למשווקי מדיה חברתית

טוויטר היה בחדשות רבות לאחרונה, ולא הכל חדשות טובות. לאחר שנים של קיפאון, הרשת החברתית איבדה לאחרונה יותר מ-300 מיליון משתמשים והיא נאבקת לצמוח שוב. איך הגענו לכאן? מה הלאה? ומה זה אומר למשווקים? הנה כמה מגמות שאנו מצפים לראות ב-2019 ואילך

מבוא

טוויטר היה בחדשות רבות לאחרונה, ולא הכל חדשות טובות. לאחר שנים של קיפאון, הרשת החברתית איבדה לאחרונה יותר מ-300 מיליון משתמשים והיא נאבקת לצמוח שוב. איך הגענו לכאן? מה הלאה? ומה זה אומר למשווקים? הנה כמה מגמות שאנו מצפים לראות ב-2019 ואילך:

טוויטר היה בחדשות רבות לאחרונה, ולא הכל חדשות טובות

טוויטר היה בחדשות רבות לאחרונה, ולא הכל חדשות טובות. החברה הפסידה 100 מיליון דולר ברבעון שהסתיים במרץ, והיא ממשיכה להיאבק בצמיחת המשתמשים לאחר שנים של צמיחה עומדת. למעשה, טוויטר איבדה 3 מיליון משתמשים חודשיים פעילים (MAUs) באותה תקופה - הרבעון השני ברציפות שבו MAUs ירדו משנה לשנה.

את המאבקים של טוויטר אפשר לייחס לכמה גורמים: חוסר יכולת למשוך משתמשים חדשים; חוסר היכולת שלה לייצר רווחים ממשתמשים קיימים; והקושי שלה לבדל את עצמו מפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

חוסר היכולת של טוויטר למשוך משתמשים חדשים היא בעיה שמטרידה את החברה כבר שנים. הפלטפורמה ספגה ביקורת על חוסר החדשנות שלה, שתרם לחוסר מעורבות של משתמשים. למעשה, טוויטר לא ביצעה שום שינוי מהותי במוצר הליבה שלה מאז 2013 כשהשיקה את Moments - תכונה המאפשרת למשתמשים לאצור תוכן מחשבונות פופולריים אחרים לזרם אחד.

לאחר שנים של קיפאון, הרשת החברתית איבדה לאחרונה יותר מ-300 מיליון משתמשים והיא נאבקת לצמוח שוב

לאחר שנים של קיפאון, בסיס המשתמשים של טוויטר היה שטוח מאז 2016. הרשת החברתית איבדה לאחרונה יותר מ-300 מיליון משתמשים והיא נאבקת לצמוח שוב.

קצב הצמיחה של בסיס המשתמשים של טוויטר נמצא בירידה מאז 2014. הוא ירד הרבה מתחת לזה של רשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם ופייסבוק, שהמשיכו לראות שיעורי צמיחה גבוהים באותה תקופה (ראו תרשים למטה).

צמיחת בסיס המשתמשים של טוויטר הייתה שטוחה מאז 2016. הרשת החברתית איבדה לאחרונה יותר מ-300 מיליון משתמשים והיא נאבקת לצמוח שוב.

איך הגענו לכאן? מה הלאה? ומה זה אומר למשווקים?

טוויטר נאבקת לצמוח, והיא לא לבד. כערוץ שיווקי, טוויטר תמיד נאבקה למצות את מלוא הפוטנציאל שלו. אבל מה זה אומר על משווקי מדיה חברתית?

במאמר זה נסקור כמה מהמגמות שתרמו לאתגרי הצמיחה של טוויטר, נחקור מדוע הם חשובים למשווקים ונדון במה שאתה יכול לעשות בנידון.

טוויטר היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לפרסם עדכונים קצרים מבוססי טקסט הנקראים "ציוצים" ולעקוב אחר ציוצים של משתמשים אחרים. ציוץ יכול להיות באורך של עד 280 תווים. משתמשים יכולים גם לצרף תמונות, קובצי GIF או סרטונים לציוצים שלהם.

הנה כמה מגמות שאנו מצפים לראות ב-2019 ואילך

  • טוויטר תמשיך להיאבק כדי לצמוח. מאז השיא שלה ב-2016, הצמיחה של טוויטר עומדת על קיפאון. בסיס המשתמשים שלה עומד על 328 מיליון משתמשים פעילים חודשיים (MAUs), כאשר משתמשים פעילים יומיים (DAUs) גדלו רק ב-1% ברבעון האחרון בהשוואה לשנה הקודמת - סימן שאנשים כבר לא משתמשים בפלטפורמה באופן פעיל. המחסור במשתמשים חדשים פירושו שטוויטר צריכה להתמקד במונטיזציה של בסיס המשתמשים הנוכחי שלה טוב יותר מאי פעם אם היא רוצה סיכוי לשנות את המגמה הזו או אפילו רק להישאר צף מספיק זמן כדי שפלטפורמה אחרת כמו פייסבוק או אינסטגרם תבוא ותגנוב את שוב קהל!

  • וידאו חי יהפוך לחלק חשוב יותר ויותר מהאסטרטגיה שלך לקראת 2020+. סטרימינג בשידור חי קיים מאז ש-Meerkat עלתה לכותרות לראשונה בשנת 2015, אך עם הזמן פלטפורמות אחרות כמו Periscope הצליחו לשלב תכונות דומות באפליקציות שלהן, מה שהוביל עסקים רבים לחפש במקומות אחרים כשהם מחליטים כיצד להשתמש באסטרטגיות שיווק במדיה חברתית כמו תוכן וידאו יצירה."

הישאר מעודכן לעוד בטוויטר!

הישאר מעודכן לעוד! יש לנו הרבה תוכן שעתיד להיות מועיל לך כמשווק, כולל:

  • כיצד להשתמש במודעות טוויטר כדי להרחיב את העסק שלך

  • איך ליצור את הציוץ המושלם ולהשיג עוקבים במהירות

איך ליצור תוכנית שיווק בפייסבוק שעובדת איך להשיג 100,000 צפיות בסרטוני YouTube שלך ועוד הרבה יותר! יש לנו הרבה תוכן שעתיד להיות מועיל לך כמשווק, כולל:

איך להשתמש במודעות טוויטר כדי להצמיח את העסק שלך איך ליצור את הציוץ המושלם ולהשיג עוקבים מהר איך ליצור תוכנית שיווק בפייסבוק שעובדת

סיכום

בקיצור, טוויטר לא מת. זה עדיין מקום מצוין להתחבר לאנשים ולקבל מידע בזמן אמת. אבל העתיד של טוויטר אינו ברור, וכנראה ייקח זמן עד שנראה איזו צורה היא לובשת בהמשך. דבר אחד אנחנו יכולים לומר בוודאות: משווקים צריכים להתעדכן בטרנדים האלה אם הם רוצים שהציוצים שלהם יראו יותר אנשים.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים