כיצד ליצור תוכן מרתק כדי למשוך יותר עוקבים באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה פנטסטית לבניית המותג שלך, להגביר את המעורבות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ולהתחבר לאנשים בעלי דעות דומות. זה גם מקום מצוין למצוא השראה לתוכן שלך, מה שאומר שאתה יכול לפרסם לעתים קרובות יותר מאי פעם! אבל אם אתם מנסים להבין איך למשוך עוד יותר עוקבים באינסטגרם, זה עשוי להיות מפתה פשוט לשבת ולחכות עד שהם יופיעו באופן אורגני. עם זאת, אין צורך בכך - אתה באמת יכול לנקוט בצעדים מעשיים שיעזרו להגדיל את העוקבים שלך באופן מיידי (או לפחות להקל). להלן שישה טיפים שיעזרו לך להתחיל

מבוא

אינסטגרם היא פלטפורמה פנטסטית לבניית המותג שלך, להגביר את המעורבות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ולהתחבר לאנשים בעלי דעות דומות. זה גם מקום מצוין למצוא השראה לתוכן שלך, מה שאומר שאתה יכול לפרסם לעתים קרובות יותר מאי פעם! אבל אם אתם מנסים להבין איך למשוך עוד יותר עוקבים באינסטגרם, זה עשוי להיות מפתה פשוט לשבת ולחכות עד שהם יופיעו באופן אורגני. עם זאת, אין צורך בכך - אתה באמת יכול לנקוט בצעדים מעשיים שיעזרו להגדיל את העוקבים שלך באופן מיידי (או לפחות להקל). להלן שישה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

השתמש בביוגרפיה שלך באינסטגרם כדי להדריך עוקבים לערוצי המדיה החברתית האחרים שלך

כשאתה יוצר ביוגרפיה באינסטגרם, אל תפרט רק את הידית שלך ואת מספר העוקבים שיש לך. במקום זאת, השתמש במרחב כדי לספר לאנשים על חשבונות מדיה חברתית אחרים שהם יכולים לעקוב אחריך בהם ולכלול קישורים לחשבונות אלה.

זוהי דרך מצוינת להפנות עוקבים שמעוניינים לראות יותר תוכן ממך במקום אחר באינטרנט (לדוגמה, אם הם אוהבים את מה שהם רואים באינסטגרם) אבל עדיין לא מוכנים להתחייבות מלאה - וזה גם דרך קלה למעריצים חדשים שמגלים את החשבון שלך דרך אינסטגרם לגלות יותר על מי אתה מחוץ לפלטפורמה הזו. המפתח כאן הוא עקביות: ודא שכל אחד מפרופילי המדיה החברתית שלך משתמש במיתוג עקבי בכל הפלטפורמות!

פרסם תוכן שחשוב לך ולמותג שלך

כשזה מגיע לאינסטגרם, אני חושב שחשוב לזכור שהאנשים שעוקבים אחריך נמצאים שם כי הם רוצים לראות מה קורה בחיים שלך. הם רוצים הצצה לעולם שלך ולכל היבטיו, כולל מה שמרכיב את שגרת היום יום שלך. אז כשאתה יוצר תמונה או סרטון, שאל את עצמך: האם זה משהו שהייתי מפרסם אם מישהו אחר יצלם את התמונה הזו? אם לא, אז למה אני מפרסם את זה?

העוקבים שלך צריכים להרגיש שהם יודעים יותר על מי אתה אחרי שראו כל פוסט בפיד שלהם - לא רק דברים ברמת פני השטח אלא גם לאן הכסף שלהם הולך כשהם תומכים בעסקים קטנים כמו שלך!

צור קשר עם משפיענים ומותגים אחרים במרחב

מעורבות עם משפיענים ומותגים אחרים במרחב שלך היא אחת הדרכים הטובות ביותר להצמיח את קהילת האינסטגרם שלך. הנה כמה טיפים מהירים:

  • תייגו אותם בפוסטים שלכם. אם אתה מפרסם על משהו שעשוי לעניין משפיען או מותג אחר, תייגו אותם בכיתוב או השתמשו בהאשטאג שלהם כדי שיראו אותו!

  • הגיבו לפוסטים שלהם (ותעשו להם לייק). זוהי דרך מצוינת ליצור קשר מבלי להיות דוחף או מוכר - אתה יכול להשאיר תגובה פשוטה כמו "אני אוהב את זה!" או "עבודה נהדרת!" מה שמראה הערכה למה שהם פרסמו ובמקביל מודיע להם שאתה קיים אם הם רוצים מידע נוסף על מה שאתה עושה.

  • שלח להם הודעות ישירות לשאול אם הם יהיו מעוניינים לשתף פעולה במשהו ביחד (או סתם לקבל קפה מתישהו). אתה אף פעם לא יודע עד שאתה שואל!

בדוק מה עובד עבור חשבונות אחרים הדומים לשלך

לפני שתתחיל ליצור תוכן משלך, חשוב להסתכל מה עובד עבור חשבונות אחרים הדומים לשלך. כדי לעשות זאת, עיין בחשבונות שלדעתך דומים לשלך והשווה את גודל הקהל שלהם לשלך. לאחר מכן, השווה את רמות המעורבות שלך עם שלהם - כמה תגובות הם מקבלים? כמה לייקים? אינסטגרם עוסקת במעורבות אז אם אתה רוצה יותר עוקבים ותוצאות טובות יותר מהפוסטים שלך (ומי לא?), אז זה צעד חשוב!

הבא: ראה איזה סוג של תוכן חשבונות דומים אלה מפרסמים באינסטגרם ובאיזו תדירות הם מפרסמים אותו. האם יש להם טיפים או טריקים להשגת עוד לייקים/תגובות/שיתופים? אולי תופתעו!

תייגו משפיענים, מותגים ואנשים בפוסטים שלכם ככל האפשר

אינסטגרם היא רשת חברתית, וכמו כל רשת חברתית אחרת, הכל עניין של חיבור.

זה לא מספיק פשוט לפרסם תוכן מעולה; אתה צריך להתחבר לעוקבים שלך על ידי תיוג אותם בפוסטים שלך ככל האפשר. זה יעזור לך להגיע לקהל רחב יותר, להשיג יותר עוקבים ולצבור יותר לייקים על כל פוסט.

בנוסף לתיוג משפיענים ומותגים שעשויים להתעניין במה שיש לך להגיד (ולכן לשתף אותו), תייגו אנשים שאולי ירצו לעקוב אחר משהו שהם רואים באחד מהפוסטים שלכם - זה יכול להיות מישהו שמחפש עצה או מישהו שרוצה מידע נוסף על משהו שמעניין אותו!

השתמש באימוג'י במידת האפשר!

אחת הדרכים הקלות ביותר להוסיף אישיות לפוסטים שלך באינסטגרם היא באמצעות אימוג'י. אמוג'י הם דרך מצוינת לבטא את עצמך, והם יכולים להפוך את הפוסטים שלך למושכים יותר מבחינה ויזואלית על ידי הוספת צבע, מרקם ופרטים. הם גם שימושיים להענקת מגע אישי לפוסטים שלך כאשר אינך מוצא מילים שעושות צדק עם מה שאתה מנסה לומר!

אם אתם הולכים על מראה מרתק באינסטגרם (ומי לא?), שקול להשתמש באימוג'י במקום כמה האשטאגים מבוססי טקסט או לפחות בשילוב איתם אם אפשר. זה ייתן לקהל שלך משהו נוסף מלבד עוד האשטאג גנרי - משהו קטן נוסף שמראה לאנשים עד כמה החיים שלהם מדהימים מבלי שהם יגידו זאת בעצמם!

אתה יכול למשוך עוקבים חדשים באינסטגרם על ידי יצירת תוכן מרתק שאנשים אוהבים, לקדם אותו היטב ולהיות פעיל בפלטפורמה

אתה יכול למשוך עוקבים באינסטגרם על ידי יצירת תוכן מרתק שאנשים אוהבים, לקדם אותו היטב ולהיות פעיל בפלטפורמה.

  • השתמש באסטרטגיית האשטאג עקבית: זהו אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשים לב בנישה שלך! שימוש בהאשטאגים רלוונטיים יעזור לך למצוא משתמשים רלוונטיים יותר לעסוק בהם, כמו גם להופיע בחיפושים אחר מונחים אלה.

  • צור קול וטון ייחודיים: חשוב שלמותג שלך יהיה קול משלו כדי שאנשים ידעו למה לצפות כשהם נתקלים במשהו ממך. אם מישהו רואה "ממומן" ליד תמונה או סרטון שפורסמו על ידי חשבון אחר (גם אם אין כסף אמיתי מעורב), סביר להניח שהוא שולם על ידי מישהו אחר שאינו שותף לערכים שלו-- ואולי אפילו לא יטרח להסתכל על שום דבר אחר מאותו אדם או חברה לעולם!

סיכום

אנו מקווים שהמאמר הזה נתן לך כמה רעיונות כיצד ליצור תוכן מרתק שימשוך יותר עוקבים באינסטגרם. אם שום דבר אחר, אנו מקווים שזה הזכיר לך שהדרך הטובה ביותר להגדיל את החשבון שלך היא על ידי פרסום תמונות וסרטונים מעולים שחשוב לאנשים. זה אולי נראה כאילו יש הרבה דברים אחרים במשחק כשמנסים להגדיל קהל בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק, אבל בסופו של יום הכל מסתכם ביצירת משהו שאנשים רוצים לעסוק בו - ואז לקדם אותו היטב!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים