החשיבות של האשטאגס בגדילת העוקבים שלך באינסטגרם

אם אינך משתמש בהאשטאגים, אתה מפספס הזדמנות ענקית להגדיל את העוקבים באינסטגרם. Hashtags הם דרך מצוינת להתחבר לקהלים חדשים ולקבל יותר לייקים ותגובות מהעוקבים. אבל איך בדיוק פועלים האשטאגים ומה הופך אותם לכל כך חשובים לשיווק באינסטגרם? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על האופן שבו האשטאגים יכולים לעזור להגדיל את החשבון שלך:

מבוא

אם אינך משתמש בהאשטאגים, אתה מפספס הזדמנות ענקית להגדיל את העוקבים באינסטגרם. Hashtags הם דרך מצוינת להתחבר לקהלים חדשים ולקבל יותר לייקים ותגובות מהעוקבים. אבל איך בדיוק פועלים האשטאגים ומה הופך אותם לכל כך חשובים לשיווק באינסטגרם? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על האופן שבו האשטאגים יכולים לעזור להגדיל את החשבון שלך:

Hashtags הם המפתח להגעה לקהלים חדשים באינסטגרם

Hashtags הם כלי חיוני לכל משתמש אינסטגרם. משתמשים בהאזגים כדי לחבר אותך עם אנשים חדשים, והם גם דרך מצוינת למצוא תוכן שאולי לא היית נתקל בו אחרת.

Hashtags עוזרים לך להגיע לקהלים חדשים בכך שהם מאפשרים לך לשתף את הפוסטים שלך עם יותר אנשים מאשר רק עם אלה שעוקבים ישירות אחרי החשבון שלך. אם מישהו מחפש hashtag בפיד שלו, הוא יראה את כל הפוסטים שתויגו עם האשטג האמור בנוסף לתוכן אחר הקשור או לא קשור (למשל, מודעות). זה אומר שאם מישהו רואה את התמונה שלך מעדכון של משתמש אחר ורוצה מידע נוסף על מה זה היה, הוא יכול ללחוץ על שם המשתמש שלך ולעבור ישר לפרופיל שלך, שם עשויים להיות עוד תמונות או סרטונים על כל נושא שעורר את העניין שלו בהתחלה!

אותו דבר לגבי מציאת עוקבים חדשים: האשטאגים מקלים על זה מכיוון שמשתמשים יכולים לחפש באלפי אלפי פוסטים בכל יום ומחפשים ספציפית מילות מפתח/ביטויים מסוימים, אשר לאחר מכן יביאו רק תוצאות רלוונטיות במקום שהכל יוצג בבת אחת כמו שעדכונים רגילים עושים. בדרך כלל יופיע כאשר גוללים מטה עמודים על גבי עמודים

שקול את הנישה והקהל שלך לפני הוספת hashtags לפוסטים

שימושי Hashtags לקטגוריות תוכן, מה שמקל על המשתמשים למצוא את סוג התוכן הספציפי שהם מחפשים. לדוגמה, אם פרסמת תמונה של הכלב שלך ורצית שאנשים שאוהבים כלבים יראו אותה, אז שימוש בתגי hashtags כמו #dogs או #puppies יהיה מועיל מה שאלו תגים פופולריים המשמשים אנשים שאוהבים בעלי חיים. אתה יכול גם להשתמש בהאשטאגים המבוססים על מיקום או כל נושא אחר שרלונטי לפוסט שלך.

Hashtags יכולים גם לעזור להגביר את המעורבות וההגעה על ידי הגדלת החשיפה בעמוד Explore של אינסטגרם (המציג פוסטים פופולריים). אם מישהו יחפש באחד מהתגים האלה בסרגל חיפוש של האפליקציה או ילחץ דרך Explore, הוא יראה את כל הפוסטים הקשורים מתחת לכל האשטאג בסדר כרונולוגי - והשלך יכול להיות ביניהם!

בבחירת האשטאגים, הקפידו להוסיף כאלה שרלוונטיים לפוסט שלכם ולא רק גנריים

בבחירת האשטאגים, הקפידו להוסיף כאלה שרלוונטיים לפוסט שלכם ולא רק גנריים. לדוגמה, אם אתה מפרסם סרטון של הכלב שלך משחק בכדור, עדיף להשתמש בהאשטאג #dogsofinstagram מאשר #dogsareawesome. זה יעזור להבטיח שאנשים שרוצים לראות תמונות של כלבים יוכלו למצוא אותן בקלות באינסטגרם!

אתה גם רוצה לוודא שההאשטגים שלך ממוקדים לקהל שיעריך אותם - אז אל תשתמש ביותר מדי (או בכל) לא רלוונטיים.

ישנם כמה כללים בסיסיים למתי עליך להשתמש בהאשטאגים אך חשוב לזכור שאתה תמיד צריך להיות אותנטי ויצירתי איתם

כשזה מגיע להאשטאג, יש כמה כללים בסיסיים שכדאי לך לעקוב אחריהם אבל חשוב לזכור שאתה תמיד צריך להיות אותנטי ויצירתי איתם.

  • היו יצירתיים: ניתן להשתמש בהתאגידים במגוון דרכים אז אל תפחד להיות יצירתי! לדוגמה, אם אתה מפרסם תמונה של הכלב שלך אז נסה להוסיף את ההאשטאג #dogsofinstagram או אולי אפילו משהו ספציפי יותר כמו #mydogisthebestdogever כי היא באמת כזו! תרצו להשתמש בהאשטאגים שרלוונטיים לפוסט שלכם כדי שאנשים שאוהבים כלבים יראו את התמונה הזו ואולי אפילו יעקבו אחריכם גם במסע שלכם באינסטגרם!

  • היו אותנטיים: אל תזרקו מילים אקראיות יחד לבלגן אחד גדול כי אף אחד לא יידע מה הם מתכוונים או מאיפה המילים הללו הגיעו (ותאמינו לי כשאני אומר שאף אחד לא רוצה שהשם שלו קשור למשהו כזה). במקום זאת חשבו על מה הגיוני בתוך ההקשר; שם המשתמש שלי מתאים כאן? האם הביטוי הזה יעזור לי להתבלט מחשבונות אחרים על ידי הצגת האישיות/טון הקול שלי? אם כן, המשך והוסף את הדברים האלה לפוסטים היכן שמתאים אבל זכור לא יותר מדי כי אחרת אנשים עלולים להתבלבל לגבי מה בדיוק השתבש כאן...

ל-hashtags יכולים להיות השפעות שליליות רבות על החשבון שלך אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה, אז היזהר אם אינך בטוח כיצד הם פועלים

בעוד ש-hashtags יכולים לשמש כדי לקדם את התוכן שלך ולהתחבר למשתמשים אחרים, הם יכולים גם להשפיע לרעה על חשבונך אם נעשה בהם שימוש לא נכון.

אם אינך בטוח כיצד תגי האשטאג עובדים, או אפילו מה הם, הנה מידע שיעזור לך להתחיל:

  • Hashtags הם מילים או ביטויים שלפניהם סמל ה-hash (#). הם עוזרים לסווג פוסטים כדי שאנשים יוכלו למצוא אותם בקלות רבה יותר. לדוגמה: #האשטיגינג זה כיף!

  • כאשר מישהו מחפש hashtag בסרגל החיפוש של אינסטגרם, התוצאות שלו יכללו את כל התמונות שהתיוג הזה מוחל עליו. זה מאפשר לאנשים שרוצים לראות מה אחרים מפרסמים על נושא מסוים - או שמעוניינים למצוא חשבונות חדשים - לעשות זאת בקלות מבלי לגלול בין אינספור תמונות בחיפוש ידני אחר מילות מפתח הקשורות מהקשרן ללא כל סוג של הדרכה באשר לרלוונטיות

השתמש בהאשטאג בחוכמה כדי להגדיל את המעקב שלך

Hashtags הם דרך מצוינת לגרום לאנשים חדשים לראות את התוכן שלך ולעזור לך לבנות קהילה סביב המותג שלך. Hashtags יכולים גם לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולמצוא משפיענים אחרים בנישה שלך.

Hashtags משמשים כדרך למשתמשי אינסטגרם לחפש נושאים או נושאים ספציפיים על סמך תחומי העניין והמיקום שלהם, לכן חשוב לא רק שתשתמש בהאשטאגים רלוונטיים אלא גם שימוקמו בתחילת כל כותרת פוסט (הראשון). דבר שאנשים רואים כשהם פותחים תמונה), במקום קבורים בקצה שבו אף אחד לא יראה אותם!

אם יש משהו ספציפי במה שאתה מפרסם שגורם לזה להתבלט מאחרים כמו זה (לדוגמה: אם זה מצחיק, מגניב או חמוד), וודא שזה כלול גם בכיתוב שלך וגם בתוך כל האשטאג הרלוונטי המשמש בכל המדיה החברתית פלטפורמות כמו Facebook Messenger צ'אטבוטים/בוטים/אפליקציות צ'אט וכו'."

סיכום

כפי שאתה יכול לראות, האשטאגים הם כלי רב עוצמה להגדלת העוקבים שלך באינסטגרם. הם מאפשרים לך להגיע לקהלים חדשים ולהתחבר לאנשים שחולקים תחומי עניין דומים. אבל רק זכור ששימוש לא נכון בהם עלול לגרום להשפעות שליליות על החשבון שלך, אז וודא שלפני הוספת האשטאגים לפוסטים הם רלוונטיים ומשתלבים היטב בהקשר של מה שאתה מפרסם עליו!

 

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים