הכוח של שיווק משפיענים בטיקטוק: טיפים ואסטרטגיות להגברת הלייקים

אם אתה מעוניין להגדיל את טווח ההגעה של המותג שלך, שקול להשתמש בשיווק משפיעני TikTok. משפיענים מסוגלים ליצור תוכן שנותן השראה לעוקבים שלהם לעסוק במותגים ומוצרים. בפוסט זה בבלוג, נתאר מדוע שיווק משפיעני TikTok הוא דרך מצוינת להגביר את המעורבות במדיה החברתית

 

מבוא

אם אתה מעוניין להגדיל את טווח ההגעה של המותג שלך, שקול להשתמש בשיווק משפיעני TikTok. משפיענים מסוגלים ליצור תוכן שנותן השראה לעוקבים שלהם לעסוק במותגים ומוצרים. בפוסט זה בבלוג, נתאר מדוע שיווק משפיעני TikTok הוא דרך מצוינת להגביר את המעורבות במדיה החברתית

 

מהו שיווק משפיעני TikTok?

בשיווק משפיענים, מותגים משתפים פעולה עם משפיעני מדיה חברתית כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. משפיענים הם אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול בפלטפורמות מדיה חברתית כמו TikTok ואינסטגרם. הם יכולים להיות מפורסמים או אנשים רגילים שבנו מותג משלהם על ידי פרסום קבוע בפלטפורמות הללו.

שיווק משפיעים הוא דרך להגיע לקהל מסוים ולבנות מודעות למותג מבלי להוציא כסף על פרסומות מסורתיות (כמו פרסומות בטלוויזיה). זוהי גם דרך מצוינת עבור משווקים לנצל את הכוח של המלצות מפה לאוזן מחברים - משהו שכולנו סומכים עליו יותר מכל דבר אחר בעת קבלת החלטות קנייה!

תעשיית שיווק המשפיענים צומחת במהירות. למעשה, על פי סקר של נילסן, יותר מ-80% מהמשווקים השתמשו בשיווק משפיענים ב-2018 ומתכננים לעשות זאת שוב ב-2019.

 

איך למצוא את המשפיענים הנכונים

לאחר שהחלטת להשתמש בשיווק משפיעני טיקטוק, השלב הבא הוא למצוא את האדם המתאים לקמפיין שלך. יש לזכור שלושה דברים עיקריים בבחירת משפיען:

מספר העוקבים שיש להם. יותר עוקבים פירושו יותר אנשים שיכולים לראות את הפוסט של המותג שלך בפיד שלהם ולהתעניין במה שיש לו להציע.

יכולות התאמת הקהל של החשבון שלהם (או לפחות קהל דומה). זה יעזור להבטיח שמי שרואים את הפוסט שלך באמת ירצה את מה שאתה מציע - ולהיפך! אם מישהו שעוקב אחרי חשבון על אופנה מגלה שהוא אוהב בתי קפה ולא מותגי בגדי מעצבים, אז אין טעם לפרסם על הקיר שלו פוסטים על הדברים האלה (ולהיפך).

כמות הפעילות בכל ערוץ המשמשת את הפרט(ים) האמורים (למשל, סרטוני YouTube המתפרסמים לעתים קרובות לעומת פעם אחת בכמה חודשים בלבד). זה מראה עד כמה הם מעורבים עם חברי הקהילה שלהם כך שכל תוכן שנוצר יחד לא ייפול כי לאף אחד לא אכפת מספיק מהיצע המוצרים/שירותים/וכו' של אף אחד מהצדדים

 

איך לגייס את המשפיענים הנכונים

גיוס המשפיענים הנכונים הוא אחד השלבים החשובים ביותר בבניית קמפיין מוצלח. כדי לעזור לך לעשות את זה נכון, הנה כמה טיפים:

  • הגדירו את המטרות והיעדים שלכם. אתה צריך שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה להשיג לפני שאתה מגייס את המשפיעים שלך. האם אתה רוצה יותר עוקבים, או שאתה צריך להגדיל את המכירות? האם מתקרב אירוע שידרוש הרבה קידום? חשוב להגדיר יעדים ברורים, כך שכאשר מגיע זמן מדידת התוצאות, הכל הגיוני וניתן יהיה לעקוב בקלות.

  • בחר את הפלטפורמה המתאימה להגעה למועמדים פוטנציאליים בהתבסס על גודל הקהל ורמת המעורבות שלהם בתוכן שלהם (עוד על כך בהמשך). לדוגמה, אם למישהו יש יותר מ-500,000 עוקבים אבל מקבל רק 50 לייקים לכל פוסט באינסטגרם לעומת 100,000 עוקבים עם ממוצע של 300+ לייקים לפוסט, סביר להניח שהוא מתאים יותר לקידום סחורה ולא למודעות למותג מכיוון שכבר יש לו מספיק חשיפה בערוצים אחרים כגון כמו סרטוני YouTube או פוסטים בבלוג שבהם הם מדברים על המוצרים האהובים עליהם במקום

 

רק לפרסם עליהם.

איך להשיג תוצאות טובות יותר באמצעות המשפיענים שלך

כדי להשיג תוצאות טובות יותר, תצטרך לוודא שיש לך אסטרטגיה ברורה. משמעות הדבר היא זיהוי המשפיענים הנכונים ויצירת קמפיין שיהדהד עם הקהל שלך.

יש שלושה דברים שאתה יכול לעשות:

  • ודא שהמשפיעים שלך מתקשרים עם הקהל שלהם על ידי בדיקת הפרופילים שלהם ותראה אילו סוגי פוסטים הם מפרסמים. אם הם לא מספיק מעורבים, שקול למצוא חדשים פעילים יותר ב-TikTok או בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית שבהן קל להם להתחבר ליותר אנשים שעוקבים אחריהם שם (ואולי יעניין לראות איזה סוג של תוכן הם מפרסמים ).

  • צור קריאה לפעולה יעילה (CTA) כך שכאשר משתמשים לוחצים על קישורים בפוסטים מחשבונות אלה, הם בסופו של דבר מבקרים בכל עמודי יעד שאתה רוצה שגם הם יעברו - בין אם זה ערוץ אחר בתוך TikTok עצמו או אתר אחר מחוץ לו בכלל (כמו שלך!). בדרך זו, כאשר משתמשים ילחצו מפוסט של חשבון אחד לפוסט של חשבון אחר - או אפילו חזרה שוב לאחר צפייה בסרטונים מסוימים - הם לא יאבדו עניין באמצע הדרך מכיוון שהכל זורם בצורה חלקה ללא הפסקות בדרך.*

 

שיווק משפיעני TikTok יכול להיות יעיל יותר מפלטפורמות מסורתיות עבור מותגים רבים

משפיעני TikTok נמצאים בכל מקום.

המדיה החברתית סיפקה פלטפורמה לאנשים לחלוק את דעותיהם, דעותיהם וחוויותיהם עם העולם. מפייסבוק ועד טוויטר ואינסטגרם, משפיעני מדיה חברתית נמצאים בכל מקום. הם בנו עוקבים עצומים על ידי שיתוף תוכן המהדהד עם הקהל שלהם ולעתים קרובות מוכרים מוצרים באמצעות פוסטים ממומנים בערוצים או באתרים שלהם.

עם זאת, TikTok גדל בפופולריות בקצב חסר תקדים מאז השקתו ב-2017 - כעת מתגאה בלמעלה מ-400 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם - מה שהופך אותה לאחת האפליקציות הצומחות ביותר בהיסטוריה! האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים (או "TikToks") אשר לאחר מכן ניתן לשתף אותם על פני פלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו אינסטגרם או טוויטר אם ירצו על ידי היוצרים; מה שמאפשר גישה נוחה למותגים המחפשים דרכים חדשות ליצירת קשר עם לקוחות באמצעות קמפיינים שיווקיים משפיענים מבלי שיש להם ניסיון בשימוש בסוגים אלה לפני כן, כי כל מה שהם צריכים לעשות הוא למצוא מישהו שכבר יש לו עוקבים בפלטפורמות הללו במקום להתחיל מאפס בעצמם

 

מפייסבוק ועד טוויטר ואינסטגרם, משפיעני מדיה חברתית נמצאים בכל מקום

משפיעני מדיה חברתית נמצאים בכל מקום. מפייסבוק ועד טוויטר, אינסטגרם וטיקטוק, הם הסלבריטאים החדשים. משפיענים הפכו כל כך פופולריים עד שהמותגים משתמשים בהם כחלק מאסטרטגיות השיווק שלהם.

אבל מה זה בעצם משפיען? איך אתה יכול למצוא אחד? ואיך עובדים איתם? יש לנו תשובות בשבילך!

 

TikTok, אפליקציה פופולרית לנייד עם למעלה ממיליארד משתמשים, היא אחת העדכניות בגל זה של פלטפורמות משפיעות

TikTok, אפליקציה פופולרית לנייד עם למעלה ממיליארד משתמשים, היא אחת העדכניות בגל זה של פלטפורמות משפיעות. היא הושקה ב-2016 ומאז הפכה לאפליקציית הווידאו מספר אחת בארה"ב.

הפופולריות של TikTok היא בעיקר בזכות קלות השימוש וחוויית המשתמש שלה: אנשים יכולים ליצור בקלות סרטונים קצרים (הנקראים "אסימונים") שהם יכולים להוסיף להם רצועות מוזיקה או טקסטים לפני שהם מפרסמים אותם בעדכונים שלהם, שם יוכלו אחרים לצפות בהם. כמו גם הגיבו או אהבו על ידי משתמשי TikTok אחרים אשר עוקבים אחר כך זה אחר עדכונים של זה כמו גם אלה שמפרסמים תוכן באופן קבוע.

 

שיווק משפיעים הוא תהליך של יצירת קשר עם אנשים שיש להם השפעה על הדברים שהכי חשובים לך - כמו המותג, המוצר או השירות שלך - כדי להניע מודעות ומכירות

שיווק משפיעים הוא סוג של שיווק דיגיטלי המשתמש במדיה חברתית כדי להגיע למשפיענים.

זו דרך ליצור אינטראקציה עם אנשים שיש להם השפעה על הדברים שהכי חשובים לך - כמו המותג, המוצר או השירות שלך - כדי לעודד מודעות ומכירות.

 

כוחו של שיווק משפיענים טמון ביכולתו לעורר פעולה מקהל היעד שלכם

נניח שאתה מותג שמוכר משקפי שמש. אתה רוצה שקהל היעד שלך ידע על המוצרים שלך, אבל איך אתה משיג את תשומת הלב שלהם?

אתה יכול ליצור מסע פרסום שמשתמש במשפיעני מדיה חברתית ולקוות שהמשפיענים יעזרו להפיץ מודעות לגבי המותג והמוצר שלך כדי להגדיל את המכירות. כוחו של שיווק משפיענים טמון ביכולתו לעורר השראה לפעולה מקהל היעד שלכם על ידי ניצול הרגשות, הערכים והתחומי עניין שלהם.

 

בין אם זה שיתוף תמונות באינסטגרם או סרטונים ביוטיוב, משפיען יכול ליצור תוכן שעוקבים ירצו לעסוק בו

שיווק משפיע הוא דרך ליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלך. למשפיענים יש קהל עוקבים גדול והם יכולים לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך. אמנם אפשר לקדם מוצרים במדיה חברתית, אבל השימוש במשפיענים נותן לך גישה לעוקבים שלהם שיש להם סיכוי גבוה יותר ללחוץ, לעסוק במותג או במוצר שלך ולקנות את מה שהם מקדמים.

כמובן, ישנם סוגים רבים ושונים של משפיענים בחוץ - חלקם עם מיליוני עוקבים (למשל, סלבריטאים) בעוד שלאחרים יש עוקבים קטנים יותר בנישות ספציפיות (למשל, מומחי כושר). אם אתם מחפשים מישהו שמתאים לאחת מהקטגוריות או איפשהו באמצע, יש לנו כמה טיפים להלן כיצד לנצל בצורה הטובה ביותר את מערכות היחסים הללו להצלחה:

 

שיווק משפיע יכול לעזור להגביר את המעורבות במדיה החברתית

בשיווק משפיענים, משפיען הוא האדם שיש לו סמכות או אמינות בענף מסוים. הם אלה עם עוקבים גדולים במדיה החברתית ויכולים לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר. הדרך הטובה ביותר להתחיל עם שיווק משפיענים היא למצוא מישהו שיש לו תחומי עניין דומים לשלך ולשאול אם הם יהיו מוכנים לשתף פעולה במשהו ביחד.

תרצה למצוא מישהו שהתוכן שלו תואם היטב את מה שהמותג שלך מייצג כדי שזה לא ירגיש כמו פרסומת כשאנשים רואים את זה בפיד או בניוזפיד שלהם. במידת האפשר, נסה למצוא מישהו שגר בסמוך למקום שבו נמצא העסק שלך, כי אז סביר להניח שהוא יוכל לבקר באופן אישי בשלב מסוים במהלך השותפות שלך איתך! זה יכול לתת ללקוחות (וללקוחות פוטנציאליים) ביטחון רב יותר בניסיון לנסות כל מוצר/שירות שמתפרסם, כי יש עכשיו הוכחה שגם אנשים אמיתיים משתמשים בהם."

 

סיכום

שיווק משפיעני TikTok יכול להיות יעיל יותר מפלטפורמות מסורתיות עבור מותגים רבים. עליית המדיה החברתית סיפקה פלטפורמה לאנשים לחלוק את דעותיהם, דעותיהם וחוויותיהם עם העולם. מפייסבוק ועד טוויטר ואינסטגרם, משפיעני מדיה חברתית נמצאים בכל מקום. TikTok הוא אחד האחרונים בגל זה של פלטפורמות משפיעות

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים