טיפים חשובים להגדלת המעקב שלך בטוויטר

כשאתה מתחיל, זה יכול להיות מפתה להתמקד במספרים ולא באיכות העוקבים שלך. אבל ככל שאתה מגדיל את העוקבים שלך, חשוב לוודא שמי שעוקב אחריך יתעניין במה שיש לך להציע. אם מישהו עוקב אחרי כי הוא רוצה את עצתי לגבי טוויטר או שיווק במדיה חברתית, אז אין טעם לאף אחד מאיתנו אם אני לא נותן ערך על ידי שיתוף טיפים והצעות. מצד שני, אם מישהו עוקב אחרי כי הוא מתעניין בהיבט כלשהו של חיי האישיים (כמו האהבה שלי לכלבים), אז לא יהיה שום דבר מעניין עבורו כשאשתף תוכן הקשור לפעילות העסקית שלי-- ולהיפך!

 

מבוא

אם אתה רוצה להגדיל את המעקב שלך בטוויטר, יש כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט. אם אתה רק התחלת עם שיווק בטוויטר, הנה איך אני ממליץ להשקיע את הזמן שלך:

אל תמכור, תמכור, תמכור

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור כשאתה מגדיל את העוקבים שלך בטוויטר הוא לא למכור, למכור, למכור. זה מפתה לצייץ על הדברים שלך כל הזמן ולנסות לגרום לאנשים להתעניין במה שאתה עושה, אבל זה יפגע לך בטווח הארוך. אם מישהו רואה שכל הציוצים שלך הם לקידום עצמי והוא לא רוצה יותר מאשר שהוא לא יראה יותר מהסוגים האלה של ציוצים מאף אחד אחר לעולם, אז הוא גם לא יעקוב אחר אף אחד אחר!

במקום להתמקד בכמה אנשים עוקבים אחר חשבונות אחרים (ולמה), התמקד בלהיות אמיתי וידידותי במקום זאת. השתמש בהאשטאגים הקשורים לנושאים שמעניינים עוקבים פוטנציאליים כך שכאשר הם מחפשים את המונחים האלה באינטרנט או רואים אותם בפיד שלהם בשלב מסוים במהלך היום שלהם - כמו אולי בזמן גלילה בפייסבוק בעבודה? מי יודע!--הם ימצאו את עצמם עם עוקב חדש שחולק תחומי עניין דומים וגם מספק ערך באמצעות הציוצים/ציוצים מחדש/וכו'...

צייץ בשעות הנכונות ביום

אם אתם מחפשים להגדיל את המעקב שלכם בטוויטר, חשוב שתצייץ בזמנים הנכונים ביום. כשמישהו מחובר הוא אינדיקטור טוב מאוד לכמה אנשים יראו את הציוצים שלך והאם הם יתקשרו איתם או לא.

מחקר מתי הקהל שלך נוטה להיות מקוון יכול לעזור לקבוע מתי זה הגיוני לך לפרסם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר. לדוגמה, אם רוב העוקבים שלך נמצאים באוסטרליה ובניו זילנד במהלך שעות העבודה (כלומר, 9:00-17:00), סביר להניח שפרסום במהלך השעות הללו יניב את התוצאות הטובות ביותר מבחינת שיעור המעורבות - למרות שייתכן שיהיו פחות אנשים שימוש בטוויטר באופן כללי בשעות אלו מאשר בשעות אחרות של היום!

כדי לעזור להבין מתי בדיוק אנשים נוטים לגלוש בטוויטר בתדירות הגבוהה ביותר או לעסוק בסוגי תוכן ספציפיים (כמו תמונות), השתמש בכלים כמו Tweetdeck או Buffer כדי שהכל יתזמן מראש - ואז תירגע בידיעה שכל הציוצים האלה הם להגדיר להצלחה!

השתמש בהאשטאגים כדי להגביר את הנראות של הפוסטים שלך

Hashtags הם דרך מצוינת למצוא אנשים עם תחומי עניין דומים, והם יכולים לעזור לך למצוא אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות שלך. לדוגמה, אם אתה מותג כושר, שימוש בהאשטאגים כמו #workoutmotivation או #fitnesslife יעזור לך להתחבר למשתמשים אחרים שחולקים את התשוקה שלך להישאר בכושר.

אפשר להשתמש בהאזגים גם כדרך קלה להשיג יותר עוקבים בטוויטר על ידי קידום פוסטים ששותפו על ידי חשבונות אחרים (זה נקרא "מגמה"). כשמישהו לוחץ על אחד מהנושאים הפופולריים האלה, הוא יראה את כל הציוצים מחשבונות ששיתפו אותו קודם - ובתקווה שאחד מהחשבונות האלה יהיה שלך!

השתמש בתמונות ובקובצי GIF לטובתך

  • השתמש בתמונות ובקובצי GIF לטובתך.

  • ודא שהתוכן שלך רלוונטי לקהל שלך.

  • אל תשתמש ביותר מדי תמונות או GIF - אחד לכל ציוץ הוא אידיאלי, אבל שניים לכל היותר אמורים להיות בסדר אם הם רלוונטיים זה לזה בדרך כלשהי (כמו תמונה עם קצת טקסט מעליה). אם יש לך יותר מתמונה אחת בציוץ, וודא שהן לא תופסות חצי מהמקום במסך אייפון (למשל).

  • אל תשתמש בתמונות גדולות מדי; זה יכול לגרום לבעיות עבור משתמשים שנמצאים בתוכניות נתונים איטיות יותר או שלא רוצים שהסוללה שלהם תרוקן על ידי טוויטר כל היום!

שמור על זה אמיתי, אבל שמור על זה גם חיובי

כשאתה בטוויטר, אתה לא רק מתחבר לאנשים אחרים. אתה גם משתף את הסיפורים והחוויות שלך. הדרך הטובה ביותר להגדיל את העוקבים שלך היא להיות עצמך ולשתף את מה שמייחד אותך.

אל תשתף רק את הסיפורים שלך; שתפו גם של אחרים!

אל תפחדו גם מחוויות שליליות - לכולם יש אותן; אבל ודא שאם אתה משתף משהו שלילי (או אפילו שנוי במחלוקת), סיים בנימה חיובית כדי שאף אחד לא יתעצבן יותר מדי מהכל!

תן לאחרים לדעת מי אתה ומה אתה עושה

כשאתה מתחיל, זה יכול להיות מפתה להתמקד במספרים ולא באיכות העוקבים שלך. אבל ככל שאתה מגדיל את העוקבים שלך, חשוב לוודא שמי שעוקב אחריך יתעניין במה שיש לך להציע.

אם מישהו עוקב אחרי כי הוא רוצה את עצתי לגבי טוויטר או שיווק במדיה חברתית, אז אין טעם לאף אחד מאיתנו אם אני לא נותן ערך על ידי שיתוף טיפים והצעות. מצד שני, אם מישהו עוקב אחרי כי הוא מתעניין בהיבט כלשהו של חיי האישיים (כמו האהבה שלי לכלבים), אז לא יהיה שום דבר מעניין עבורו כשאשתף תוכן הקשור לפעילות העסקית שלי-- ולהיפך!

לכן: אל תתנו סתם לאף אחד לעקוב מבלי להקדיש מחשבה מראש אם הוא אכן ירוויח מכך!

ערבב את זה עם ציוצים מחדש, ציטוטים ותשובות

  • ציוצים מחדש וציטוטים הם דרכים נהדרות להפיץ רעיונות.

  • תשובות טובות ליצירת קשר עם אנשים.

  • ניתן להשתמש בציוצים מחדש לבניית מערכות יחסים, בעוד שציטוטים יכולים לשמש לקידום תוכן או רעיונות משלך.

חפש משפיענים וצור איתם קשר מוקדם ולעתים קרובות

אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המעקב שלך בטוויטר היא על ידי יצירת קשר עם משפיענים בתעשייה שלך. משפיענים הם אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית, והם יכולים לעזור לך לבנות מערכות יחסים עם אנשים אחרים בנישה שלך, להעביר את המסר שלך החוצה ואפילו להפיץ אותו עבורך.

כדאי לחפש משפיענים בשלב מוקדם כדי שתוכל להתחיל לעסוק איתם בהקדם האפשרי.

שתף פעולה עם אנשים אחרים בעלי דעות דומות בטוויטר, במיוחד אם יש להם קהל עוקבים גדול משלהם

שיתוף פעולה עם אנשים אחרים בעלי דעות דומות בטוויטר הוא דרך מצוינת להגדיל את העוקבים שלך. אם יש לך קהל עוקב גדול בעצמך, אז עדיף לשתף פעולה עם מישהו שיש לו אחד קטן יותר כדי ששניכם תוכלו להפיק תועלת מהחשיפה.

היתרונות של שיתוף פעולה כוללים:

לקבל יותר חשיפה לתוכן ולמותג שלך

בניית קשרים עם משפיענים בתחומך (מה שעלול להוביל ליותר הזדמנויות בהמשך הדרך)

שתף פעולה על ידי:

1) מציאת משפיענים שחולקים את תחומי העניין שלך

2) לבקש מהם לצייץ מחדש או להזכיר אותך בציוצים שלהם

3) שיתוף הפוסטים שלהם בבלוג/חשבונות המדיה החברתית שלך

4) עבודה משותפת על פרויקטים הקשורים למה ששני הצדדים עושים הכי טוב

לדעת איך להגדיל את המעקב שלך בטוויטר הוא המפתח להצלחת העולם הדיגיטלי של היום

לדעת איך להגדיל את המעקב שלך בטוויטר הוא המפתח להצלחת העולם הדיגיטלי של היום. אתה לא יכול פשוט לפרסם ולצפות שאנשים יעקבו אחריך, אבל אם תשתמש בטכניקות ובכלים הנכונים, ייתכן שחשבון הטוויטר שלך יהפוך לנכס עבור העסק או הארגון שלך.

הצעד הראשון הוא להבין מה הופך בסיס עוקבים חזק: עוקבים הם לא רק מספרים; הם לקוחות פוטנציאליים שבחרו לשים לב למה שאתה אומר באינטרנט. אז כשאתה מגדיל את המעקב שלך בטוויטר, התמקד באיכות על פני כמות על ידי יצירת קשר עם משתמשים אחרים בדרכים משמעותיות - ואל תשכח ציוץ מחדש!

סיכום

אם אתם רוצים להצליח בטוויטר, חשוב לזכור שלא הכל קשור למספרים. המפתח הוא לבנות מערכות יחסים ולנהל שיחות עם העוקבים שלך. כדאי גם לשים לב למשפיענים שיכולים לעזור לקדם את התוכן שלך, כי הם יביאו גם עוקבים חדשים!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים