ששת סוגי התגובות המובילים שכדאי להימנע מהם באינסטגרם

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר לאחרים, אבל היא גם יכולה להוות פלטפורמה לתגובות מרושעות. אינסטגרם עצמה עשתה עבודה טובה בסינון ומחיקת תגובות פוגעניות מפוסטים, אבל עדיין יש הרבה אנשים שחושבים שזה בסדר להשאיר תגובות פוגעות או שונאות על תמונות וסרטונים. במאמר זה, נדון בכמה סוגים נפוצים של הערות שליליות שכדאי להימנע מלהשמיע בעצמך, כמו גם מה אתה יכול לעשות אם מישהו משאיר אותן בתוכן שלך.

מבוא

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר לאחרים, אבל היא גם יכולה להוות פלטפורמה לתגובות מרושעות. אינסטגרם עצמה עשתה עבודה טובה בסינון ומחיקת תגובות פוגעניות מפוסטים, אבל עדיין יש הרבה אנשים שחושבים שזה בסדר להשאיר תגובות פוגעות או שונאות על תמונות וסרטונים. במאמר זה, נדון בכמה סוגים נפוצים של הערות שליליות שכדאי להימנע מלהשמיע בעצמך, כמו גם מה אתה יכול לעשות אם מישהו משאיר אותן בתוכן שלך.

אל תהיה שלילי

גישה שלילית לא תעזור לך להשיג יותר עוקבים או יגרום לאף אחד לרצות לעקוב אחריך. במקום זאת, זה יכול להיות למעשה השפעה הפוכה.

חשוב לזכור שאינסטגרם היא פלטפורמה עבור אנשים לחלוק את חייהם עם אחרים ולבנות מערכות יחסים עם משתמשים אחרים באמצעות תגובות אחד לפוסטים של זה. אם מישהו רואה את התגובה שלך כגסה או מתנשאת, הוא לא ירצה ממך שום דבר אחר - אפילו לא מעקב!

אל תהיה עצבני

  • אל תהיה כעוס

  • אל תהיה סרקסטי.

  • אל תהיה מרושע, מעליב או מתנשא. ובהחלט אל תשתמש בכתב הוויתור "ללא עבירה" כדי לומר משהו פוגע בכל מקרה! זה כולל הערות גסות על תמונה של מישהו כי אתה לא אוהב אותה או את החשבון שלו באופן כללי (למשל, "זה כל כך משעמם!").

הימנע מפרשנות פוליטית ודתית

כדאי גם להימנע מפרשנות פוליטית ודתית. זה לא רק בגלל שזה לא הולם לדון בנושאים האלה באינסטגרם, אלא גם בגלל שלאנשים יש מגוון רחב של אמונות פוליטיות שאולי לא מתיישבות עם שלך. אם אתה רוצה לדון בפוליטיקה או בדת בקטע התגובות, עשה זאת בהודעות פרטיות במקום זאת - ושמרו על הערותיכם חיוביות! עדיף לא לשפוט אחרים על סמך השקפותיהם או אמונותיהם.

הימנע מלהמחיש אנשים או פוסטים

למרות שאתה עלול להתפתות להגיב על תמונה או פוסט על ידי אמירת משהו כמו, "הגוף שלך נראה כל כך טוב בתלבושת הזו", או "הפנים שלך כל כך יפות", בבקשה אל תעשה זאת. הערות כאלה ידועות כהערות מחפצות, והן יכולות לגרום לאדם שמקבל אותן להרגיש לא בנוח ומודע לעצמו לגבי המראה שלהן.

אם מישהו משתף תמונה שלו באינסטגרם מתוך כוונה לחלוק את היופי שלו עם אחרים, אז בכל אופן תגיב על כמה הוא נראה יפה! אבל אם זה לא מה שהאדם ניסה לעשות (כלומר, אם זה נראה כאילו הוא רק פרסם תמונה כי הם רצו שאנשים יראו מה הם עושים), אז אל תגיב על אף חלק בגוף שלהם בכלל- -גם לא אם אתה חושב שזה נראה נהדר או רע!

אל תהיה בריון ואל תציק למישהו עם הערות שקוראות לו על מה שהוא עושה לא בסדר, המטרה שלך היא להציע עצות ותמיכה, לא לבייש אותם

אל תהיה בריון.

אינסטגרם מלא בבריונים, אז אתה צריך להיות זהיר כשאתה מגיב על פוסטים של אנשים אחרים. אם מישהו עושה טעות או עושה משהו לא בסדר, אל תקרא לו על כך בתגובות שלך. במקום זאת, הציעו עצות ותמיכה כיצד הם יכולים להשתפר בפעם הבאה. לדוגמה: "כדאי לך לקשר בחזרה עם החברים שלך לפני שהמסיבה הזו תהיה מטורפת מדי." או "אני בטוח שכולם מרגישים ממש רע עם מה שקרה אתמול בבית הספר - אני יודע שהייתי עושה זאת אם הייתי בנעליים שלך! בוא ננסה שוב מחר בבוקר; מקווה שכולם יהיו במצב רוח טוב יותר אז."

2. אל תארוך את ההערות שלך על פוסטים של אחרים. אף אחד לא רוצה לקרוא רומן כשהוא גולש באינסטגרם, אז נסו לא להעיר את ההערות שלכם באורך של יותר משלושה משפטים. אם יש לך דעה על משהו, אז פנה ישר לנקודה במשפט הראשון שלך ועזוב את זה.

הימנע מתגובות מסוג זה כדי שתוכל לעזור לאנשים מבלי לפגוע בהם או לגרום להם להרגיש רע עם עצמם

  • הימנע מהערות שליליות

הערות שליליות עלולות להזיק למי שמקבל אותן ולמוניטין שלך כמגיב. אם אתה רוצה לעזור למישהו, הימנע מלומר כל דבר שעלול לפגוע ברגשותיו או לגרום לו להרגיש רע עם עצמו.

  • הימנע מתגובות סרקיות

הערות עצבניות אינן מועילות לכל מי שמעורב בשיחה; הם פשוט מוסיפים עוד שליליות למצב שלילי כבר (כמו כשמישהו מפרסם תמונה שלו נראה מושלם לחלוטין). זה הכי טוב אם רק נשאיר את הצרחות שלנו לעצמנו!

  • אל תעסוק בדיונים פוליטיים או דתיים באינסטגרם

ייתכן שיהיו מקרים שבהם אתה רואה משהו פוליטי או דתי בפוסטים של אחד החברים שלך ורוצה להגיב עליו עם דעותיך שלך - אבל אל תעשה זאת! זה רק יגרום לדרמה בין כל המעורבים ויעשה דברים מביכים בעבודה/בית ספר/בית בהמשך הדרך כאשר מערכות היחסים האלה יתחילו להתפרק כי אף אחד לא יודע איך אחרת חוץ מפוליטיקה/דת ממילא הפגישו אותם במקור (ועכשיו הם מתפרקים) ).

  • אל תניח שאתה יודע מה מישהו מנסה לומר אל תניח שאתה יודע מה מישהו מנסה לומר רק בגלל שהוא משתמש במם פופולרי או בביטוי משיר. אם אתה רוצה לעזור למישהו, הימנע מלומר כל דבר שעלול לפגוע ברגשותיו או לגרום לו להרגיש רע עם עצמו. הימנע מהערות עצבניות תגובות עצבניות אינן מועילות לכל מי שמעורב בשיחה; הם פשוט מוסיפים עוד שליליות למצב שלילי כבר (כמו כשמישהו מפרסם תמונה שלו נראה מושלם לחלוטין). זה הכי טוב אם רק נשאיר את הצרחות שלנו לעצמנו!

סיכום

לא קל להימנע מהערות מסוג זה, אבל זה אפשרי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לחשוב על מה שאתה רוצה לומר לפני שאתה אומר זאת ולוודא שההערה שלך לא תפגע ברגשותיו של מישהו או תגרום לו להרגיש רע עם עצמו. אם אתה מוצא את עצמך רוצה לפרסם משהו שלילי או עצבני באינסטגרם (מה שקורה לעתים קרובות יותר ממה שהיינו רוצים), נסה להתרחק רגע מהאפליקציה כדי שהמוח שלך יוכל לנקות חלק מהמחשבות השליליות האלה - ואז חזור כשהם נעלמו!

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים