הכוח של שיווק משפיעני טיקטוק: טיפים ואסטרטגיות

טיקטוק - פלטפורמה לסרטונים קצרים, הפכה לאפליקציית המדיה החברתית המתאימה לבני נוער וצעירים. הממשק הפשוט והקל לשימוש הוביל לצמיחה מסיבית בבסיס המשתמשים שלו, כאשר TikTok מתגאה בלמעלה ממיליארד משתמשים. עלייה זו בפופולריות הפכה את TikTok למקום המושלם להשיק את קמפיין השיווק הבא שלך עם משפיענים. משפיענים יכולים לעזור להגביר את המודעות למותג שלך על ידי יצירת תוכן בלתי נשכח שיהדהד עם העוקבים והמעריצים שלהם.

מבוא

טיקטוק - פלטפורמה לסרטונים קצרים, הפכה לאפליקציית המדיה החברתית המתאימה לבני נוער וצעירים. הממשק הפשוט והקל לשימוש הוביל לצמיחה מסיבית בבסיס המשתמשים שלו, כאשר TikTok מתגאה בלמעלה ממיליארד משתמשים. עלייה זו בפופולריות הפכה את TikTok למקום המושלם להשיק את קמפיין השיווק הבא שלך עם משפיענים. משפיענים יכולים לעזור להגביר את המודעות למותג שלך על ידי יצירת תוכן בלתי נשכח שיהדהד עם העוקבים והמעריצים שלהם.

עלייתו של TikTok

TikTok היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר בעולם. על פי דיווח עדכני, יש לה למעלה מ-300 מיליון משתמשים חודשיים פעילים והפכה לאחת הדרכים הפופולריות ביותר של מותגים להגיע לצעירים.

ניתן לייחס את הפופולריות של TikTok לתכונות הייחודיות שלו שמקלות על כל אחד ליצור ולשתף סרטונים בסמארטפונים שלו. אלו כוללים:

  • היכולת להוסיף רצועות מוזיקה מז'אנרים שונים (כולל היפ הופ, פופ ורוק) כמו גם אפקטים קוליים

  • תכונה הנקראת "חי" שבה משתמשים יכולים לשדר זרמי וידאו חיים ישירות מהטלפונים או המחשבים שלהם

תכונות אלו הופכות את TikTok לדרך מצוינת עבור מותגים המחפשים קהלים חדשים שרוצים דרך קלה ליצור תוכן במהירות מבלי להתנסות בתוכנת עריכת וידאו כגון Adobe Premiere Pro CC או Final Cut Pro X ($299 לשנה).

למה TikTok Influencer Marketing?

TikTok היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר בעולם, עם יותר מ-500 מיליון משתמשים. זה גם נרכש לאחרונה על ידי פייסבוק בסכום עתק של מיליארד דולר - ואין זה פלא למה. TikTok היא דרך מצוינת להגיע לקהלים צעירים שמעורבים מאוד ומוכנים לעסוק במותגים בתנאים שלהם.

משפיעני TikTok גם מרתקים מאוד: הם מציעים תוכן באיכות גבוהה, מקיימים אינטראקציה עם מעריצים באופן קבוע ויוצרים אישיות מותג משלהם המהדהדת עמוקות בקרב המעריצים. ומכיוון שיש כל כך הרבה מהם (יותר ממיליון משתמשים פעילים מדי יום!), הפלטפורמה הזו מציעה למשווקים הזדמנות שאין שני לה למודעות למותג באמצעות קמפיינים שיווקיים משפיעים בקנה מידה!

אסטרטגיות יצירתיות לשיווק משפיעני TikTok

שיווק משפיעני טיקטוק הוא דרך רבת עוצמה להגיע לקהל הנכון עם המותג שלך.

אתה יכול להשתמש במשפיענים של TikTok כדי לקדם את העסק, המוצר או השירות שלך בצורה יצירתית ומרתקת. כדי לעשות זאת ביעילות, תצטרך להמציא כמה אסטרטגיות יצירתיות שיעזרו לך להשיג תוצאות ממסע הפרסום שלך. הנה כמה עצות:

  • השתמש בסדרה של סיפורים במקום פוסטים חד פעמיים. סיפורים הם דרך מצוינת למשפיענים בכל פלטפורמה (כולל TikTok) מכיוון שהם מאפשרים לצופים לעסוק בתוכן לאורך זמן במקום רק לצפות בסרטון אחד בבת אחת. תרצה שקשת הסיפור שלך (הנרטיב הכולל) עבור כל פוסט בסדרה תהיה ברורה כך שהצופים ידעו מה מגיע לאחר מכן כשהם צופים בכל פרק חדש או קליפ מהסיפור של מסע הפרסום שלך, כמו גם מה קרה קודם לכן אם מישהו מחליט לא לצפות הכל בבת אחת, אלא צפו בבולמוס מאוחר יותר לאחר ששמעו על כמה מדהים זה היה מחברים שאכן צפו בכל הפרקים האלה ביום ההשקה הראשון בזמן ההשקה! זה עובד טוב במיוחד אם נעשה בצורה נכונה, מכיוון שאנשים רבים לא הולכים לשום מקום אחר מלבד מדיה חברתית בימים אלה - במיוחד בני דור המילניום הצעירים שגדלו צפו בתוכניות כמו חברים אז בעודם מתבגרים, יש להם ילדים שזקוקים לעזרה בניווט בעולם של היום שבו הטכנולוגיה שומרת משתנה מהר יותר מאי פעם".

טיפים לקמפיין מוצלח

אתה לא צריך להיות משפיע בעצמך כדי להשתמש במשפיעני TikTok. אם אתה רוצה לנהל קמפיין מוצלח, הנה כמה טיפים:

  • השתמש בהאשטאג הרלוונטי למותג שלך. אם אתה מקדם קו חדש של שפתון, השתמש בהאשטאגים הקשורים לאיפור ויופי ולא בכאלה של מוזיקה או אוכל. זה יעזור לשמור על הפוקוס על מה שהכי חשוב: מכירת שפתון!

  • צור סרטון מרתק שמבטא מדוע אנשים צריכים לקנות מהחברה שלך במקום מחברה אחרת. ודא שהוא קצר מספיק כדי שהם לא ישתעממו בזמן הצפייה אבל מספיק ארוך כדי שהם יוכלו לראות את כל היתרונות שלו בבירור (ואולי אפילו ללמוד משהו חדש).

  • השתמש בהאשטאגים רלוונטיים בכל פוסט כדי שאנשים יוכלו למצוא אותם בקלות בעת חיפוש בפיד שלהם או גלילה בין פוסטים פופולריים לפי קטגוריות (כמו "מוזיקה" או "אופנה"). אתה יכול גם לנסות להשתמש בסוגים שונים של תוכן כמו ציטוטים מעוררי השראה לעומת סקירות/הדגמות של מוצרים מכיוון שזה עשוי למשוך סוגים שונים של עוקבים - ובכך להגדיל את החשיפה בקרב דמוגרפיה שונות בתוך בסיס המשתמשים של TikTok."

השתמש באסטרטגיות אלה כדי להשיק את קמפיין השיווק הבא שלך עם משפיענים.

הצעד הראשון להשקת קמפיין שיווקי מוצלח של משפיענים הוא למצוא את המשפיענים הנכונים. הנה כמה אסטרטגיות שיעזרו לך לעשות בדיוק את זה:

  • השתמש בשילוב של אסטרטגיות. התחל בהסתכלות על קהל היעד של המותג שלך, ואז חפש משתמשי TikTok עם דמוגרפיה דומה שיש להם עוקבים חזקים ותוכן רלוונטי. אתה יכול גם לשקול להשתמש במשפיען עם מוניטין מבוסס, או אפילו כזה שהחל לאחרונה לפרסם בפלטפורמה אבל כבר נהנה משיעורי מעורבות גבוהים (ולכן מטווח פוטנציאלי).

  • היה אסטרטגי לגבי כמה אנשים אתה רוצה להגיע באמצעות מסע פרסום זה - אולי זה לא הגיוני עבור כל בעל עסק או משווק! ודא שכל כוכבי ה-TikTok שבחרת עולים בקנה אחד עם מה שהגיוני עבור שני הצדדים המעורבים בכל מצב נתון לפני שתתקדם עם כל סוג של הסכם שותפות ביניהם שניהם יחד לאורך זמן וכן בנפרד בתוך הקהילות שלהם מקוונות; אחרת עלולות להיות השלכות לא מכוונות בהמשך הדרך שעלולות להשפיע על תחומים אחרים שבהם שני הצדדים חופפים מבחינה מקצועית מחוץ לאותם תחומים המשולבים יחד לישות אחת הנקראת "מדיה חברתית"

סיכום

עלייתו של TikTok יצרה הזדמנות חדשה לשיווק משפיענים. חשוב להתעדכן בטרנדים העדכניים ביותר, אך חשוב גם לדעת כיצד להשתמש בהם ביעילות. השתמש באסטרטגיות אלה כדי להשיק את הקמפיין הבא שלך ולהקדים את המתחרים!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים