היתרונות של רכישת צפיות ביוטיוב: איך זה יכול לעזור לערוץ שלך לצמוח

כשאתה עובד על בניית ערוץ YouTube שלך, זה יכול להרגיש כאילו אין מספיק זמן ביום לעשות הכל. ייתכן שתצטרך יותר צפיות, מנויים ומעורבות עבור הסרטונים שלך כדי שתוכל להמשיך לבנות מומנטום - ומהר! זו הסיבה שרכישת צפיות ב-YouTube מספק מהימן היא דרך כל כך קלה לעזור לשפר את הדירוג שלך. ובאמצעות שלב פשוט זה, תקבל יותר חשיפה, תרוויח יותר מנויים ותגדיל את הקהל שלך מהר יותר מאי פעם

 

מבוא

כשאתה עובד על בניית ערוץ YouTube שלך, זה יכול להרגיש כאילו אין מספיק זמן ביום לעשות הכל. ייתכן שתצטרך יותר צפיות, מנויים ומעורבות עבור הסרטונים שלך כדי שתוכל להמשיך לבנות מומנטום - ומהר! זו הסיבה שרכישת צפיות ב-YouTube מספק מהימן היא דרך כל כך קלה לעזור לשפר את הדירוג שלך. ובאמצעות שלב פשוט זה, תקבל יותר חשיפה, תרוויח יותר מנויים ותגדיל את הקהל שלך מהר יותר מאי פעם

קבל יותר חשיפה

  • יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני הכי פופולרי בעולם, אחרי גוגל.

  • יוטיוב מושך יותר ממיליארד משתמשים ייחודיים מדי חודש וכ-4 מיליארד שעות של סרטונים נצפים ביוטיוב מדי יום.

  • זה גם האתר השלישי הכי מבוקר בעולם ויש לו למעלה ממיליארד משתמשים!

בנה קהילה של מנויים

מינויים הם דרך לאנשים להראות את תמיכתם בערוץ שלך. זה כמו להיות במועדון או להיות חלק ממשפחה, שבו אתם יכולים לקבל עדכונים על מה שקורה אחד עם השני ולהרגיש שאתם חלק ממשהו גדול מעצמכם. מנויים גם עוזרים לך לבנות את מספר הצפיות בסרטונים שלך - למעשה, אם מישהו לוחץ על "הירשם" באחד מהסרטונים שלך ואז חוזר אחורה מאוחר יותר וצופה בעוד אחד, זה עדיין ייחשב כשתי צפיות! וזה אומר יותר הכנסות ממודעות לכל המעורבים!

הרשמה היא גם דרך מצוינת לצופים לתקשר עם יוצרי תוכן כמוך: אתה עשוי לקבל הערות ממנויים ששואלים שאלות על נושאים מסוימים שנסקרו בסרטונים קודמים (או אפילו רק להביע הערכה), מה שנותן ליוצרים משוב רב ערך לגבי פרויקטים עתידיים שהם עשויים לרצות ליצור. מנויים עשויים אפילו להציע רעיונות בעצמם; כמה כוכבי יוטיוב אמרו שהמעריצים הנאמנים ביותר שלהם סייעו להם להגיע לשיאים חדשים עם הערוצים שלהם על ידי המלצה על סרטונים על סמך נושאים או ז'אנרים מסוימים שעניינו אותם באופן אישי אבל עדיין לא היו מספיק מיינסטרים באותה תקופה".

בנה את האמון והנאמנות של הקהל שלך

אתה יכול לבנות את האמון והנאמנות של הקהל שלך על ידי לגרום להם להירשם לערוץ שלך. כשאנשים הופכים למנויים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יצפו בסרטונים שלך כשהם יוצאים ויתקשרו איתך בפלטפורמה.

זה חשוב מכיוון של-YouTube יש כלים שעוזרים ליוצרים להגדיל את הקהל שלהם על ידי המלצה על סרטונים על סמך מה שאנשים אחרים עם תחומי עניין דומים צפו או אהבו בעבר. אז אם מישהו צופה באחד מהסרטונים שלך, ייתכן ש-YouTube ימליץ לו על סרטון אחר שלך - או אפילו סרטון של יוצר אחר - בפעם הבאה שהוא גולש בתוכן הקשור לתוכן שלך!

הגדל את הסמכות שלך כיוצר במרחב שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות את הסמכות שלך כיוצר היא קניית צפיות ולייקים ביוטיוב. אנשים רבים עושים את זה כבר שנים, וזה לא ייעלם בקרוב.

יש כאלה שאומרים שרכישת צפיות מזיקה לפלטפורמה, אבל הם טועים - הכל עניין של בניית אמון עם הקהל שלך על ידי הצגתם שלמה שהם צופים יש ערך או חשיבות בדרך כלשהי (חשבו: אם מישהו צפה במשהו 100 פעמים או יותר, אז אולי יש שם משהו שווה).

רכישת צפיות ביוטיוב יכולה לעזור לך להצמיח את הערוץ שלך תוך כדי שהוא ייראה לגיטימי יותר לצופים, תעזור לך לבנות קהל של מנויים נאמנים שרוצים לתמוך בך בכל שלב!

קניית צפיות ביוטיוב יכולה לעזור לך להצמיח את הערוץ שלך תוך כדי שהוא ייראה לגיטימי יותר לצופים, תעזור לך לבנות קהל של מנויים נאמנים שרוצים לתמוך בך בכל שלב!

כאשר אנשים מחפשים תוכן ב-YouTube, לעתים קרובות הם יסתכלו על מספר הצפיות בסרטון ויחליטו אם הם רוצים לצפות בסרטון זה על סמך המספר הזה. אם יש מאות אלפי או מיליוני צפיות בסרטון מסוים, אז רוב האנשים יניחו שהוא חייב להיות טוב כי כל כך הרבה אנשים אחרים כבר צפו בו (ונהנו ממנו). מצד שני, אם עדיין אין הרבה צפיות - או אפילו אין בכלל - אז צופים פוטנציאליים רבים עשויים להניח שמשהו לא בסדר בתוכן שלך או במידת הקידום שלו באינטרנט.

עם זאת, על ידי רכישת צפיות מזויפות באיכות גבוהה מהחברה שלנו כאן ב-Buy Views Cheaply Inc.,"תוכל להגדיל את המספרים הללו ללא כל מאמץ נוסף שיידרש מעצמך!" המשמעות היא שאין זמן נוסף ביצירת תוכן; פשוט שבי בזמן שאנחנו עושים את כל העבודה בשבילך!

סיכום

אם אתה מחפש דרך להגדיל את ערוץ YouTube שלך, קניית צפיות היא אחת האפשרויות הטובות ביותר שיש. זה יכול לעזור לך לבנות קהל של מנויים נאמנים שרוצים לתמוך בך בכל שלב!

 

 

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים