המדריך המלא לקידום חשבון האינסטגרם שלך

מהו הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטה? בטווח של יום, אינסטגרם הפכה לאחד מאתרי המדיה החברתית הפופולריים ביותר. עם 800 מיליון משתמשים פעילים, חשוב לדעת מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם. הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם הוא בשעות השיא. שעות השיא הן בין השעות 14:00-16:00 ו-21:00-23:00. הזמן הגרוע ביותר לפרסם באינסטגרם הוא בשעות החגים כי זה הזמן שבו רוב האנשים נמצאים במצב לא מקוון מהעבודה ומהלימודים ולכן התגובות שלהם יעוכבו.

הקדמה: מהו הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטה?

בטווח של יום, אינסטגרם הפכה לאחד מאתרי המדיה החברתית הפופולריים ביותר. עם 800 מיליון משתמשים פעילים, חשוב לדעת מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם. הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם הוא בשעות השיא. שעות השיא הן בין השעות 14:00-16:00 ו-21:00-23:00. הזמן הגרוע ביותר לפרסם באינסטגרם הוא בשעות החגים כי זה הזמן שבו רוב האנשים נמצאים במצב לא מקוון מהעבודה ומהלימודים ולכן התגובות שלהם יעוכבו.

מילות מפתח: מתי כדאי לפרסם באינסטגרם, באיזו שעה כדאי לפרסם

4 טיפים למציאת האטאג'ים הנכונים שיובילו ליותר לייקים, תגובות ועוקבים

האשטאגים הם דרך לאנשים למצוא תוכן שהם רוצים לעסוק בו. הם עוזרים לך להגיע לקהל שלך, וכאשר משתמשים בהם נכון, הם יכולים להיות כלי נהדר לשיווק. אבל כדי לוודא שההאשטג שלך יצליח, אתה צריך לדעת לאיזה סוג תוכן הוא צריך להיות משויך. Hashtags הם אחד מכלי המדיה החברתית הפופולריים ביותר כיום - אבל איך אתה מוודא שההאשטג שלך יעבוד?

הנה חמישה טיפים קלים למציאת ההאשטאגים הנכונים שיובילו ליותר לייקים, תגובות ועוקבים .

1. ודא שאתה משתמש בהאשטאג רלוונטי אם העסק שלך מתמחה בציוד כושר, שימוש בהאשטאגים #fitness או #workout עשוי להיות רעיון טוב. אם זה העסק שלך, השתמש בהאשטאג עבור שם החברה שלך ואחריו "חנות" או "מיקום". 2. כלול את המילים הפופולריות ביותר עבור אותו נושא אם אתה מנהל בלוג אופנה, כלול מונחים כמו "אופנה", "בגדים" ו"מראה". ככל שמשתמשים במילים אלו בתדירות גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהן יופיעו בעדכונים של אנשים כאשר הם מחפשים תוכן סביב הנושאים הללו.! 3. כלול קריאה לפעולה אם אתה מקדם מבצע או הנחה, כלול "מבצע" או "הנחה" בכיתוב. של התמונה שלך. לדוגמה: "הפוך את הקיץ שלך למראה קצת יותר מסוגנן עם המבצע החדש הזה היום!" הקדישו זמן ליצירת האשטאג ואת מילות המפתח שיתאימו לעסק שלכם. . 4. שמור על זה קצר (לפחות 160 תווים) 5. חשבו איזה סוג תמונה אתם רוצים ליצור זכרו, אינסטגרם לא מאפשרת סימני מים, לכן חשוב לחשוב איזה סוג תמונה אתם רוצים ליצור באפליקציה. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדים לגברים, ייתכן שתמונה של גבר בחליפה לא תהיה התמונה הטובה ביותר עבור החשבון שלך. . עדיף להתמקד בתמונה של המוצר שאתה נושא. אל תשכח את הטיפים האלה!

מילות מפתח: האשטאגים לאינסטגרם, ההאשטאגים הטובים ביותר לאינסטגרם

איך למצוא אנשים שמתעניינים במה שיש לך להציע באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה חזקה וחשוב לעסקים שיהיה חשבון אינסטגרם פעיל ומרתק. יש הרבה אנשים שמתעניינים במה שיש לך להציע, אבל איך מוצאים אותם?

במאמר זה נדבר על כמה מהדרכים בהן תוכלו למצוא אנשים שמתעניינים במה שיש לכם להציע באינסטגרם. אנו גם נדון כיצד להשתמש בשיטות אלו לטובתך.

אז בואו נתחיל!

מילות מפתח: מי מתייג את הפוסטים שלך, עקוב אחר המשפיען באינסטה

6 דרכים להגביר את השיווק שלך במדיה החברתית ולהשיג יותר מעורבות

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של יחסי ציבור המשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי לקדם את המוצרים והשירותים של החברה.

1. השתמש בהאשטאגים כדי להגביר את הפוסטים שלך - #hashtags הם הדרך הטובה ביותר להגביר את המעורבות בפוסטים שלך במדיה החברתית.

Hashtags הם כלי רב עוצמה לפוסטים שיווקיים במדיה חברתית. הם עוזרים לך לקבל יותר תשומת לב ומעורבות. אם משתמשים בהם נכון, הם יכולים גם לעזור לשפר את טווח ההגעה והראות שלך.

2. פרסם תוכן בזמן הנכון - פרסם תוכן איכותי בבוקר, כאשר יש סיכוי גבוה שאנשים יראו אותו ויעסקו בו.

אם אתה מפעיל קמפיין שיווקי ברשתות חברתיות, תוכן שמתפרסם בבוקר יכול לצאת ליותר אנשים מאשר תוכן שמתפרסם בהמשך היום. אם אתם מחפשים מעורבות, עדיף לפרסם מוקדם יותר ביום ולדחוף עוד חומר טרי לאורך היום.

3. העסקו משפיענים – השתמשו במשפיענים כחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם כדי להשיג יותר עוקבים ומעורבות בפוסטים שלכם.

משפיענים הם אנשים שיש להם מספר רב של עוקבים ברשתות החברתיות. העוקבים הללו הם קהל היעד של המשפיענים. הם אטרקטיביים לעסקים ומותגים מכיוון שיש להם קהל עוקבים גדול שהוא חיוני למפרסמים.

4. צור ויזואליה משכנעת - ויזואליה עוזרת לך ללכוד את תשומת הלב של אנשים ולגרום להם להגדיל את הסיכוי ללחוץ על הפוסט שלך או לשתף אותו עם חבריהם

תמונות הן כלי רב עוצמה שיעזור לך למשוך את תשומת הלב של אנשים, והן גם אחת הדרכים היעילות ביותר לגרום לתוכן שלך לראות. עם מדיה חברתית מוצפת כל הזמן במידע, זה יכול להיות קשה למותג העסקי או האישי שלך לבלוט. תמונות ויזואליות עוזרות לך ללכוד את תשומת הלב של אנשים ולגרום להם יותר ללחוץ על הפוסט שלך או לשתף אותו עם חבריהם.

5. צור קשר עם משתמשים אחרים בשיחות - אל תפרסם רק עדכונים, אלא צור קשר עם משתמשים אחרים בשיחה על ידי שאילת שאלות, הערות על הפוסטים שלהם או שיתוף תוכן דומה שאתה אוהב בעצמך

מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל היא גם יכולה להיות מכריעה. אתה לא צריך לפרסם עדכונים כל הזמן, או ליצור אינטראקציה עם כל העוקבים שלך - פשוט בחר את האנשים שאתה רוצה לדבר איתם וצור איתם מעורבות בשיחות.

6. קדם את המותג שלך באמצעות תחרויות ומתנות

כולנו יודעים שמתנות יכולות להיות כלי שיווקי רב עוצמה. אבל מה אם המתנה שלך היא לא רק לזכות במשהו? מה אם במקום זאת תשתמש בתחרויות כדי לעסוק בשוק היעד שלך בדרכים חדשות וליצור קשרים בעלי ערך בתהליך?

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים