מהי אינסטגרם וכיצד היא משפיעה על חיינו?

אינסטגרם נוצרה ב-2010 על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, שניהם בוגרי סטנפורד שרצו להקל על אנשים לשתף את חייהם באמצעות תמונות. הם החלו לעבוד על אפליקציה בשם Burbn (ששמה שונה מאוחר יותר לאינסטגרם), שאפשרה למשתמשים לצלם תמונות מרובעות במכשירי האייפון שלהם ולהחיל פילטרים לפני שהם מפרסמים אותם באינטרנט או שולחים אותם ישירות לטלפונים של חברים באמצעות הודעת טקסט האפליקציה גדלה במהירות כשאנשים מצאו דרכים חדשות להשתמש בה - לדוגמה, הם החלו לשתף "סלפי" (או תמונות שצולמו על ידי עצמך) במקום שמישהו אחר יצלם

מבוא

אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף התמונות והסרטונים הפופולרית בעולם. הוא הושק בשנת 2010 על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר. מאז, היא גדלה ליותר ממיליארד משתמשים פעילים בחודש נכון לשנת 2018. הפלטפורמה צברה פופולריות גם בקרב אנשים שיש להם תשוקה לטיולים או בלוגים לאוכל, כמו גם משפיענים חברתיים שמשתמשים באינסטגרם כדי למשוך את העוקבים שלהם

1. זוהי פלטפורמה חברתית

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים עם עוקבים. היא הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים.

אינסטגרם נוצרה ב-2010 על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, שניהם בוגרי סטנפורד שרצו להקל על אנשים לשתף את חייהם באמצעות תמונות. הם החלו לעבוד על אפליקציה בשם Burbn (ששמה שונה מאוחר יותר לאינסטגרם), שאפשרה למשתמשים לצלם תמונות מרובעות במכשירי האייפון שלהם ולהחיל פילטרים לפני שהם מפרסמים אותם באינטרנט או שולחים אותם ישירות לטלפונים של חברים באמצעות הודעת טקסט האפליקציה גדלה במהירות כשאנשים מצאו דרכים חדשות להשתמש בה - לדוגמה, הם החלו לשתף "סלפי" (או תמונות שצולמו על ידי עצמך) במקום שמישהו אחר יצלם אותם.

2. זוהי פלטפורמת צילום

זו גם פלטפורמת מדיה חברתית, אבל הפוקוס כאן הוא על התמונות. אינסטגרם מאפשרת לך לשתף את חייך עם אחרים בזמן אמת על ידי פרסום תמונות וסרטונים של מה שקורה בעולמך. אתה יכול לעקוב אחר אנשים אחרים שחולקים תחומי עניין דומים כמוך, או פשוט לדפדף בין כל התמונות בפיד אחד גדול שמתעדכן 24 שעות ביממה (או לפחות זה מרגיש ככה).

3. זוהי פלטפורמת וידאו

אם אתה משתמש באינסטגרם, רוב הסיכויים שיש לך יותר עוקבים מאלה שעוקבים אחר הפוסטים שלך בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. הסיבה לכך היא שסרטונים באינסטגרם נוטים להיות מרתקים יותר מסוגי תוכן אחרים והם מגיעים לקהל גדול יותר.

אינסטגרם היא דרך מצוינת לשתף את הסיפור שלך ולהתחבר לקהל שלך בדרכים חדשות על ידי יצירתיות עם האופן שבו אתה משתמש בכלים של הפלטפורמה כמו סיפורים או בומרנגים (סרטונים החוזרים לתוך עצמם).

4. זוהי פלטפורמה שיווקית

אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לשיווק, במיוחד לעסקים קטנים. זה יכול לשמש כדי לבנות את המותג שלך ולקבל יותר עוקבים. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לקבל יותר מעורבות בפוסטים שלך.

אבל אתה לא יכול פשוט לכתוב על כל דבר. יש כמה כללים ושיטות עבודה מומלצות לשיווק באינסטגרם שיעזרו לך להשיג יותר מעורבות ועוקבים.

הנה שמונה דרכים להשתמש באינסטגרם עבור העסק שלך:

5. זה עוזר להרוויח כסף באינטרנט על ידי הצטרפות לתוכניות שותפים ומכירת מוצרים באמזון או בפלטפורמות אחרות דרך קישורים באינסטגרם

אינסטגרם היא דרך מצוינת להרוויח כסף באינטרנט. ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל להשתמש באינסטגרם, אך השיטה הנפוצה ביותר היא הצטרפות לתוכניות שותפים ומכירת מוצרים באמזון או בפלטפורמות אחרות באמצעות קישורים באינסטגרם.

יש גם פוסטים ממומנים למכירה, אז אם יש לכם קהל עוקבים גדול באינסטגרם ואתם רוצים להרוויח קצת כסף נוסף אז זה בהחלט משהו ששווה לשקול!

6. ניתן להרוויח כסף על ידי יצירת חשבון נסיעות באינסטגרם ומכירת פוסטים ממומנים לוועדי תיירות, מלונות ומסעדות שרוצים לקדם את העסק שלהם באמצעות מודל רשת המשפיענים

אתה יכול להרוויח כסף על ידי יצירת חשבון נסיעות באינסטגרם ומכירת פוסטים ממומנים לוועדי תיירות, מלונות ומסעדות שרוצים לקדם את העסק שלהם באמצעות מודל רשת המשפיענים.

לוחות תיירות: הם ישלמו לך כדי לפרסם תמונות של הטיול שלך בעיר או במדינה מסוימת. לדוגמה, אם אתה מבקר בפריז ומצלם תמונות של מגדל אייפל, אולי תרצה כמה טיפים איפה לאכול או לשתות שם - והמקומות האלה ישלמו לך על אזכורם באחד מהסיפורים או הפוסטים שלך באינסטגרם ( על ידי תיוגם).

מלונות/מסעדות: מלונות עשויים לרצות לקוחות שיראו את התמונות שלך בזמן נסיעה בעיר; מסעדות עשויות לפרסם את עצמן כמוצגות על ידי משפיע כמוך שממליץ עליהן בחום בפלטפורמות מדיה חברתית כגון Facebook Messenger או Instagram Direct Messages (DMs).

אינסטגרם משפרת את חייהם של אנשים במובנים רבים

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר לאנשים ולהכיר חברים חדשים. זה יכול לשמש גם כדי לקדם את העסק שלך ולמכור מוצרים, או אפילו להרוויח כסף על ידי הצטרפות לתוכניות שותפים.

סיכום

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחבר עם אנשים אחרים ולשתף את חוויות החיים שלך. זה גם יכול לעזור לך להרוויח כסף באינטרנט על ידי הצטרפות לתוכניות שותפים ומכירת מוצרים באמזון או בפלטפורמות אחרות באמצעות קישורים באינסטגרם.

שיתוף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים